witam mam problem z 2.9 td olej z silnika idzie do plynu chlodniczego uszczelke pod glowica wymienilem i glowice zplanowalem oraz glowice zregenerowalem i bez efektu nadal to samo olej z silnika pompuje do płynu .Jezeli ktos mi moze poradzic co to moze byc bardzo prosze o odpisanie DZIEKUJE z gory za pomoc
Tak bym zrobił. Może być pęknięta między magistralami i planowanie + nowa uszczelka nie pomoże. Z ciekawości pytanie - przy jakim przebiegu wystąpił problem ?
MP2090, Podczas wymiany uszczelki trzeba było pokusić się o sprawdzenie szczelności. Bo jeżeli to nie głowica to już chyba tylko pęknięty blok, ale to żadkość.
Jedyn zaleta przedniego napędu jest taka, że cofając masz tylny napęd
Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym - F.Nietzsche
witam ponownie nie jeste to automat a dwa lata temu walnela mi uszczelka ale po wymianie bylo tip top ale wtedy olej przedostawal sie do komory spalania a teraz olej znajduje sie w plynie chlodniczym i niewim co zrobic a czy chlomnica oleju niejest jakos polaczona z ukladem chlodzenia bo moze tamtedy sie dostaje prosze o pomoc pozrdawiam
nie tylko dwa wyjscia , albo głowica wali kanaałami albo blok na tuleji ale to bardzo mało prawdopodobne , albo uszczelka zle załozona , lub uszkodzona
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
witam, moje autko to automat E210 320cdi kombi, przy uszczelnianiu pierwszego w trysku z otworu w głowicy gdzie wkręca sie śrubę mocująca wtrysk wyleciał nagle jakiś płyn. Czy to normalne? Mechanik był tym zdziwiony i nie potrafił wyjaśnić. Wtrysk uszczelniony ale niepokoji mnie to zdarzenie. Moze ktoś miał z tym do czynienia.
Pozdrawiam