Kolego to nie ejst tak że kreci cie tylko do 3 tys.... on sie kreci do konca ale tak jakbyś miał w rece "pstryczek" i dooop nagle turbo nie cisnie i jedzie jak zwykly bez turbo ... zgasisz...zapalisz i jest ok . opisałem to trochę wyżej bo też takiej opracji się podjełem i nie jest to miłe jak sie bierzez do wyprzedzania a na połowie długości drugiego auta dostajesz muła pod maską ;/strendel pisze:pasi ci jazda do 3tys obrotów
Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Czy ja wiem czy co 100km... spróbuj włączyć lim na 80km/h i przejechac z 10 km... powinno też złapać a to dlatego że EGR już jest oszukany w tym momencie EGR też się załancza przy zdjęciu nogi z gazu jak jedziesz na biegu czy looozie... minimalnie ale nie tak jak na światłach stoisz czy w korku
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Masioe i jak rozwiązałeś ten problem? u mnie tryb awaryjny zazwyczaj załacza sie jak dobrze przycisne, ale tak jak napisałem wczesniej, zdaza sie to raz na jakis czas.
Wiem ze chłopaki zaslepiali EGR i niby nic sie nie działo, moze w sobote zajze do niego bo mozliwe ze jest on po prostu brudny i sie zacinał, gdyby był nieszczelny to odpiecie podcisnienia nic by nie dało jak zawór byłby nie domkniety. ale to tylko takie domysły.
Wiem ze chłopaki zaslepiali EGR i niby nic sie nie działo, moze w sobote zajze do niego bo mozliwe ze jest on po prostu brudny i sie zacinał, gdyby był nieszczelny to odpiecie podcisnienia nic by nie dało jak zawór byłby nie domkniety. ale to tylko takie domysły.
Merc E 220 CDI elegance, po lifcie
Weż zdejmij wąż co wchodzi na EGR...zapal auto i przyświeć zarówką i looknij jak pracuje EGR... jeśli się rusza i pracuje jak powinien to deptaj po gazie tak od wolnych aż do 3 tys i patrz czy nie przepuszcza. A no i oczywiście na wstępie zobacz czy jest w miarę czysty. Do czyszczenia w razie czego kup na schellu środek do mycia silników zajefajnie puszcza aź do materiału i jest czyściutki jak nie wiem bo po benzynie extrakcyjnej musisz odczekać swoje bo później opary zostają.... a po tym cyk myk i montujesz Mi jeszcze trochę przykapca ale też mi się wydaje że moj EGR klęka...
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
chłopaki ja poszedłem troszke dalej z zaślepieniem EGR. a mianowicie zaślepiłem tę miedzianą rurke która wchodzi do EGR. nestety objaw podobny do tego który opisał "Masioe" w swoim poście: auto nie jest w trybie awaryjnym ale nie działa wtedy turbina i starsznie sie muli wówczas. Trzeba by chyba ominąć więc jeszcze jakiś czujnik powietrza dolotowego. na chwile obecną jesteśmy chyba skazani na kopcenie
no i jeszcze kolejne pytanie do NOC:
- czy w moim przypadku który Noc oczywiście dobrze znasz (czyli 40 sek kopcenie) może być przyczyną kończąca sie turbina i jakiś przekłamany lub opóźniony sygnał od niej???
no i jeszcze kolejne pytanie do NOC:
- czy w moim przypadku który Noc oczywiście dobrze znasz (czyli 40 sek kopcenie) może być przyczyną kończąca sie turbina i jakiś przekłamany lub opóźniony sygnał od niej???
W210, 2001r., 2,2CDI, 143KM
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
MAP- manifold absolute pressure sensor, czujnik cisnienia absolutnego, czyli turbo plus otoczenie. W w210 turbo dieslach jest to główny element odpowiadajacy za skład mieszanki, daje konia z rzedem ze w cdi tez. tak wyglada:
[ Dodano: 2010-06-29, 13:24 ]
[ Dodano: 2010-06-29, 13:24 ]
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, o 16:28 przez strendel, łącznie zmieniany 2 razy.
e300td
Ten czujnik o ile się nie mylę znajduje się na rurze za coolerem po lewej str jak się patrzy od przodu.Bo po przeciwnej str rurki jest drugi czujnik. Czy w/w wspomniany MAP można czyścić i jak stwierdzić jego awarię? są jakieś konkretne oznaki?strendel pisze:MAP- manifold absolute pressure sensor, czujnik cisnienia absolutnego, czyli turbo plus otoczenie. W w210 turbo dieslach jest to główny element odpowiadajacy za skład mieszanki, daje konia z rzedem ze w cdi tez. tak wyglada:
W163 430 1999' LPG
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Citroen C5 kombi 2,0 16V
W210 2,2 CDI 2000` polift 143KM sedan
WDB2100061B201838/ tel 726006065
Zle działajacy powoduje ze ecu podaje za małą lub za duza dawke paliwa. Moze i przeczyszczenie pomoże ale najlepiej byłoby znac wartosci napięć wysyłanych do ecu pod zadanym cisnieniem czy obrotami w kolektorze dla konkretnego modelu. widziałem gdzies dla 300td ale nie zachowałem. Najłatwiej ale nie najskuteczniej sprawdzić go mozna podmieniajac na inny, podejzewam że sa takie same we wszystkich w210 dieslach (pomimo innych numerów). W 300td jest tu:
e300td
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości