Problem z centralnym i stacyjka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Do hipollo wysylasz stacyjke i klucz, on to zaprogramuje(może doprogramowac 2 klucz.
Poda instrukcje jak to zamontować ... itd
Poda instrukcje jak to zamontować ... itd
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Ja kupiłem drugi zestaw kluczyk rygiel stacyjka i komputer i jest to samo
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Witam. Podepnę się pod temat, bo mam podobny problem jak kolega. Również kombi 3.0TD tylko nieco starszy 98r.
Otóż po powrocie z pracy zgasiłem auto, wysiadam, chce zamknąć- nie zamyka, chcę odpalić- nie odpala. Głupie skojarzenie, że baterie padły w kluczyku. Kupiłem nowe baterie, wkładam, próbuje zamknąć auto- brak reakcji, wkładam klucz w stacyjkę- również brak reakcji. No więc postudiowałem forum i wydedukowałem, że mogło się coś uszkodzić w kluczu lub skończyły się kody. Próbuję drugi kluczyk- wszystko działa elegancko, zapominam o problemie, a tu nagle po miesiącu drugi klucz odmawia posłuszeństwa.
Jeszcze moje małe spostrzeżenie: zarówno w pierwszym, jak i drugim kluczyku kilka odpaleń przed awariami zdarzyło się coś dziwnego. Otwieram auto, wkładam kluczyk, przekręcam, grzeją się świece, przekręcam dalej i cisza. wyciągam kluczyk, wkładam, przekręcam, grzeje i odpala bez problemu.
Teraz nasuwają się pytania:
1. Czy możliwe, że w obu kluczykach skończyły się kody w tak krótkim odstępie czasu?
2. Czy jest możliwe odblokowanie kierownicy i skrzyni sposobem majsterkowicza tak bym mógł auto do domu holować(5 Km)?
3. Gdyby odpowiedź na 1 pytanie była twierdząca, czy mogę podmienić stacyjkę, kluczyk i komputer tym sterujący na wyciągnięte z innego oka?
4. I teraz pytanie perełka Czy da się auto uruchomić po złodziejsku? Omijając cały układ kluczyka i stacyjki? Tak żebym mógł nim się przemieszczać w trakcie tego weekendu majowego?
Z góry dziękuję za pomoc
Otóż po powrocie z pracy zgasiłem auto, wysiadam, chce zamknąć- nie zamyka, chcę odpalić- nie odpala. Głupie skojarzenie, że baterie padły w kluczyku. Kupiłem nowe baterie, wkładam, próbuje zamknąć auto- brak reakcji, wkładam klucz w stacyjkę- również brak reakcji. No więc postudiowałem forum i wydedukowałem, że mogło się coś uszkodzić w kluczu lub skończyły się kody. Próbuję drugi kluczyk- wszystko działa elegancko, zapominam o problemie, a tu nagle po miesiącu drugi klucz odmawia posłuszeństwa.
Jeszcze moje małe spostrzeżenie: zarówno w pierwszym, jak i drugim kluczyku kilka odpaleń przed awariami zdarzyło się coś dziwnego. Otwieram auto, wkładam kluczyk, przekręcam, grzeją się świece, przekręcam dalej i cisza. wyciągam kluczyk, wkładam, przekręcam, grzeje i odpala bez problemu.
Teraz nasuwają się pytania:
1. Czy możliwe, że w obu kluczykach skończyły się kody w tak krótkim odstępie czasu?
2. Czy jest możliwe odblokowanie kierownicy i skrzyni sposobem majsterkowicza tak bym mógł auto do domu holować(5 Km)?
3. Gdyby odpowiedź na 1 pytanie była twierdząca, czy mogę podmienić stacyjkę, kluczyk i komputer tym sterujący na wyciągnięte z innego oka?
4. I teraz pytanie perełka Czy da się auto uruchomić po złodziejsku? Omijając cały układ kluczyka i stacyjki? Tak żebym mógł nim się przemieszczać w trakcie tego weekendu majowego?
