JazzyMerc pisze:Hej,
A jak się nazywa widoczny na zdjęciu element łączący piastę koła z błotnikiem? W W-124 też wygląda podobnie i mam wrażenie, że skrzypi.
Tuleja pływająca (nr 8):
Pokazałeś tuleję wahacza (nr 104):
Interesująca Cię tuleja kosztuje w zamienniku ok. 35zł/szt, potrzebujesz dwie. W dodatku łączy z wózkiem, a nie z błotnikiem ;-)
Zestaw do skręcenia (nr 110) ok. 35zł/szt.
Jak skrzypi na pewno jest do wymiany, przetarł się teflon i trze metal o metal, jak chcesz chwilowo zniwelować skrzypienie to po zdjęciu koła strzykawką z igłą przekłuj gumę tulei pływającej i wstrzyknij oleju. Na trochę wyciszy skrzypienie, psikanie nic nie da.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
... i będzie chociaż wiadomo, że źródłem dźwięków jest właśnie ta tuleja :-D
I to to właśnie chodzi, bo jak wyciszy to dopiero będzie wiadomo na 100% że to ta właśnie tuleja, o to chodzi aby to stwierdzić. Może przecież być sprężyna lub inny wachacz.
[ Dodano: 2011-03-08, 19:42 ]
tomeks215 pisze:Jak skrzypi na pewno jest do wymiany, przetarł się teflon i trze metal o metal, jak chcesz chwilowo zniwelować skrzypienie to po zdjęciu koła strzykawką z igłą przekłuj gumę tulei pływającej i wstrzyknij oleju. Na trochę wyciszy skrzypienie, psikanie nic nie da.
Dzięki kolego za wskazówke z tym wstrzyknięciem pod gumowy kapturek tulei. Dopiero teraz (zapewne chwilowo) skrzypienie ustało, "psikanie" nic nie dało (co zrozumiałe :mrgreen: ) Teraz już wiem na 100% co trzeba wymienić.
PS. Czy bez odpowiednich ściągaczy jest sens brać się za wymianę samemu?
Fachowcy powiedzieli mi 110zł (jedna strona) - wymiana razem z tuleją lemfoerdera.
Koledzy mam pytanie.Jakie są(oprócz skrzypienia) objawy zużytej tulei zaznaczonej na rysunku który zamieścił qoompel( nr.części 26).Drugie moje pytanie to czy ktoś je wymieniał i może wie czy trzeba odkręcać amory i zdejmować sprężyny czy da się odciągnąć ten wahacz trochę w dół bez odkręcania innych elementów?
Mogłem kupić samochód ale kupiłem mercedesa...
W210 e320 95 r. R6 (m104)
VIN: WDB2100551A043171
mayday2007 pisze: czy trzeba odkręcać amory i zdejmować sprężyny czy da się odciągnąć ten wahacz trochę w dół bez odkręcania innych elementów?
W w124 dało się bez ściągania sprężyn ściągaczem odkręcić i opuścić wahacz, to i tutaj pewnie się da... trzeba tylko unieść auto...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
Panowie pomocy!
Na gwałt potrzebuje lokalizacji tulei pływającej
Auto na kanale, a tuleje chyba po tych deszczach się rozmnożyły, tyle ich jest...
a zdjęcia na początku tematu umarły.
Dzięki z góry!
geez pisze: ↑24 maja 2019, o 08:59
Panowie pomocy!
Na gwałt potrzebuje lokalizacji tulei pływającej
Auto na kanale, a tuleje chyba po tych deszczach się rozmnożyły, tyle ich jest...
a zdjęcia na początku tematu umarły.
Dzięki z góry!