Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

Co do AC Stag 300 QMax Basic 2999 zł to nie wiem co tam siedzi bo to wygenerował ich komputer co polecają z lat doświadczenia ale już nie wnikałem co tam siedzi bo tak jak piszecie brać sprawdzone firmy i teraz tylko pod uwagę biorę trzy a dokładnie:
1 PITEC
2 ROBOFORM
3 FLESZE o których piszesz skąd oni są???
Do ROBOFORM mam ponizej 100km do PITECA koło 150km a FLESZ??? gdzie oni są???
Więc wszędzie odległość nie jest daleka tylko wybrać gdzie. A jak to się ma później z przeglądami co ile trzeba się unich pojawiać?
Fakt jak będzie trzeba to i trzy miesiące sie będzie czekać ale nie chce mieć w pierwszy ani ostatni dzień check :-)
PS.
Czy np rezygnacji z instalacji gazowej dużo podzespołów trzeba wymienić żeby było jak fabryka przed? Napewno kolektor ssący bo będzie powiercony ( jak laik źle zrobi nawierty to już nigdy na tym kolektorze nie będzie to dobrze chodzić tak?)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Muniek »

http://www.auto-flesz.pl/
Lubicz Górny
Przeglądy co 10 tysięcy. Czekałem u nich za instalacją też z 3-4 miesiące. Na przegląd też teraz się czeka ze 3 tygodnie...
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

Czyli wynika orientacyjnie jeśli chodzi o odległości jak sprawdziłem:
1 PITEC ok 110km
2 ROBOFORM ok 90km
3 FLESZ ok 150km
Kwestia na których teraz się ustawić.
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Piasek »

Ustawiaj się na Roba bo masz najbliżej.
Flesze zawaleni na 3-4m-ce do przodu zawsze, jak każda dobra gazownia. Na dobrą sprawę to pierwsza z całego pomorza dobra gazownia zatem cała północna Polska do nich jedzie, sporo tablic z Wa-wy itp.
Z tego co wiem na Śląsku jest kilka polecanych i spora konkurencja (oraz przerób).
Rodzinie poleciłem kogoś tam, już nie pamiętam, 3 tyg. czekali za terminem a też im mówiłem że 3 miechy to tak na dzień dobry... Okazało się że koleś ma chyba 7 stanowisk gdzie na raz montują LPG także przerób bardzo duży.
Także jak faktycznie się okaże że 3-4m-ce czekania to może warto uderzyć do firm na Śląsku.O ile pamiętam to tam jest 6 czy 7 polecanych gazowni w promieniu 50km. Najgorzej jest u nas w centralnej Polsce i dalej na północ bo gazownia od gazowni (polecane) po 150-200km rozrzucone jedna od drugiej.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

Panowie a cena w tych warsztatach za taką instalacje zmieści się w 4tys?
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Piasek »

Jak klasycznie montowany zapas, poziomo w bagażniku to bez problemów.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

To są jeszcze lepsze lepsze miejsca na butle żeby jej nie było widać? Niż miejsce zapasu :)?
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Piasek »

Nie, ale w takim W210 kombi zapas jest pionowo a co za tym idzie zbiornik toroidalny z homologacją pionową ku**wsko drogi.
W W211 kombi zapas jest już chyba płasko w bagażniku ( ?? )
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

http://www.pitec.pl/cennik/
Do 6 garów też mają wybór jakiś ;-)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Muniek »

Do swojej V6 płaciłem 4200 ze wszystkim także luzem.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Piasek »

Ja 4300 ale u mnie sporo uczynił ten cholerny zbiornik. Normalnie w 3,5 by się zamknęło.
Awatar użytkownika
Mariusz
Posty: 777
Rejestracja: 29 sty 2009, o 18:51
Lokalizacja: Konin

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Mariusz »

Ps z ciekawości ile robicie rocznie km???? ile tyś trzeba zrobić żeby się to zwróciło i zarabiało na siebie :-)
Był W210 E220 CDI 98/99r 125KM z niemieckim chipem około 150KM będzie W203
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: tonidriver »

Pewnie z 15 tyś na zwrot trzeba czekać.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Piasek »

Przy kosztach instalacji na poziomie 3,5 tyś zł 15-16 tyś km normalnej jazdy albo koło 13tu jak w trasie. Po prostu chodzi o przejazdy na benzynie: na krótkich dystansach jednak sporo trzeba tego paliwa do takiego pieca wlewać.
Po takim dystansie instalację masz wyzerowaną. Każdy kolejny tysiąc to już wymierna oszczędność.
Przy założeniu że taki 3.2 średnio pali ok 12 benzyny i ok 15 gazu, przy dzisiejszych cenach masz:
12x4,40=53zł
15x1,85=28zł
dolicz zimne przebiegi na benzynie wyjdzie ci 30zł/100km
230zł na każdym tysiącu oszczędzasz.
10 tyś km daje ok 2200zł bo stówkę kosztuje przegląd instalacji co każde 10 tyś km
100 tyś km na gazie i masz praktycznie zwrócony koszt zakupu auta !!! to za ile go potem sprzedasz to już czysty zysk
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Jaki silnik pod gaz? 2.6 czy 3.2 ? czy kompresor? W211

Post autor: Muniek »

Mariusz pisze:Ps z ciekawości ile robicie rocznie km???? ile tyś trzeba zrobić żeby się to zwróciło i zarabiało na siebie :-)
Teraz mi średnia wychodzi koło 17 tysięcy rocznie. 3.2 mi palił 10,70 Pb a teraz siorbie 13,05 LPG. Mówię oczywiście o średnich i to głównie w trasie. Paliwo w Pzn tanie także 1,62 vs 4,13.
Wg obliczeń Piaska:
100km Pb - 45,90zł
100km LPG - 28,15zł
Czyli 177,50zł za każdy 1000km oszczędności. Instalacja za 4200zł zwróci się po niecałych 24 tysiącach.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 59 gości