witam powiedz mi jakie powinno być prawidłowe ładowanie z załączonym dogrzewaniem elektrycznymwindykatorek pisze:w mercu reguluje to przepustnica , ona ma w sobie silniczek krokowy który otwiera lub zamyka przepustnice
[ Dodano: 2009-01-07, 19:35 ]
ładowanie sprawdzisz zwykłym miernikiem 14-14,2v
nierowne wolne obroty
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Aktualnie E220 T CDI AVANGARDE ASB 2002r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Ja mam ten sam problem. Obroty faluja jak temperatura powietrza jest nizsza niz 7 stopni, wylaczenie podgrzewania silnika nie zmienia tego. Gdy temperatura silnika osiaga 60 stopni falowanie sie nasila. Dzis postawilem go do mechanika w niemczech ktory robi tylko mercedesy. ten powiedzial ze to moze byc przeplywomiez ale nie koniecznie. Jutro wszystko sie wyjasni
[ Dodano: 2009-01-20, 20:00 ]
Wymiana przeplywomierza powietrza dala rezultaty. Ale jak wlaczona jez dogrzewnica silnika to obroty tez troche skacza, ale nie tak jak wczesniej. Mechanik powiedzial mi ze to jest calkiem normalne bo dogrzewnica pobiera duzy prad ok 110 Amper i jest to duzym obciazeniem dla alternatora
[ Dodano: 2009-01-20, 20:00 ]
Wymiana przeplywomierza powietrza dala rezultaty. Ale jak wlaczona jez dogrzewnica silnika to obroty tez troche skacza, ale nie tak jak wczesniej. Mechanik powiedzial mi ze to jest calkiem normalne bo dogrzewnica pobiera duzy prad ok 110 Amper i jest to duzym obciazeniem dla alternatora
W210 2,7 cdi
Wymieniłem te oringi i nadal jest to samo, w sklepie powiedzieli, że może być jeszcze uszkodzony sam czujnik ciśnienia na listwie. Na razie nie będę go wymieniał bo kosztuje podobno około 500 zł za oringy dałem 24 zł. Ale wydaje mi się że te nierówne obroty mogą mieć coś wspólnego z niską temperaturą na zewnątrz. Ponieważ u mnie to właśnie pojawiło się jak przyszły pierwsze przymrozki. Poczekam jak się ociepli i wtedy zobaczę czy problem występuje nadal.
Witam, ja ma E200 CDI i obroty tez faluja, z tego co zauwazylem to faluja tylko na D na N i na P jest ok. Obroty co jakis czas spadaja do 400 i po chwili sie podnosza do normalnej wartosci, i w tym momencie samochod dosc mocno przydymia na czarno. Spotkaliscie sie z tym ?
Panowie, doszedl nowy watek, okazuje sie, ze na zimnym silniku jest wszystko ok, jak temp. dochodzi do 80C zaczyna wariowac.
Aha swieci jeszcze swieca zarowa, czy to moze miec tez wplyw ?
Panowie, doszedl nowy watek, okazuje sie, ze na zimnym silniku jest wszystko ok, jak temp. dochodzi do 80C zaczyna wariowac.
Aha swieci jeszcze swieca zarowa, czy to moze miec tez wplyw ?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, o 23:35 przez prusball, łącznie zmieniany 1 raz.
Bylem wczoraj w serwisie Boscha, zeby podlaczyli MB pod kompa, i co sie okazalo blad komunikacj :-( , i stwierdzili, ze jesli swieci sie swieca zarowa na wlaczonym silniku moze to miec jakis zwiazek z brakiem polaczenia. Jest to mozliwe ?
Powiedzieli, ze najlepiej byloby zostawic auto i zeby sprawdzili gdzie lezy przyczyna.
Powiedzieli, ze najlepiej byloby zostawic auto i zeby sprawdzili gdzie lezy przyczyna.
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel
W140 350Turbodiesel
podlacze sie, u mnie na zimnym tez faluja i to nawet bardzo ostatnio za pierwszym razem po odpaleniu az zgasnie a potem chodzi i im cieplejszy tym lepiej.na rozgrzanymtez jak depne raptownie na gaz to muli go trozke/myslalem ze to przeplywka ale dzis bylem na kompie i wykazalo ze o2 sensor(lambda jak domniewam)ale mechanik chce jeszcze raz sprawdzic na zimnym wiec zostawilem auto na noc u niego i jutro ide zobaczyc co tam wyszlo, czy lambda moze miec az taki wplyw na falowanie obr.?
[ Dodano: 2009-07-23, 22:53 ]
na zimnym wyszlo ze za bogata mieszanka,wiec raczej nie lambda.tym komp.nie ma co do konca wierzyc,kupilem przeplywke bosha tyle ze uzywana z c klasy 2.0 z 99 i po prubie na cieplym nie to auto i nie muli przy przyspieszaniu i nie faluje ,zobacze rano na zimnym czy bedzie ok?jak tak to bedzie cacy ,jak nie to trza szukac dalej,wrazie co moge oddac ta przeplywke sp0wrotem co jak co ale za 25f to wydaje mi sie ze lepszy oryginal niz za 30f nowa podroba
[ Dodano: 2009-07-24, 16:05 ]
no i rano odpalam i wszystko cacy ,pieknie chodzi nie faluje,duzo lepiej przyspiesza,teraz to az chce sie jezdzic! :mrgreen:
[ Dodano: 2009-07-23, 22:53 ]
na zimnym wyszlo ze za bogata mieszanka,wiec raczej nie lambda.tym komp.nie ma co do konca wierzyc,kupilem przeplywke bosha tyle ze uzywana z c klasy 2.0 z 99 i po prubie na cieplym nie to auto i nie muli przy przyspieszaniu i nie faluje ,zobacze rano na zimnym czy bedzie ok?jak tak to bedzie cacy ,jak nie to trza szukac dalej,wrazie co moge oddac ta przeplywke sp0wrotem co jak co ale za 25f to wydaje mi sie ze lepszy oryginal niz za 30f nowa podroba
[ Dodano: 2009-07-24, 16:05 ]
no i rano odpalam i wszystko cacy ,pieknie chodzi nie faluje,duzo lepiej przyspiesza,teraz to az chce sie jezdzic! :mrgreen:
mercedes E 230 classic 97 sedan
WDB 210037 2A 445407 7
WDB 210037 2A 445407 7
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 32 gości