Koszty utrzymania ML W164
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Koszty utrzymania ML W164
Witam! Mojemu ojcu wpadł w oko ML W164. Chciałem się zapytać Was o koszty utrzymania takiego Mercedesa?
Jeżeli ktoś takiego posiada/posiadał proszę o każdą informację. Mile widziane informacje o bolączkach, najczęstszych awariach, zawieszeniu etc.
Czy silnik 3,5 benzyna z początku roku produkcji dalej posiada problem z rozrządem, czy zostało to już poprawione?
Pozdrawiam
Jeżeli ktoś takiego posiada/posiadał proszę o każdą informację. Mile widziane informacje o bolączkach, najczęstszych awariach, zawieszeniu etc.
Czy silnik 3,5 benzyna z początku roku produkcji dalej posiada problem z rozrządem, czy zostało to już poprawione?
Pozdrawiam
S210 320CDI 1999-2000r
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
Re: Koszty utrzymania ML W164
Mój kolega sprzedaje takiego (ale w dieslu)
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... xtor=SEC-8
generalnie wszystko bez wyjątku jest bardzo drogie - a spalanie minimalne zawsze 2-cyfrowe.
Drogie auto, kosztowne w utrzymaniu, dla ludzi mających pieniądze.
https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... xtor=SEC-8
generalnie wszystko bez wyjątku jest bardzo drogie - a spalanie minimalne zawsze 2-cyfrowe.
Drogie auto, kosztowne w utrzymaniu, dla ludzi mających pieniądze.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: Koszty utrzymania ML W164
Aż tak jest ŹLE? myślałem, że z biegiem czasu koszty utrzymania również spadły...Piasek pisze:generalnie wszystko bez wyjątku jest bardzo drogie - a spalanie minimalne zawsze 2-cyfrowe.
Drogie auto, kosztowne w utrzymaniu, dla ludzi mających pieniądze.
Ten Twojego kolegi piękny lecz na pewno poza budżetem ojca. Ojciec ma 56 maks 58 tys.
A czy to diesel czy benzyna to nie ma różnicy, głownie chodzi o stan.
S210 320CDI 1999-2000r
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
Re: Koszty utrzymania ML W164
Z biegiem czasu koszty utrzymania rosną bo pojawia się zużycie eksploatacyjne.
Elementy zawieszenia itp - w zamiennikach w zasadzie tylko Lemforder a i tak nic innego tam nie włożysz bo to ciężkie auto i skomplikowana budowa a co za tym idzie kosztowna robocizna żeby się bawić w jakieś chińskie gadżety które wytrzymają może 4-6 tyś km.
Sam układ hamulcowy: w zasadzie albo kładziesz tam Textara, ATE czy TRW albo pogną się przy pierwszym mocniejszym hamowaniu.
W takim budżecie to radzę poszukać dobrego i zadbanego W163: nawet z gazem dostaniesz i po kłopocie a jest zdecydowanie taniej i dostępniej na rynku AM. Dobre, sprawdzone silniki, skrzynie a i ostatnie wydania zdecydowanie poprawione antykorozyjnie.
Elementy zawieszenia itp - w zamiennikach w zasadzie tylko Lemforder a i tak nic innego tam nie włożysz bo to ciężkie auto i skomplikowana budowa a co za tym idzie kosztowna robocizna żeby się bawić w jakieś chińskie gadżety które wytrzymają może 4-6 tyś km.
Sam układ hamulcowy: w zasadzie albo kładziesz tam Textara, ATE czy TRW albo pogną się przy pierwszym mocniejszym hamowaniu.
W takim budżecie to radzę poszukać dobrego i zadbanego W163: nawet z gazem dostaniesz i po kłopocie a jest zdecydowanie taniej i dostępniej na rynku AM. Dobre, sprawdzone silniki, skrzynie a i ostatnie wydania zdecydowanie poprawione antykorozyjnie.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Koszty utrzymania ML W164
Teściu mój ma ML420 w dieslu ze 3-4 lata tym jeździ osobiście jak go kupował wyszukałem mu go a oglądaliśmy z 5 innych.
Z zewnątrz mi się bardzo podoba, w środku masakra. Ta alcantara to jakieś nieporozumienie. Silnik bajka, spalanie adekwatne i jak najbardziej akceptowalne.
Póki co chłodnice wymienił za 800zl. i przepływomierz, reszta to eksploatacja. Ogólnie zadowolony, warto, auto go nie zjada bo się nie psuje.
A silnik 350 od razu opuszczaj. Wiem, że w każdej budzie są tańsze niż inne, ale to silnik z problemami i te pozorne okazje, szansa na trafienie skarbonki i nie łudź się rocznikiem, że z któregoś roku było coś w nim poprawiane, bo to jedna i ta sama padaka.
Z zewnątrz mi się bardzo podoba, w środku masakra. Ta alcantara to jakieś nieporozumienie. Silnik bajka, spalanie adekwatne i jak najbardziej akceptowalne.
Póki co chłodnice wymienił za 800zl. i przepływomierz, reszta to eksploatacja. Ogólnie zadowolony, warto, auto go nie zjada bo się nie psuje.
A silnik 350 od razu opuszczaj. Wiem, że w każdej budzie są tańsze niż inne, ale to silnik z problemami i te pozorne okazje, szansa na trafienie skarbonki i nie łudź się rocznikiem, że z któregoś roku było coś w nim poprawiane, bo to jedna i ta sama padaka.
Re: Koszty utrzymania ML W164
OK dzięki Panowie, przekazałem Wasze wskazówki. Pozdrawiam
S210 320CDI 1999-2000r
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
S211 320CDI 2003r
Golf 5 2.0 TDI 2005r
KONSERWACJA PODWOZIA 667510600
Re: Koszty utrzymania ML W164
Tyczy się to również w modelu W211? , wiem że temat idzie o Ml-u, ale czytałem już wiele info na temat tego motoru E350 i chciałem się upewnić odnośnie jak to jest z tym motorem do końca. N@ie wiem sam czy całkowicie skreślić jego z listy przy poszukiwaniach W211? Proszę rozwiać wszelkie wątpliwości. Dziękuje.yellowstone2012 pisze:
A silnik 350 od razu opuszczaj. Wiem, że w każdej budzie są tańsze niż inne, ale to silnik z problemami i te pozorne okazje, szansa na trafienie skarbonki i nie łudź się rocznikiem, że z któregoś roku było coś w nim poprawiane, bo to jedna i ta sama padaka.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Koszty utrzymania ML W164
Silniki do numeru:
M272 do 2729..30 468993
M273 do 2739..30 088611
Są wadliwe. Tak W211 ma te same silniki 3.5 co ML czy S W211.Problemy z rozrządem zostały wyeliminowane po 2008 roku.
M272 do 2729..30 468993
M273 do 2739..30 088611
Są wadliwe. Tak W211 ma te same silniki 3.5 co ML czy S W211.Problemy z rozrządem zostały wyeliminowane po 2008 roku.
Re: Koszty utrzymania ML W164
Wcześniej co innego pisałeś ;p
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Koszty utrzymania ML W164
Tak. To jeden i ten sam kibel, i nie rozumiem tych co na siłę szukają silnika 3.5 jak jest genialny silnik 5.0.
Wiem że taki 3.5 jest tańszy ale to pułapka
Wiem że taki 3.5 jest tańszy ale to pułapka
Re: Koszty utrzymania ML W164
Pięcio litrowy to już koszta nie tylko mówię o paliwie, to mam dopiero rebus, chcę tylko Gwiazdę, a tu benzyna która mnie interesowała odpada mniejsze benzyny za małe . Zostają diesle tylko jakoś nigdy w życiu diesla nie miałem i jak naczytałem się o tych wszystkich dolegliwościach i w dodatku codziennie będę pokonywać około tylko 25 km to większość opini jest na nie odnośnie diesla. Jak się głębiej zastanowić to który diesel się nada e320 ?
Szukałem benzyn po 08' roku bardzo mało ofert.
Szukałem benzyn po 08' roku bardzo mało ofert.
Re: Koszty utrzymania ML W164
Diesel na 25km dziennie ? Kłopotów szukasz panie.
Dzisiejsze, nowoczesne diesle wymagają minimum 25km przelotu w trasie po zimnym rozruchu żeby nie zaczęły się cuda z filtrami cząstek stałych, EGR`ami, zasyfionymi kierownicami turbosprężarek i innym ustrojstwem jakim naszpikowane zostały.
Dzisiejsze, nowoczesne diesle wymagają minimum 25km przelotu w trasie po zimnym rozruchu żeby nie zaczęły się cuda z filtrami cząstek stałych, EGR`ami, zasyfionymi kierownicami turbosprężarek i innym ustrojstwem jakim naszpikowane zostały.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Koszty utrzymania ML W164
Każdy silnik benzynowy przed liftingiem jest dobry w W211
Re: Koszty utrzymania ML W164
Faktycznie nie dopisałem,że interesuje mnie raczej tylko po lifcie. Jeżeli idzie o diesla, dlatego posilkuje się Waszym doświadczeniem gdyż wolę dokładnie uniknąć kłopotów w późniejszej eksploatacji. Ok diesel odpada faktycznie, która benzynę można brać pod uwagę W211 poliftowa , wiadomo po 08' roku jak już pisaliście które jeszcze oprócz e500.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Koszty utrzymania ML W164
Właśnie sęk w tym, że w poliftach nie ma co wybierać jeżeli chodzi o silniki benzynowe, bo jest tylko ten nieszczęsny 3.5 i 5.0, którego nie chcesz.
W przedliftach już większy wybór no i silniki pancerne. Przedlifty 2002-2003 mogą występować sporadycznie purchle. Powyżej 2003 jak pokazuje się rdza to znaczy,że był bity i słabo zrobiony.
W przedliftach już większy wybór no i silniki pancerne. Przedlifty 2002-2003 mogą występować sporadycznie purchle. Powyżej 2003 jak pokazuje się rdza to znaczy,że był bity i słabo zrobiony.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości