olej z silnika idzie do płynu chlodzacego

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

MP2090
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, o 19:55
Lokalizacja: LUBLIN

olej z silnika idzie do płynu chlodzacego

Post autor: MP2090 »

witam mam problem z 2.9 td olej z silnika idzie do plynu chlodniczego uszczelke pod glowica wymienilem i glowice zplanowalem oraz glowice zregenerowalem i bez efektu nadal to samo olej z silnika pompuje do płynu .Jezeli ktos mi moze poradzic co to moze byc bardzo prosze o odpisanie DZIEKUJE z gory za pomoc
lysy1981
Posty: 75
Rejestracja: 23 paź 2008, o 18:19
Lokalizacja: Dublin

Post autor: lysy1981 »

czysciles chlodnice przy wymianie uszczelki? olej mogl pozostac w ukladzie chlodzenia i dalej bedzie ci sie zbieral osad na koreczku od chlodnicy
W210 E200 1996 Automatic niestety bez kompresora :(
W201 190E 1984 niezawodny, sprzedany:)
Marzenia do spelnienia: SEC
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

sprawdzic szczelnosc głowicy na płycie testowej , koszt 150 zł
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Awatar użytkownika
Darek210
VIP
Posty: 62
Rejestracja: 21 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Darek210 »

sprawdzic szczelnosc głowicy na płycie testowej
Tak bym zrobił. Może być pęknięta między magistralami i planowanie + nowa uszczelka nie pomoże. Z ciekawości pytanie - przy jakim przebiegu wystąpił problem ?
(ex)E 290TD 1997 Pozdrawiam Serdecznie
Vito 112 CDI
lysyzlota
VIP
Posty: 336
Rejestracja: 8 gru 2008, o 09:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: lysyzlota »

MP2090, Podczas wymiany uszczelki trzeba było pokusić się o sprawdzenie szczelności. Bo jeżeli to nie głowica to już chyba tylko pęknięty blok, ale to żadkość.
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd

Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

automat masz?

co bylo przyczyna przedmuchow uszczelki pod glowica?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

głowica peknieta z blokiem n ie spotkałem sie no chyba że kopyta wystawi:0
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
MP2090
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, o 19:55
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: MP2090 »

witam ponownie nie jeste to automat a dwa lata temu walnela mi uszczelka ale po wymianie bylo tip top ale wtedy olej przedostawal sie do komory spalania a teraz olej znajduje sie w plynie chlodniczym i niewim co zrobic a czy chlomnica oleju niejest jakos polaczona z ukladem chlodzenia bo moze tamtedy sie dostaje prosze o pomoc pozrdawiam
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

nie tylko dwa wyjscia , albo głowica wali kanaałami albo blok na tuleji ale to bardzo mało prawdopodobne , albo uszczelka zle załozona , lub uszkodzona
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
MP2090
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, o 19:55
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: MP2090 »

mam jeszcze jedno pytanko czy przez chlodnice oleju moze sie dostawac olej do plynu chlodniczego pozdrawiam
Budyń W210
Posty: 92
Rejestracja: 24 lut 2008, o 17:34
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Budyń W210 »

MP2090 pisze:czy przez chlodnice oleju moze sie dostawac olej do plynu chlodniczego
Tak, w 2,9TD były dwie wersje chłodzenia oleju silnikowego. Rys. Do sprawdzenia będzie element 130 z rys. nr 1, lub element 424 z rys. nr. 2

Pozdr.
Vito 115 CDI 2005r.
Dobry Budyń zaczął służbę u nowych panów.
MP2090
Posty: 9
Rejestracja: 27 sty 2009, o 19:55
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: MP2090 »

dzieki wielkie zobacze cy to akurat jest ta chlodnica mam jeszcze pytanko jak ja najlepiej sprawdzic dzieki wielkie za pomoc i pozdrawiam
mactoms
Posty: 60
Rejestracja: 24 mar 2009, o 15:55
Lokalizacja: Kraków

Post autor: mactoms »

sprawdź chłodnicę oleju na gorąco pod ciśnieniem.musisz dorobić króćce dopowietrza
windsurfer
Posty: 18
Rejestracja: 26 sty 2010, o 10:29
Lokalizacja: warszawa

płyn w głowicy

Post autor: windsurfer »

witam, moje autko to automat E210 320cdi kombi, przy uszczelnianiu pierwszego w trysku z otworu w głowicy gdzie wkręca sie śrubę mocująca wtrysk wyleciał nagle jakiś płyn. Czy to normalne? Mechanik był tym zdziwiony i nie potrafił wyjaśnić. Wtrysk uszczelniony ale niepokoji mnie to zdarzenie. Moze ktoś miał z tym do czynienia.
Pozdrawiam
E210 320cdi kombi 2001
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

windsurfer pisze:z otworu w głowicy gdzie wkręca sie śrubę mocująca wtrysk wyleciał nagle jakiś płyn
jaki plyn?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości