kluczyk rybka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:roberts150 pisze:kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
jjankiello pisze:To byłby taki pierwszy chyba, potwierdzony przypadek... :mrgreen:roberts150 pisze:kluczyk mógł się skończyć ,co nie oznacza że się zepsuł
Rozwiń myśl proszę . Swego czasu było kilka tematów , w których autorzy twierdzili że rybka ma ograniczoną ilość możliwości generowania kodu . Tak to zapamiętałem , jeżeli coś pokręciłem ... sorry !
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Z niektórych postów wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować... Czy ten klucz musi pochodzić z danego auta, czy może to być jakiś inny lub nowy?
A i jeszcze jedno pytanie, u mnie klucz czasem nie domaga i dlatego chciałbym się spytać czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?
A i jeszcze jedno pytanie, u mnie klucz czasem nie domaga i dlatego chciałbym się spytać czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?
Ex Mercedes W210 E270 CDI.
Fajne to było auto...
Fajne to było auto...
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Nie tak do końca. Klucz stanowi nierozłączny komplet razem ze stacyjką i komputerem silnika, z którym wymieniana jest kodowana informacja wzajemnie identyfikująca te trzy elementy. Informacja kodowana jest właśnie jednym z tych tysięcy kodów. Za każdym razem innym.michal55yh pisze:wnioskuję iż można wziąć jakiś klucz, wsadzić go do stacyjki i zakodować...
Każdy komplet klucz-stacyjka-komputer ma zafiksowany inny zestaw kodów, przy czym nie musi być to zupełnie inny zestaw 200tys kodów - wystarczy, że będzie zaprogramowana inna kolejność ich wykorzystania...
A co mają baterie do identyfikacji klucza To tak, jakbyś zamienił zasilacz w komputerze na inny albo i nawet sam kabel sieciowy. Będzie działać... ;-)michal55yh pisze:... czy jakbym kupił jakiś używany drugi i przełożył z niego samą szufladkę z bateriami to będzie działać w moim aucie czy te schowane płytki także trzeba byłoby przełożyć?
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Zakładamy 200-tyś ....jjankiello pisze:Sam o tym pisałem, pisał kol. noc i kol. Gerri również... Tych kodów jest zaprogramowane jakieś 200-300 tysięcy. Sam policz ile razy dziennie musiałbyś odpalać auto, żeby to wyczerpać w rozsądnym czasie eksploatacji auta...
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń o "skończenie się kluczyka"...
Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500 , rocznie wychodzi 18 tyś , więc po około10-ciu latach mamy prawie tą normę :mrgreen: , ile brakuje do tych twoich 200 tyś ?
Jak na razie nikt nie napisał nic więcej prócz podejrzeń, i głupowatych domniemań dotyczących kluczyka typu rybka , niestety nikt nie oświecił nas faktami !
Rozmawialem z kol Noc i niestety u niego ponoc na SD nie mozna sprawdzic mojego rocznika i odeslal mnie na ul. Romera w Wawie. Ponoc u nich mozna sprawdzic czy kluczyk sie skonczyl. Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info :mrgreen:
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Pod warunkiem, że za każdym kursem następuje wyjęcie kluczyka ze stacyjki. Póki on tam siedzi, immo jest wyłączony i do autoryzacji rozruchu nie jest konieczny żaden nowy kod...roberts150 pisze:Przeciętna niemiecka taksówka korporacyjna klepie pewnie z 50 kursów na dobę !
W skali miesiąca to 1500
I nareszcie coć będzie wiadomo...ZGi pisze:Jak sie wkoncu zbiore w sobie i tam pojade to zapodam jakis wydruk czy info
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Witam. Jednak padł mi kluczyk i zamówiłem nowy w serwisie w Schwedt. Zamówienie złożyłem w poniedziałek,a już w środę rano był do odebrania w serwisie. Chciałem stary wzór kluczyka, ale niestety robia tylko nowy wzór. Kosztuje 220 euro bez tego wysuwanego bagnetu. Za ten kluczyk trzeba dodatkowo zapłacić 30 euro. To tak dla wiadomości. Pozdrawiam
W210 e250td elegance 99'
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Witam szanownych kolegow. U mnie dzisiaj pojawił się problem z kluczykiem. otóż po próbie otworzenia auta nic się nie działo, zauważyłem ze nie pali się dioda na kluczyku. po rozmontowaniu i przeczyszczeniu patrze - świeci sie. podchodzę do auta, otwiertam, samochód sie otworzył, zamknął i mrugał cały czas kierunkami, po ponownym otwarciu i wczytaniu do stacyjki przestał mrugać, wczytał i odpalił bez problemu, po zamknieciu znowu mrugał kierunkami. (dodam ze jak siedziałem w środku to sam sie zamknął). dopiero po przytrzymaniu przycisku zamknij przestał mrugać. poszedłem do domu i widzę ze dioda mruga na pilocie. mrugała tak z pół godziny i zgasła. pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki) co to moze być?? jakieś propozycje?? z góry dziękuje
E 200 CDI sedan Automat 99r Po Lifcie
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
W124 91r 2,5 D Automat - sprzedany:(
jeep grand cherokee ZJ 94r 4,0 Benzyna
Renault Laguna 02r 2.2 dci Initiale Paris
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
-
- Posty: 162
- Rejestracja: 31 lip 2008, o 16:37
- Lokalizacja: Słupsk
Dobrze włożyłeś baterie? Kupiłeś odpowiednie? To są dziwne pytania, ale czasem warto je zadać ;-)MichalZSlupsk pisze:pomyślałem sobie że baterie padają i wymieniłem...a tu zonk, samochód nie reaguje na przyciski otwierania/zamykania, dioda nie mruga na pilocie.(oczywiście wczytuje kluczyk do stacyjki)
Auto odpala bez sprawnych baterii w pilocie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości