Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
Dobra, co prawda nie ma odzewu, ale coś tam sam rozkminiłem.
Mianowicie już wiem jak sprawdzić, czy zawór działa, czy nie.
Wiem jak go ominąć, aby było dobrze.
Nie zmienia to jednak faktu, że silnik czasem uruchomi się normalnie, a czasem nie.
Wychodzi, że czasem nie dociera prąd do zaworu i go nie otwiera.
Został mi już chyba tylko zawór doładowani turbiny do wymiany............oby to było to, bo kończą mi się pomysły.
Mianowicie już wiem jak sprawdzić, czy zawór działa, czy nie.
Wiem jak go ominąć, aby było dobrze.
Nie zmienia to jednak faktu, że silnik czasem uruchomi się normalnie, a czasem nie.
Wychodzi, że czasem nie dociera prąd do zaworu i go nie otwiera.
Został mi już chyba tylko zawór doładowani turbiny do wymiany............oby to było to, bo kończą mi się pomysły.
- Adrian_W210
- Moderator
- Posty: 674
- Rejestracja: 7 maja 2017, o 16:59
- Lokalizacja: Mosina k/ Poznania
Re: Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
A jak to sprawdzic?kwiatek pisze: ↑24 kwie 2020, o 12:43 Dobra, co prawda nie ma odzewu, ale coś tam sam rozkminiłem.
Mianowicie już wiem jak sprawdzić, czy zawór działa, czy nie.
Wiem jak go ominąć, aby było dobrze.
Nie zmienia to jednak faktu, że silnik czasem uruchomi się normalnie, a czasem nie.
Wychodzi, że czasem nie dociera prąd do zaworu i go nie otwiera.
Został mi już chyba tylko zawór doładowani turbiny do wymiany............oby to było to, bo kończą mi się pomysły.
Pierwszy: Rover 620di do 21.04.2017
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Sprzedany 28.11.2021: Mercedes E320 CDI Avantgarde od 6.05.2017 WDB2100261B047755
Aktualnie: Audi A6/S6 4.2V8 od 9.04.2021
WAUZZZ4B92N065476
Instagram: adrian_w210
Re: Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
Czy działa zawór?
Na samym początku, czy działa wogóle, trzeba zajrzeć pod maskę, a druga osoba uruchomia silnik. Trzeba obserwować cięgno na turbinie. Przy działającym zaworze, cięgna na turbo będzie się opuszczać, czy tam będzie wciągane. Wtedy działa. Możesz, dla testu zdjąć jeden z wężyków, który jest na zaworze i wtedy raz, że ciągną się podniesie, dwa, że silnik będzie pracował głośniej.
Na samym początku, czy działa wogóle, trzeba zajrzeć pod maskę, a druga osoba uruchomia silnik. Trzeba obserwować cięgno na turbinie. Przy działającym zaworze, cięgna na turbo będzie się opuszczać, czy tam będzie wciągane. Wtedy działa. Możesz, dla testu zdjąć jeden z wężyków, który jest na zaworze i wtedy raz, że ciągną się podniesie, dwa, że silnik będzie pracował głośniej.
Re: Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
Wczoraj zabrałem się za wymianę czujnika doładowania.....................i niestety nic to nie dało. Turbina nadal nie wstaje. Ktoś coś jeszcze może podpowiedzieć?
Re: Zaślepienie EGR 3.2CDi + tryb awaryjna, a praca silnika
Problem został zdiagnozowany. Błąd nastawnika klapek. Czasem po prostu nie dostaje sygnału, albo nie daje sygnału. Cholera wiem. Raz na 10 odpala z błędem.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 16 gości