Witam mam taki problem z moim Oczkiem 2.3 z lpg (e230t) nagle jednego dnia dokładniej wczoraj zauważyłem że po odpaleniu auta na minute robi się bardzo wysokie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po delikatnym odkręceniu słychać bulgoty i syk powietrza, zaczyna wypływać woda a gdy odkręciłem mocniej wyrwało mi korek z ręki i zalało całe auto i mnie. Co mnie zaskoczyło nie zostałem poparzony bo woda ze zbiorniczka wylatuje zimna!?
Puchnie przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy z silnikiem i górny przewód od chłodnicy natomiast reszta węzy jest pusta:( Również grzanie reduktora nie działa, po chwili jazdy cały jest oszroniony.
Zrobiłem doświadczenie z termostatem, wyjąłem wlałem wodę bezpośrednio do silnika i na jakiś czas zaczął działać, reduktor nie zamarzał, temperatura jednak podnosiła sie pod 100 stopni i spadała do prawie 90. Następnego dnia jednak po odpaleniu efekt jest taki sam:(
Nie ma wody w większości przewodów.
Moje pytanko jest czy to może być uszczelka pod chłodnicą ewentualnie jak ją wykluczyć albo definitywnie na nią wskazać. Mam drugi silnik na części więc większość części mam na podmiankę oczywiście po za uszczelka:P
Po odpaleniu auta bez korka woda z niego nie wypływa przynajmniej nie odrazu, sprawdzałem tylko przez chwilkę.
Silnik cały niedawno wymieniałem na używany ale bez instalacji lpg i z małym przebiegiem.
Duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym POMOCY
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym POMOCY
Bez gwiazdy nie ma jazdy,
Elektornik, naprawiam układy zapłonowe i robię nowe wiązki silnikowe (stara potrzebna na dawcę wtyczek)
e200 1997r. kombi
Sekwencja AG
Elektornik, naprawiam układy zapłonowe i robię nowe wiązki silnikowe (stara potrzebna na dawcę wtyczek)
e200 1997r. kombi
Sekwencja AG
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości