yellowstone2012 pisze:Proszę o numer częsci, przelożenie juz znam 3.27.
Most tylny W211 1.8 kompresor VIN WDB2112421A879224.
Bo nie wiem czy od W203 kompresor podejdzie.
Dziękować.
Panowie: szukam namiarów na dobry warsztat regenerujący/naprawiający kompresory Merca albo na pewnego sprzedawcę oferującego sprawne używki. Potrzebuję do W203 1.8 Kompresor 143KM z `05r
Wdzięczny będę za namiary
Panowie mam problem. Czy ta felga ze zdjęcia jest z w210 czy innego modelu?
Dziś po długiej batalii z odnowieniem i oponami założyłem te felgi na moje auto, ale przeczytałem właśnie że mogą nie pasować śruby które miałem w ori 15-stkach.. Niby w wulkanizacji wszystko poskładali i patrzeli czy śruby nie uciskają ręcznego, po oględzinach stwierdzili że jest ok. Jednak poczytałem troszkę i zamarłem bo nigdy wcześniej nie miałem problemu ze śrubami przy oryginalnych felgach. Czy mogą być jakieś problemu w dopasowaniu moich śrub do tych felg? Wybaczcie, ale to moja pierwsza gwiazda i widać wiele przede mną do nauki... Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś pomoże.
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Dobrodziej_1983 weź zdejmij jedno koło. Swoją jedną szpilkę, wsadz w otwór felgi i zobacz ile wystaje. Możesz nawet zmierzyć. W C klasie przy zmianie z ori 15 na 17" miałem tak że autem nie mogłem przejechać 3 metrów bo śruby zawadzały o tarczobęben i było słychać głośne stukanie. Kupiłem krótsze śruby i było git. Skoro u ciebie nie ma żadnych niepokojących dzwięków to myślę że jest ok
Aloiz pisze:Podaj może Numer nabity na Alusie, będziemy wiedzieć od czego to jest
Jutro od wschodu do nocy mam ciężki dzień w pracy, ale jak trzeba to zdejmę koło i sprawdzę co jest tam wybite. Jak wrócę do domu to uzupełnię dane, serdecznie dziękuję kolego Alojz.
Michael93 pisze:Dobrodziej_1983 weź zdejmij jedno koło. Swoją jedną szpilkę, wsadz w otwór felgi i zobacz ile wystaje. Możesz nawet zmierzyć. W C klasie przy zmianie z ori 15 na 17" miałem tak że autem nie mogłem przejechać 3 metrów bo śruby zawadzały o tarczobęben i było słychać głośne stukanie. Kupiłem krótsze śruby i było git. Skoro u ciebie nie ma żadnych niepokojących dzwięków to myślę że jest ok
Michael93 - śruby złapały, ale nie wiem na ile głęboko. Oglądałem szpilkę w swojej feldze i wystawała sporo, ale czy wystarczająco.. nie wiem. Jutro chciałbym zdjąć koło i sprawdzić, ale nawet nie mam w sumie podnośnika. Coś wymyślę i dam znać. Bardzo Wam dziękuję.
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
A co w tym dziwnego że szpilki trzeba zmieniać ?
Ja u siebie miałem 2 kpl: długie do ALU i krótkie, standardowe na zimę jak zakładałem stalowe felgi bo jednych drugimi zamocować nie szło.
Piasek pisze:A co w tym dziwnego że szpilki trzeba zmieniać ?
Ja u siebie miałem 2 kpl: długie do ALU i krótkie, standardowe na zimę jak zakładałem stalowe felgi bo jednych drugimi zamocować nie szło.
Piasku, no dla mnie jak pisałem to jest coś nowego. W BMW zmieniałem felgi z różnych rozmiarów, na różne et i ori felga to żadnych zmian śrub nigdy nie było potrzeba. Tu czytam o kulach, stożkach itd... Nie zmieniam ze stali na alu, tylko z ori aluminium na ori aluminium i nie pomyślałem o tym że śruby mogą się różnić Dla Ciebie to nic nowego no a dla mnie jednak tak, przepraszam jeśli moja nie wiedzą jest uciążliwa, i że nie przygotowałem się zanim dołączyłem na forum...
WDB2100171A513939 e290td - classic - sedan - manual -1997r. 160km/400NM
Tu nie ma za co przepraszać: w alu zawsze tak jest bo felga w miejscu styku z piastą jest kilkakrotnie grubsza niż zwykła stalowa. Z przodu (najczęściej) nie robi to różnicy ale z tyłu już tak bo są tam tarczo-bębny i za długa szpilka haczy o mechanizm szczękowy ręcznego.
O za krótkiej już ci wyżej pisali... że zgubisz koło w biegu