nierowne wolne obroty

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
chrustu1
Posty: 24
Rejestracja: 26 gru 2008, o 11:24
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: chrustu1 »

windykatorek pisze:w mercu reguluje to przepustnica , ona ma w sobie silniczek krokowy który otwiera lub zamyka przepustnice

[ Dodano: 2009-01-07, 19:35 ]
ładowanie sprawdzisz zwykłym miernikiem 14-14,2v
witam powiedz mi jakie powinno być prawidłowe ładowanie z załączonym dogrzewaniem elektrycznym
Aktualnie E220 T CDI AVANGARDE ASB 2002r
Poprzednio OKO E240 V6 1998.
a także świeży nabytek mojej małżonki
A 170 CDI 2001r ELEGANCE biała perła
Oraz TATY 190D 1988r nadal z nami i E270 CDI
AVANGARDE 2003r
Awatar użytkownika
windykatorek
Doradca VIP
Posty: 2580
Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: windykatorek »

14,2 alternator jest na tyle wydajny z enie ma prawa byc spadku napiecia
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM :)
Niko1983
Posty: 8
Rejestracja: 12 sty 2009, o 19:01
Lokalizacja: Hamburg

Post autor: Niko1983 »

Ja mam ten sam problem. Obroty faluja jak temperatura powietrza jest nizsza niz 7 stopni, wylaczenie podgrzewania silnika nie zmienia tego. Gdy temperatura silnika osiaga 60 stopni falowanie sie nasila. Dzis postawilem go do mechanika w niemczech ktory robi tylko mercedesy. ten powiedzial ze to moze byc przeplywomiez ale nie koniecznie. Jutro wszystko sie wyjasni

[ Dodano: 2009-01-20, 20:00 ]
Wymiana przeplywomierza powietrza dala rezultaty. Ale jak wlaczona jez dogrzewnica silnika to obroty tez troche skacza, ale nie tak jak wczesniej. Mechanik powiedzial mi ze to jest calkiem normalne bo dogrzewnica pobiera duzy prad ok 110 Amper i jest to duzym obciazeniem dla alternatora
W210 2,7 cdi
drajan
Posty: 20
Rejestracja: 7 maja 2008, o 00:53
Lokalizacja: Tczew

Post autor: drajan »

Wymieniłem te oringi i nadal jest to samo, w sklepie powiedzieli, że może być jeszcze uszkodzony sam czujnik ciśnienia na listwie. Na razie nie będę go wymieniał bo kosztuje podobno około 500 zł za oringy dałem 24 zł. Ale wydaje mi się że te nierówne obroty mogą mieć coś wspólnego z niską temperaturą na zewnątrz. Ponieważ u mnie to właśnie pojawiło się jak przyszły pierwsze przymrozki. Poczekam jak się ociepli i wtedy zobaczę czy problem występuje nadal.
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

Witam, ja ma E200 CDI i obroty tez faluja, z tego co zauwazylem to faluja tylko na D na N i na P jest ok. Obroty co jakis czas spadaja do 400 i po chwili sie podnosza do normalnej wartosci, i w tym momencie samochod dosc mocno przydymia na czarno. Spotkaliscie sie z tym ?

Panowie, doszedl nowy watek, okazuje sie, ze na zimnym silniku jest wszystko ok, jak temp. dochodzi do 80C zaczyna wariowac.
Aha swieci jeszcze swieca zarowa, czy to moze miec tez wplyw ?
Ostatnio zmieniony 17 lip 2009, o 23:35 przez prusball, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

prusball, tak.
Wtryski, regulator cisnienia na listwie, czujnik pod pedalem hamulca.. Pewnie cos jeszcze.

Proponuje zaczac od diagnozy komputerowej.
E 220 CDI '01 Elegance
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

ojoj to widze , ze moze poleciec niemala $ :-(
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Jesli sam czujnik pod hamulcem to 50 PLN ;) ale bez diagnostyki nie ma opcji...
E 220 CDI '01 Elegance
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

A za co ten czujnik jest odpowiedzialny ? :)
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Poczytaj sobie na forum.
E 220 CDI '01 Elegance
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

Bylem wczoraj w serwisie Boscha, zeby podlaczyli MB pod kompa, i co sie okazalo blad komunikacj :-( , i stwierdzili, ze jesli swieci sie swieca zarowa na wlaczonym silniku moze to miec jakis zwiazek z brakiem polaczenia. Jest to mozliwe ?
Powiedzieli, ze najlepiej byloby zostawic auto i zeby sprawdzili gdzie lezy przyczyna.
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Niemozliwe.

Jesli swieci sie swieca przy pracujacym silniku to masz:
- spalona swiece
LUB
- przekaznik od swiec.
E 220 CDI '01 Elegance
prusball
Posty: 78
Rejestracja: 25 cze 2009, o 14:14
Lokalizacja: Środa Wlkp.

Post autor: prusball »

Tyle, ze samochod zaraz po odpaleniu chodzi rowno, bez roznicy czy jest cieply czy zimny czy na dworze jest cieplo czy zimno :shock:
E200 CDI `00
W140 350Turbodiesel
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

prusball pisze:Tyle, ze samochod zaraz po odpaleniu chodzi rowno, bez roznicy czy jest cieply czy zimny czy na dworze jest cieplo czy zimno :shock:
U mnie w dostawczaku jest tak samo, a swieca spalona.
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
kemor79
VIP
Posty: 530
Rejestracja: 13 lut 2009, o 23:05
Lokalizacja: Koczała / Edinburgh

Post autor: kemor79 »

podlacze sie, u mnie na zimnym tez faluja i to nawet bardzo ostatnio za pierwszym razem po odpaleniu az zgasnie a potem chodzi i im cieplejszy tym lepiej.na rozgrzanymtez jak depne raptownie na gaz to muli go trozke/myslalem ze to przeplywka ale dzis bylem na kompie i wykazalo ze o2 sensor(lambda jak domniewam)ale mechanik chce jeszcze raz sprawdzic na zimnym wiec zostawilem auto na noc u niego i jutro ide zobaczyc co tam wyszlo, czy lambda moze miec az taki wplyw na falowanie obr.?

[ Dodano: 2009-07-23, 22:53 ]
na zimnym wyszlo ze za bogata mieszanka,wiec raczej nie lambda.tym komp.nie ma co do konca wierzyc,kupilem przeplywke bosha tyle ze uzywana z c klasy 2.0 z 99 i po prubie na cieplym nie to auto i nie muli przy przyspieszaniu i nie faluje ,zobacze rano na zimnym czy bedzie ok?jak tak to bedzie cacy ,jak nie to trza szukac dalej,wrazie co moge oddac ta przeplywke sp0wrotem co jak co ale za 25f to wydaje mi sie ze lepszy oryginal niz za 30f nowa podroba

[ Dodano: 2009-07-24, 16:05 ]
no i rano odpalam i wszystko cacy ,pieknie chodzi nie faluje,duzo lepiej przyspiesza,teraz to az chce sie jezdzic! :mrgreen:
mercedes E 230 classic 97 sedan

WDB 210037 2A 445407 7
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości