SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: blendor »

Muniek pisze:
Helmut210 pisze:Witajcie. Czy w mesiu trzeba trzaskać drzwiami czy raczej zamykają się na delikatny klik?
U mnie jak się je popchnie to odbijają uszczelki i zapina tylko na pierwszy klik... jak jest u Was lub jak powinno być?
E270 CDI było malowane (czyli wszystko demontowane) i trzeba było trzaskać
E320 ma pierwszy lakier (czyli złożone jeszcze przez fabrykę) i wszystko ładnie się zamyka. Nie ma problemu że trzeba poprawiać.

kolejna bzdura , jesli auto szczelne , dzwi nie były ryte , uszczelki nie wyszczerobione , odplywy powietrza nie pozapychane to dzwi przy mercedesie powinny zamykac sie ciezko z oporem , dawac ewidetne uczucie ciezkosci solidnosci , przy slabym zamknieciu powinny odbijac , nie na darmo przy eSkach wymyslo silowniki tzw(domykanie) d , bo uwierz ale przy 140 scte czy 221 zamykanie dzwi ręka to nie lada problem , dzwi lleko powinny domykac sie przy fiatach oplach fordach czy inny smietnikach a nie przy Mercedesie
Ostatnio zmieniony 22 cze 2017, o 19:29 przez blendor, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

Mój też odbija "od uszczelek". I to niezależnie czy stara uszczelka (pewnie oryginalna) czy wymieniona (jedną mam nową).
Trochę to wnerwia, szczególnie jak ktoś wsiądzie i jak pierwszy raz jedzie ze mną, to na 100% nie domknie drzwi.
Pewnie może odbijać mocniej lub słabiej. Może gdyby wygłuszyć drzwi dużą ilością mat i byłyby przez to cięższe to by się łatwiej zamykało.
Oglądałem w każdym razie kiedyś E190, taką zachowaną pod kocem, to tylnymi drzwiami trzeba było solidnie przywalić żeby je zamknąć, a auto praktycznie jak nowe. Myślę, że tak jak pisze blendor - to cecha tego auta. Pewnie z czasem jak uszczelki siądą to jest lżej, stąd w tych oryginalnych, nielakierowanych, zamykają się łatwiej, ale na pewno w porównaniu do innych aut, w mercedesie trzeba siły.
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: blendor »

rr6 pisze:Mój też odbija "od uszczelek". I to niezależnie czy stara uszczelka (pewnie oryginalna) czy wymieniona (jedną mam nową).
Trochę to wnerwia, szczególnie jak ktoś wsiądzie i jak pierwszy raz jedzie ze mną, to na 100% nie domknie drzwi.
Pewnie może odbijać mocniej lub słabiej. Może gdyby wygłuszyć drzwi dużą ilością mat i byłyby przez to cięższe to by się łatwiej zamykało.
Oglądałem w każdym razie kiedyś E190, taką zachowaną pod kocem, to tylnymi drzwiami trzeba było solidnie przywalić żeby je zamknąć, a auto praktycznie jak nowe. Myślę, że tak jak pisze blendor - to cecha tego auta. Pewnie z czasem jak uszczelki siądą to jest lżej, stąd w tych oryginalnych, nielakierowanych, zamykają się łatwiej, ale na pewno w porównaniu do innych aut, w mercedesie trzeba siły.

rr6 Mercedesami zjezdzilem 3/4 zycia , moze nie jestem mechanikiem i sie nie biore za jakies tam powazniejsze naprawy ale bolaczki Mercedesow i zalety znam od takiego modelu jak 115-do 211 miedzy tymi byly praktycznei wszystkie :-) , wiem co i jak powinno dzialac w MB takze lata praktyki z tymi autami i nikt w konia nie jest mnie w stanie zrobic ale to jak ze wszystkim kazdy ma jakies tam doswiadczenie z rzeczami martwymi
kiedys 20 lat temu kupilem piekne W124 , gdyby nie wypadek to do dzisiaj bym nie wiedzial ze tyl byl od innego auta :-) auto bylo tak perfekcyjnie zrobione ze sladu nie bylo , wyszlo dopiero jak go rozbieralismy

sporo ludzi psioczy na W210 ze zgniłek ! ale chyba nigdy nie mial doczynienia taki czlek z W123 pierwszą serią czy W115 :-) o ile 115stka jakos jeszcze trzymala fason az jej dupa sie nie złamała , to 123 gnił strasznie leciało wszystko ,
w mojej 123 nawet zgnił stabilizator podłoga dziurawa jak sito , ogolny złom , i kilka 123 znajomych ktore widywałem skonczylo podobnie takze nic nie lepiej jak 210 , za to musze pochwalic 211stke polifta :-) ten samochod nie wie co to korozja
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Posty: 593
Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Wracając do zamka.. U mnie odbijają tylko drzwi kierowcy (najczęściej używane), reszta pięknie się zamyka. Nie wydaje mi się że tak ma być bo to Mercedes, myślę że zamek jest wyrobiony i stąd odbijanie i potrzeba użycia większej siły. Dociaganie drzwi to bajer klasy S, nie wydaje mi się żeby ,,strzał" drzwiami był standardem Merca bo to Merc..
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

