Lubie takich zawodników... dla mnie jasne jest to że nie masz pojęcia o elektronice ale umiesz czytać broszurki. Gratuluje!!Ramzespu pisze:Od razu naprawiam błąd. WITAM SZANOWNYCH KOLEGÓW.
Po drugie, Szanowny Kolego, jak już doczytasz jaką funkcję spełnia przetwornica to wtedy zabieraj głos. Przetwornica to urządzenie, które zmienia rodzaj i wartość napięcia, ponieważ w samochodach osobowych potocznie określa się, że napięcie wynosi 12 V prądu stałego (w praktyce jednak jest to wartość od około 12V do około 14V) natomiast palniki xenonowe wymagają napięcia około 20 000V prądu zmiennego do zapłonu gazu znajdującego się we wnętrz. Odbiornikiem jest palnik xenonowy a nie przetwornica dla tego te 35 W to jednak "pobierają" palniki a przetwornica tylko zmienia napięcie.
Czepiając się dalej co masz na myśli pisząc "do zapłonu gazu znajdującego się we wnętrz"??
Ta wypowiedź potwierdza moje przypuszczenie że czytanie ze zrozumieniem nie należy do twoich mocnych stronRamzespu pisze:Co do dostrzeżenia sensu wypowiedzi, Szanowny Kolego. Rocznie przejeżdżam 80 000 do 120 000 km i spędzam za kierownicą parę ładnych godzin dziennie, na podstawie moich obserwacji stwierdzam, że o wiele bardziej przeszkadzają słabe ale źle ustawione światła niż nawet najmocniejsze ale prawidłowo wyregulowane xenony.
Pozdrawiam Ramzespu.