Z góry dziękuję za pomoc
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Na 99% skończyły się kody.Zużyłeś nawet rezerwowe drugim kluczem.Nie wiem skąd jesteś.
Ja mam na telefon gościa który podjeżdża z busem (warsztat) wyjmuje stacyjkę i uruchamia od nowa.
Nie zawsze chce W-wa i okolice 505-154-154
Ja mam na telefon gościa który podjeżdża z busem (warsztat) wyjmuje stacyjkę i uruchamia od nowa.
Nie zawsze chce W-wa i okolice 505-154-154
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Jestem z Lwówka Śląskiego, więc do stolicy mam dość daleko. Gdzieś tu na forum przemknął mi kontakt do fachowca z Legnicy, który ponoć ogarnia kodowanie. 50 km to o wiele bliżej niz do Wa-wy A dobrze wywnioskowałem, ze do wgrania nowych kodów potrzebna jest tylko stacyjka i kluczyk? Czy trzeba całe auto targać do majstra?
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Na pierwszej stronie masz adres i tel do forumowego Kolegi hipollo, wysylasz do niego
stacyjke i kluczyki i za niewiele złotych masz wszystko zrobione.
stacyjke i kluczyki i za niewiele złotych masz wszystko zrobione.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Dokładnie, hippolo ogarnie to wysyłkowo, tylko nie wiem czy oprócz stacyjki i kluczy nie trzeba czegoś jeszcze wysyłać (rygla blokady kierownicy).Gawra pisze:Na pierwszej stronie masz adres i tel do forumowego Kolegi hipollo, wysylasz do niego
stacyjke i kluczyki i za niewiele złotych masz wszystko zrobione.
698 71 50 50
http://hipollomlawa.ubf.pl/news.php
Skrzynię to sobie bez problemu odblokujesz "ołówkiem" - wystarczy włożyć jakiś przedmiot (śrubokręt, pręt) i lewarek da się przełączyć na N.Bartek0827 pisze: 2. Czy jest możliwe odblokowanie kierownicy i skrzyni sposobem majsterkowicza tak bym mógł auto do domu holować(5 Km)?
Tylko, że pamiętaj, w automacie nie zaleca się holowania, a jak już to krótki dystans (5km spełnia ten wymóg) i z niewielką prękością.
Co do kierownicy to może być problem bo zdaje się, że rygla nie da się odblokować na krótko (w sensie, nie wystarczy tam podać napięcia czy coś).
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Udało mi się znaleźć kontakt do Pana z Legnicy i już rybki i stacyjka do niego pojechały. Zależy mi na czasie, więc korespondencyjna naprawa z wyżej wspomnianym Hipollo trwałaby za długo
Całość ma mnie kosztować około 500 zł.
Całość ma mnie kosztować około 500 zł.
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Za oba klucze? To całkiem nieźle, wg mnie dobra cena.Bartek0827 pisze: Całość ma mnie kosztować około 500 zł.
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Tak, za oba. Cieszę się, ze nie przepłacę Bo chłonie te złotówki oczko strasznie
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Mógł bys podać nr. tel, do tego gościa z Legnicy ,
E 270 CDI 2000r, lift, manual
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Firma Velostat
Ul. Przemkowska 6 Legnica
Tel. 602-669-615
Ul. Przemkowska 6 Legnica
Tel. 602-669-615
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Wielkie dzięki kolego
Bartek0827 pisze:Firma Velostat
Ul. Przemkowska 6 Legnica
Tel. 602-669-615
E 270 CDI 2000r, lift, manual
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 16 kwie 2016, o 01:43
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Nie ma za co
Ja już swój komplet odebrałem. 400zł mnie to wyniosło
Ja już swój komplet odebrałem. 400zł mnie to wyniosło
Re: Problem z centralnym i stacyjka
Z gdanska stacyjka mercedes benz E .W210 1995 nie oddaje kluczyka scyzoryk.Naprawilem zamek ateraz po zamontowaniu stacyjki w swoje miejsce nie moge wyjac kluczyka ze stacyjki Proszevorade emeryt .
333
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości