1996 W210 290TD 160KM

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

z cyklu kretynskie pytanie..

Jak sie ustawia godzine na zegarze? Uzywajac przyciski po prawej stronie zegarow M oraz H??U mnie wogole nie reaguje po przycisnieciu tych przyciskow. W sumie tak samo na + zeby bylo jasniej na zegarach. Tylko "0" oraz "-" dzialaja. Jakas typowa usterka na tych zegarach w okularze?
JokeRq1337
Posty: 494
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: JokeRq1337 »

Nie wiem jak jest w przedlifcie i czy jest jakas różnica, ale u mnie jest tak ze przez ori radio sie godzina ustawia a jak nie radio to klemy z akumulatora musisz zdjąć i o północy podłączyć :D
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

JokeRq1337 pisze: to klemy z akumulatora musisz zdjąć i o północy podłączyć :D
:) :):) :) :) :) :)
Awatar użytkownika
Aikas
Posty: 1160
Rejestracja: 20 sie 2010, o 15:32
Lokalizacja: W210
Kontakt:

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: Aikas »

Przytrzymaj "h" lub "m" dłużej aż zacznie "migac".
Wtedy ustawiasz odpowiednią godzinę i minute i zostawiasz aż przestanie migac.
Wszystko w temacie...
W210 Lorinser USA E290 Avantgarde`97
W202 C180 Classic '97
S211 E500 AMG `04
Obrazek
Awatar użytkownika
benha
Posty: 877
Rejestracja: 15 mar 2016, o 00:35
Lokalizacja: Rybnik

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: benha »

Mam przedlifta i godzinę ustawia się przez naciskanie h i m pierwsze naciśnięcie (wystarczy krótkie) i zaczyna migać i kolejne naciśnięcia to zmiana godziny/minuty o 1 do góry
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

Wiec widzę ze u mnie wogolę nie reaguje na przyciski '+', 'h', 'm' oraz 'r'..
Czeka mnie znowu demontaz zegarow i naprawienie tego..
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

Zegary rozebrane. Okazalo sie ze te gumowe elementy przy [rzyciskach nie przylegalyjak nalezy. Wyczyszczone styki spirytusem, gumowe elementy zalozoe poprawnie. Zegary zalozone z powrotem i wszystko dziala jak nalezy.. :)

Dzisiaj przyszla paczka.

- Poduszka skrzyni biegow:
- poduszka silnika lewa (nr ori A 210 240 12 17)
- poduszka silnika prawa (nr ori A 210 240 13 17)

Obrazek

Znalazlem tylko w jednej firmie. Nie wiem czemu ale wszystkie inne mialy tylko prawa, z lewa nie bylo tak latwo. Ale jest na miejscu, numery sie zgadzaja i wszystko leci pod koniec tygodnia na montaz. Do tego rowniez bedzie sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni i ewentualna dolewka (olej juz jest) oraz montaz tej gumowej oslony przy przekladni kierowniczej. Jeszcze nie zostalo zamontowane bo blacharka dlugo trwala, a glsono jest jak cholera przy jezdzie na trasie wiec chce cos z tym zrobic..

Powoli malymi kroczkami..

Pzdr.
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

badys pisze:jeżeli mówisz o tej co jest za pedałem hamulca, to nie pomogę Ci w odpowiedzi na pytanie co trzeba rozbierać, natomiast ja to zrobiłem troszeczkę inaczej.
Nową osłonę rozciąłem nożykiem pionowo z jednej strony, założyłem ją po czym rozcięcie skleiłem kropelką (najpierw złapałem punktowo, a później dokładnie skleiłem) może nie profesjonalnie i idąc na łatwiznę ale efekt ten sam - osłona w całości na właściwym miejscu.
ktoś zapyta po co więc nowa skoro starą też szło pokleić - stara była już zbyt mocno porwana i popękana.
OK, wychyle sie strasznie tutaj i mam nadzieje, ze nie zostane wysmiany i wywalony z forum :p

powyzej tekst ktory znalazlem przez google. Napisany przez uzytkownika badys na tym forum, tyle ze w 2009r wiec archiwalny temat...

Gdybym chcial to zrobic we wlasnym zakresie, nie posiadajac zadnego dostepu do kanalu czy podnosnika, czy mozna to zrobic w taki sposob? W sumie strasznie mi jedzie "prowizorką", ale jest sens jesli mozna skleic z powrotem klejem i tasma. Myslalem nawet zeby dodatkowo owinac tasma czy folia bąbelkową zeby wygluszneie bylo do poziomu maksimum do kwadratu..

