Wiatm wszystich mam oko 2.2 CDI 143Ps 2001r ma 400 przelotu jak nim jade i dam w podłoge na tzw kik down czy jakos tak to sie zapala EPC kilka sekund nie przyspiesza i za chwile dalej idzie. Tak to silnik jezdzi przyspiesza i wogule bez problemu.
Inne mankamenty to:
czasami jak zapalam to swieci sie kontrolka od swiec
Gdzie kupic elementy zawieszenie dobre chodzi o gumy itp itd.
Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, o 21:43 przez damianE300, łącznie zmieniany 1 raz.
damianE300, pisz zrozumiale i używaj przecinków. Zobacz jak Twoje zdanie wygląda.
Jak jesteś taki mądrala to radź sobie sam, a nie wchodzisz na forum i obrażasz ludzi.
damianE300 pisze:ma juz 400 przelotu. Jak sie pozbyc tego EPC zadko go uzywam ale czasami sie przydaje.
A tak w ogóle to o co ci chodzi.
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
Jeśli pomogłem to możesz dać mi tego plusa
Były:
Fiat 126p
Porsche 924
Audi 90
Alfa romeo 75 Twin spark
Ford Mondeo mk1 1.8
Tikacz srebrna strzała
Mercedesik aftomacik 2,9td ava
U mnie czasem jak EPC się zapali to wiem że poluzowana wtyczka do wtrysku i trzeba mi ją poruszać czy docisnąć żeby dalej jechać do auto zaraz staje. I to mam na drugim wtrysku. Pytanie czy można ją wymienić samemu czy trzeba do serwisu.
Robiłem to w C220 CDI. Kup przewód (w ASO ok 10 zł) i wtyczkę (ceny nie pamiętam). Przewód ma dwie końcówki męską i żeńską, odetnij kawałek przewodu z właściwą końcówką , przylutuj do odciętego od starego wtyku przewodu, wciśnij we wtyk podłącz i po problemie.
WDB2102061B324666 Każdy inżynier wie, że matematyka jest jak kobieta - trzeba ją umieć wykorzystać, a nie zrozumieć.