Dobrodziej_1983 pisze:Wracając do zamka.. U mnie odbijają tylko drzwi kierowcy (najczęściej używane), reszta pięknie się zamyka. Nie wydaje mi się że tak ma być bo to Mercedes, myślę że zamek jest wyrobiony i stąd odbijanie i potrzeba użycia większej siły. Dociaganie drzwi to bajer klasy S, nie wydaje mi się żeby ,,strzał" drzwiami był standardem Merca bo to Merc..
Do tej pory spotkałem się z tym w wielu mercedesach. Ale żeby było jasne, nie chodzi o trzaskanie z całej pary tylko energiczne domknięcie.

Dla staruszka W123 znalazłem takie coś:

https://youtu.be/FUMnRssH0W0

i jeszcze dla starszego:

https://youtu.be/Fc9KU_Fs_CM

U nas może też to coś da? Tylko żeby nie rozwalić bardziej....
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: blendor »

Dobrodziej_1983 pisze:Wracając do zamka.. U mnie odbijają tylko drzwi kierowcy (najczęściej używane), reszta pięknie się zamyka. Nie wydaje mi się że tak ma być bo to Mercedes, myślę że zamek jest wyrobiony i stąd odbijanie i potrzeba użycia większej siły. Dociaganie drzwi to bajer klasy S, nie wydaje mi się żeby ,,strzał" drzwiami był standardem Merca bo to Merc..

tak ma byc , odbijanie oznacza ze auto szczelne trzyma cisnienie niema ubytkow kompresji w miejsach w ktorych nie przewidziala fabryka , reszta dzwi albo u ciebie ryta albo auto po kulance albo albo , dzwi Mercedesa maja domykac sie z oporem i basta , bardzo ladnie widac kompresje jak sie ma szyberdach przy energicznym zamknieciu dzwi az unosi sie szklany dach
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: blendor »

rr6 pisze:
Dobrodziej_1983 pisze:Wracając do zamka.. U mnie odbijają tylko drzwi kierowcy (najczęściej używane), reszta pięknie się zamyka. Nie wydaje mi się że tak ma być bo to Mercedes, myślę że zamek jest wyrobiony i stąd odbijanie i potrzeba użycia większej siły. Dociaganie drzwi to bajer klasy S, nie wydaje mi się żeby ,,strzał" drzwiami był standardem Merca bo to Merc..
Do tej pory spotkałem się z tym w wielu mercedesach. Ale żeby było jasne, nie chodzi o trzaskanie z całej pary tylko energiczne domknięcie.

Dla staruszka W123 znalazłem takie coś:

https://youtu.be/FUMnRssH0W0

i jeszcze dla starszego:

https://youtu.be/Fc9KU_Fs_CM

U nas może też to coś da? Tylko żeby nie rozwalić bardziej....
rr6 dzwi przy 123 czy 115 były ubogo uszczelnione w porownaniu z W210 :-) czy W124 , a juz sama buda była mniej uszczelniona jak nastepcy , mialem 123 i tak faktycznie zamykanie dzwi dzialalo ciut inaczej nie było tego oporu co w pozniejszych modelach bardziej metaliczny odglos zamykania był , i często sie tam w srodku gdzie wchodzi ten bolec wyrabiał teflon dzwi wtedy kiepsko sie zamykały trzeba bylo majsterkowac , zauwaz chociaz jak biedną uszczelke ma 123 , cos na wzor duzego fiata :-) , mimo wszystko domykanie , szczelnosc przy sprawnym W210 ogdlos ,to majstersztyk

pouzywaj inne auta :-) to dzwi zamykaja sie jak w stodole , zero kompresji


dobrodziej bardzo latwo sprawdzic czy ciezko zamykajaych sie dzwi to wina zamka czy szczelnosci :-) pootwieraj reszte dzwi i zamykaj je pojedyczno :-) zobaczysz jaka roznica jest przy zamknieciu ostatnich dzwi bez roznicy czy tyl przod pasazer czy kierowca
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

blendor pisze:
rr6 dzwi przy 123 czy 115 były ubogo uszczelnione w porownaniu z W210 :-) czy W124 , a juz sama buda była mniej uszczelniona jak nastepcy ,

dobrodziej bardzo latwo sprawdzic czy ciezko zamykajaych sie dzwi to wina zamka czy szczelnosci :-) pootwieraj reszte dzwi i zamykaj je pojedyczno :-) zobaczysz jaka roznica jest przy zamknieciu ostatnich dzwi bez roznicy czy tyl przod pasazer czy kierowca
No właśnie wpadłem na podobny pomysł, tyle żeby sprawdzić przy otwartych szybach :)
Szczerze mówiąc ze wszystkich aut jakimi jeździłem (i jakie w miarę zapamiętałem, bo ciężko pamiętać coś czym się jeździło tydzień lata temu) to w W210 najciężej zamknąć drzwi. Jednak fakt, że w innych często zamykanie przypomina klepnięcie klapą od sedesu bez spowalniacza ;)