What do you think?..
BIZONIK5
Posty: 99
Rejestracja: 18 sie 2012, o 14:58
Lokalizacja: Gdańsk

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: BIZONIK5 »

Mega kombiak , bardzo mi się podoba :) sam chętnie takiego bym chciał. Na pewno nie żałujesz bmki bo silniczek 2.9TD najlepszy :D
w210 E200 Elegance
w202 C240 Classic -> Sport, Esprit
w210 E200 Classic EX
w202 C220D Elegance EX
w124 E250D EX
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

Samochod wczoraj odebralem od mechanika.
Poduszka skrzyni nie zalozona bo nie pasowala, ale sciagajac stara zauwazyl ze jest w dobrym stanie. nie ma zadnych drgan wiec chyba wymiana niekonieczna.
Powiem jednak jedno. Wymienione zostaly poduszki silnika oraz ta oslona gumowa od strony przekladni kierowniczej. Nie zartuje piszac ze to nie to samo auto. Wyciszylo sie mega w srodku i w zyciu nie powiedzialbym ze to jest kaczka 290TD. Wiec jesli ktos chce wygluszyc auto, niech najpierw zerknie w te dwa miejsca. Koszta nie wielkie a efekt niczym kosmos..

Pozdro :)
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: rr6 »

woz pisze:Samochod wczoraj odebralem od mechanika.
Poduszka skrzyni nie zalozona bo nie pasowala, ale sciagajac stara zauwazyl ze jest w dobrym stanie. nie ma zadnych drgan wiec chyba wymiana niekonieczna.
Powiem jednak jedno. Wymienione zostaly poduszki silnika oraz ta oslona gumowa od strony przekladni kierowniczej. Nie zartuje piszac ze to nie to samo auto. Wyciszylo sie mega w srodku i w zyciu nie powiedzialbym ze to jest kaczka 290TD. Wiec jesli ktos chce wygluszyc auto, niech najpierw zerknie w te dwa miejsca. Koszta nie wielkie a efekt niczym kosmos..

Pozdro :)
Widzę, że sprzedajesz auto. Dużo w nie włożyłeś, nie szkoda teraz sprzedawać?
woz
Posty: 125
Rejestracja: 7 wrz 2014, o 16:48
Lokalizacja: Wrocław

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: woz »

rr6 pisze:
woz pisze:Samochod wczoraj odebralem od mechanika.
Poduszka skrzyni nie zalozona bo nie pasowala, ale sciagajac stara zauwazyl ze jest w dobrym stanie. nie ma zadnych drgan wiec chyba wymiana niekonieczna.
Powiem jednak jedno. Wymienione zostaly poduszki silnika oraz ta oslona gumowa od strony przekladni kierowniczej. Nie zartuje piszac ze to nie to samo auto. Wyciszylo sie mega w srodku i w zyciu nie powiedzialbym ze to jest kaczka 290TD. Wiec jesli ktos chce wygluszyc auto, niech najpierw zerknie w te dwa miejsca. Koszta nie wielkie a efekt niczym kosmos..

Pozdro :)
Widzę, że sprzedajesz auto. Dużo w nie włożyłeś, nie szkoda teraz sprzedawać?
Troche szkoda, ale u nas ten rok bedzie hard core. Za tydzien z zona lecimy na antypody na 3 tyg (musimy zeby wize uaktywnic), wiec tam worek kasy pojdzie. Po powrocie plan mam zeby z Wroclawia sie wyprowadzic (wynajem), wiec kolejna kasa. I nawet dalej bym trzymal, tyle ze mam mozliwosc zeby wziac od Ojca z firmy 3 letnie popychadlo, pewne, kombi, Ojciec wlasciciel od nowosci, nudne jak flaki z olejem auto, ale takei ktore pali tyle co nic. Wiec na okres 1-2 lat dopoki sie nie odbijemy mocno od dna i do czasu ostatecznego wylotu z kraju, mysle ze sensowna opcja..
Zreszta. Ja do Vki jeszcze wroce. Tylko nie wiem kiedy..
Awatar użytkownika
tatex
Posty: 62
Rejestracja: 15 kwie 2016, o 02:53
Lokalizacja: Górny Śląsk

Re: 1996 W210 290TD 160KM

Post autor: tatex »

woz - pełen Szacun Kolego :padam: świetna robota :super: :super: :super:
Coś czuję że łezka Ci się w oku zakręci w momencie jak tak wychuchana przez Ciebie Gwiazda Cię opuści... :niepewny:
Gdybym 10 m-cy temu nie kupił swojej (a dalej szukał) to tak obecnie zadbaną Gwiazdę jak Twoja - w dodatku za takie pieniądze - wziąłbym "z pocałowaniem ręki" - i to bez negocjacji.
Każde dziecko czeka na Gwiazdkę (na masce...) ;)
"Polarna Gwiazdeczka - S210 E290TD Aut.'98 - świeci już pełnym blaskiem :-)
Ex - "Błękitna Strzała" - W124 300CE Aut.'89
Ex - "Zielona Frytkownica" - W124 300D '88
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości