Czarny dym przy gwałtownym ruszaniu - CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Pytanie do kolegi, czy fachowiec od napraw komputerów usunął ten 40 sekundowy test EGR?
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
NOC sytuacja wygląda następująco. Pan Jacek GRABOWSKI wymienił płytę sterującą (czyli ten komputer samochodu) zmian w pracy silnika nie ma żadnych. dalej kopci tylko przez 40 sek. Pan Jacek powiedział ze to na 110% nie jest błąd elektroniczny czy tez elektryczny. Zasugerował mi że problem jest mechaniczny i odesłał do BROLERA na rzemieślników. Pan Jacek wyczyścił też kolektor ssący. powiedział że tez było w nim dużo osadu. (tak jak w zaworze EGR który czyściliśmy) ale zmian w pracy silnika nie ma dalej.
W210, 2001r., 2,2CDI, 143KM
Tego bym nie był pewien Ja ostatnio też robiłem kopcenie w moim 2,2cdi. Wymiana intercoolera i jeszcze doszły przy montażu uszczelka i rura doprowadzająca - uszkodzone były 2 uchwyty i w MB powiedzieli że może przepuszczać dlatego wymieniłem.
Proponuje tobie dokładnie sprawdzić układ intercoolera
Proponuje tobie dokładnie sprawdzić układ intercoolera
Pozdrawiam
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
Kryniu
"Nie ma jazdy bez Gwiazdy"
WDB2102061B129031
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
zgadzam sie chłopaki z wami. U Blorera tez powiedzieli że stawiają na układ dolotowy powietrza do silnika. tak jak już pisałem pod względem elektrycznym i elektronicznym NOC zdiagnozował cały samochód. serwisant z blorera potwierdził że jeżeli objaw ustaje po odłaczeniu przepływomierza lub EGRu - czyli rzeczy związanych z dostarczaniem powietrza do silnika to trzeba szukać w tym kierunku.
a jeszce mam pytanie do NOC - czy może być tak że jak samochód staje a przytkany jest kanał dolotowy czystego powietrza (czyli to od filtra do turbiny i coolera) to auto posiłkuje sie większą dawką spalin z EGRu poto by auto nie zgasło?
a jeszce mam pytanie do NOC - czy może być tak że jak samochód staje a przytkany jest kanał dolotowy czystego powietrza (czyli to od filtra do turbiny i coolera) to auto posiłkuje sie większą dawką spalin z EGRu poto by auto nie zgasło?
W210, 2001r., 2,2CDI, 143KM
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Dziękuję.Mógłbyś jako sędzia przynajmniej się zapytać u kogo ile.komacom pisze:Chyba trafiałeś nie na mechaników tylko oszustów. Jak można wydać 6 koła i bez efektu. To mi się w głowie nie mieści. Ja na twoim miejscu bym podjechał do ASO na diagnozę. Napewno zapłacisz mniej kasy.
[ Dodano: 2010-06-08, 18:48 ]
Noc to tylko człowiek, a nie czarnoksiężnik i czasem nie wychwyci niuansu, który inni widzą czytając pytanie na forum.rob72 pisze:witam.mnie osobiście zszokowała ta ilość wymienionych części ,ceny i brak jakiegokolwiek efektu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gdzie ty to wszystko robiłeś???w warsztatach przyzakładowych szkoły samochodowej????masakra.koledzy dobrze radzą,tylko inny majster.dziwi mnie że 'noc'nic nie znalazł?pozdr
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
Noc ponowie pytanko do ciebie bo myśle że sie jednak znasz z nas tu wszystkich najbardziej -
1. czy może być tak że jak samochód staje a przytkany jest kanał dolotowy czystego powietrza (czyli to od filtra do turbiny i coolera) to auto posiłkuje sie większą dawką spalin z EGRu poto by auto nie zgasło?
2. czy prawdą jest że te spaliny z EGR odpowiadają też za chłodzenie elementów silnika - między innymi celindrów i czy prawdą jest że zaślepienie EGR grozi własnie wypaleniem (stopieniem sie) owych celindrów?
1. czy może być tak że jak samochód staje a przytkany jest kanał dolotowy czystego powietrza (czyli to od filtra do turbiny i coolera) to auto posiłkuje sie większą dawką spalin z EGRu poto by auto nie zgasło?
2. czy prawdą jest że te spaliny z EGR odpowiadają też za chłodzenie elementów silnika - między innymi celindrów i czy prawdą jest że zaślepienie EGR grozi własnie wypaleniem (stopieniem sie) owych celindrów?
W210, 2001r., 2,2CDI, 143KM
-
- Posty: 114
- Rejestracja: 14 gru 2009, o 21:45
- Lokalizacja: anglia
witam
dzisiaj z czystej ciekawosci pojechalem do mercedesa i zapytalem o kszt filtra ropy i przeplywke (sam wklad) i o dziwo kolo mi powiedzialal ,ze to kwestia 67 funtow ,wiec kupilem. czarny dym przy ruszaniu zmiejszyl sie o polowe itak jakby auto lepiej sie zbieralo z wolnych obrotow. carny dym juz jest w ilosci do zaakceptowania wiec uwazam problem za rozwiazany.
r107 350sl, r107500sl, w123 300d, w210 300td avangarde 98 kombi, w210 300td avangarde 97 kombi, w210 320cdi elegance kombi, aktualnie w211 320cdi kombi.
dzis tez walcze z nadmiernym kopceniem. :mrgreen:
i mam takie pytanie : czy jezeli po odlaczeniu przeplywomierza kopcenia cełkowicie zanika ( w prawdzie auto jest w trybie awaryjnym , 3000 tys obrotów, brak mocy itp. ) to czy mozna jednoznacznie uznać go za uszkodzony?
i mam takie pytanie : czy jezeli po odlaczeniu przeplywomierza kopcenia cełkowicie zanika ( w prawdzie auto jest w trybie awaryjnym , 3000 tys obrotów, brak mocy itp. ) to czy mozna jednoznacznie uznać go za uszkodzony?
Merc E 220 CDI elegance, po lifcie
- piotrekwawa28
- Posty: 41
- Rejestracja: 30 mar 2009, o 23:46
- Lokalizacja: warszawa
nie - dlatego że jak napisałes auto wchodzi w tryb awaryjny a wtedy nie działaja inne urządzenia które tez mogą generowac kopcenie:
turbina
egr itp.
u mnie po odpięciu przepływomierza auto przestaje kopcić. Podmiana przepływomierzy (a podmieniałem chyba z 5 sztuk) nic nie pomogła.
turbina
egr itp.
u mnie po odpięciu przepływomierza auto przestaje kopcić. Podmiana przepływomierzy (a podmieniałem chyba z 5 sztuk) nic nie pomogła.
W210, 2001r., 2,2CDI, 143KM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 49 gości