A tak ogólnie to najprzyjemniej zamykające się drzwi widziałem za to w Hondzie Accord, ale to było auto zrobione jako demo do systemu caraudio. Drzwi ciężkie od głośników i wygłuszenia. Nie wiem czy zawiasy i zamki były modyfikowane, ale dźwięk jak i ich zachowanie było rewelacyjne - domknąć można było jednym palcem, lekko pchnięte zamykały się same do końca. Miałem dwa służbowe Accordy od nowości (w tym jednego identycznego jak ten wygłuszony, ale seryjnego) i żaden nie mógł się równać z tym od caraudio.
Awatar użytkownika
Dobrodziej_1983
Posty: 593
Rejestracja: 20 lis 2016, o 02:22
Lokalizacja: Gdańsk

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Dobrodziej_1983 »

Tak mnie zaciekawiłeś kolego blendor, że jutro zrobię test. Z otwartymi oknami też rr6 :) Może nawet coś nagram, ale z filmów jakie oglądałem w życiu o w210 to tak jak moje 3 lżej zamykające się drzwi, właśnie powinny się zamykać ;)
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: rr6 »

A mnie korci (jak wyjdzie, że moje się ciężej zamykają) żeby pogrzebać na wzór tego filmu z w123. Obym tylko nie uzyskał odwrotnego efektu ;)
Awatar użytkownika
Yaroo68
Posty: 29
Rejestracja: 13 maja 2014, o 18:15
Lokalizacja: Giżycko

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: Yaroo68 »

Witam.Jakie tarcze na tył 2.0 kompressor kombi WDB2102481B240316
Classic C 180 WDB2020181A315527 sprzedany, w210 avandgarde 2.2 cdi automat WDB2100071A797624 sprzedany,w210 E200 Kompressor WDB2102481B240316
mtomek95
Posty: 99
Rejestracja: 22 kwie 2014, o 20:12
Lokalizacja: Łomża

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: mtomek95 »

Każde w210 posiada otwieranie/zamykanie szyb z pilota. Ja mam 96 rok, w którym zamykanie działa zawsze, a otwieranie działa tylko jeżeli otworzę samochód bezpośrednio po zamknięciu i przytrzymam wtedy przycisk. Czyli mniej więcej wygląda to tak - zamykam auto, otwieram auto(trzymam) szyby lecą ładnie w dół - zamykam auto, czekam 5-10 sekund, otwieram auto i żadna szyba nie chce nawet drgnąć. W czym problem?
WDB2100351A066337 - E200 Avantgarde
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: zibi2210 »

Yaroo68 pisze:Witam.Jakie tarcze na tył 2.0 kompressor kombi WDB2102481B240316
OE A2104230512 Tarcza hamulcowa Ø: 290mm https://www.autoczescionline24.pl/oenum ... 30512.html
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
anderbi
Posty: 84
Rejestracja: 14 kwie 2015, o 01:08
Lokalizacja: Wuwua

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: anderbi »

witajcie,
Panowie potrzebny help z nr czesci.
mianowicie chodzi i o rure wodna, ale nie moge teraz okreslic co ona laczy. jest to rura o grubosci ok kciuka moze delikatnie grubsza, wychodzi z silnika ( okolice kolektora wydechowego, turbiny, alternatora) obok wlasciwej rury ktora laczy silnik z chlodnica. rurka ta odchodzi gdzies w kierunku nadkola.. jak wroce trasy to rozbiore dolot i obejrze jesli opis nie jest wystarczajacy.

rurka widoczna jest na 1 planie-srodek zdjecia

Obrazek
Ex:
Focus 2.0Zetec
Focus 1.8tddi
Almera 2.0d
240 2.4d
940 2.3
Laguna II 1.9dci
Laguna II
V90 3.0
Polonez 1.6
307 2.0HDI
Superb 2.0TDI 4x4
Mercedes-Benz E63 AMG -
Mercedes-Benz E290 TD - WDB2102171A560963
------

Volvo V70 D5
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Post autor: benha »

Jak w kierunku nadkola to zapewne łączy silnik z elektryczną pompą wody
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości