EPC pomocy 270 CDI !!!!!!!!!!!

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Cossi
Posty: 23
Rejestracja: 3 cze 2010, o 15:03
Lokalizacja: Elbląg

EPC pomocy 270 CDI !!!!!!!!!!!

Post autor: Cossi »

troche znalazlem ale rozne sa objawy i rozne przyczyny tego bledu. u mnie wyglada to tak ze jak wyprzedzam i dam mu dobrze gazu to mi auto gasnie calkowicie, dodatkowo dosc mocno kopci jak da sie wiecej gazu. moze ktos tez mial takie same objawy??? dodam tylko jeszcze ze auto to 2.7cdi z 2000r a wszystkie filtry sa nowe i intercoler tez.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, o 21:12 przez Cossi, łącznie zmieniany 1 raz.
___________________________________________
W210 AVANTDARDE 2,7CDI 2000r
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Może być wiele przyczyn, ale najczęściej do wymiany regulator ciśnienia paliwa na końcu listwy CR.
Załączniki
W210 CDI zawór regulacyjny ciśnienia paliwa..jpg
W210 CDI listwa z czujnikiem i zaworem..jpg
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Cossi
Posty: 23
Rejestracja: 3 cze 2010, o 15:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Cossi »

a wiec wszystkie problemy ustapily po wymianie 2 wtryskiwaczy, zawor tez byl padniety poza tym jakis włoski [xxx] wsadzil tam zawor od 4cylindrowego sprintera.....
najpierw wymieniono sam zawor ale byla kicha dalej, lepiej ale nie ustapily wszelkie objawy dopiero po wymianie tych 2 wtryskow

fabek: jeszcze jedno przeklenstwo i dostajesz czerwona kartke.
nazwij temat poprawnie.
Ostatnio zmieniony 31 paź 2010, o 20:52 przez Cossi, łącznie zmieniany 3 razy.
___________________________________________
W210 AVANTDARDE 2,7CDI 2000r
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Podepne się do tematu, uszczelniałem jeden wtrysk bo syczał, wyczyściłem wszystko ładnie włożyłem wtrysk z nowa podkładką wypukłą strona do głowicy. Wszystko skreciłem odpaliłem auto silnik chodzi dodawałem gazu wszystko ok ale patrze świeci kontrolka EPC. Zachodze do silnika i patrze nie podłączyłem jedenj kostki ktora jest przed samym silnikiem przed wtryskami dokładnie nie wiem do czego ona była. Podłaczyłem ją ale niestety kontrolka EPC cały czas sie świeci. Autko chodzi bdb tym bardziej dziś zrobiłem nim bezproblemowo ponad 200km. Czy możliwe że błąd pojawił sie przez nie wpieta kostkę??? Jak mam wykasować tą kontrolke??? Czy może stało sie cos nie tak że ona sie zapaliła?? Pozdrawiam!
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

IMHO błąd pojawił się z powodu niepodłączonej kostki,jeśli auto jeździ bez zarzutu to znaczy że trzeba podłączyć auto do kompa i ten błąd skasować.
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Auto jeździ jak powinno turbina działa i nie wchodzi w stan awaryjny. Ile kasuja za skasowanie błędów? Narazie jeżdżę z ta kontrolka ale oko denerwuje :)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
DirtyHarry
Posty: 708
Rejestracja: 5 wrz 2010, o 15:36
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: DirtyHarry »

Z reguły 50zł(w ASO nawet 200zł),ale........wszystko zależy od człowieka.Jeśli masz zaufanego mechanika u którego serwisujesz swój wóz i dobrze zagadasz to może wziąć mniej lub wcale.Przy okazji możesz dowiedzieć się do czego służy w/w kostka. ;-)
"Gdyby przedni napęd był lepszy,ludzie chodziliby na rękach"
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Post autor: Mariusz »

Z tego co Sie orientuje pewnie steruje wtryskami ale nie wiem :-) Podjade kiedyś skasować wazne ze autko chodzi dobrze a kontrolka trudno świeci!!
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości