E280 spadek mocy na PB
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E280 spadek mocy na PB
Wirm tyle ze uszkodzona byla po stronie pasazera, napewno nie dzialalo podgrzewanie, tu bym sie zgodzil gdyz zaraz po starcie byla tragedia.... jak sie nagrzal juz silnik (wiec automatycznie sonda sama w sobie tez) byla wyczowalna spora poprawa ale to i tak nie bylo to, byl duzo slabszy na PB niz na LPG z gazem w tym samym miejscu, wczoraj mu dawalem w palnik w ramach testów szedł jak wściekły także narazie jest ok. Ale tak jak mówie po odłączeniu aku i resecie zawsze była poprawa a po chwili problem wracał, także jeszcze zobaczymy
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
Ja bym jeszcze raz podmienił przepływomierz na nowy ale pierbirga.
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Re: E280 spadek mocy na PB
wiesz co? gosc ma komputer niewiem czy SD czy inny ale loga mercedesa na nim sa a tak jak mowie jest dosc konkretny i znany w mojej okolicy, za pierwszym razem jak podpiął i wymieniałem przepływke od razu stwierdził że przepływką bo PODAJE PRZYKŁAD TYLKO ! miało być np 12 czegoś tam a pokazywało 3... wiec wymieniłem na Boscha, i 3dni było spokoju znowu był wariat, po 3dniach identyko objawy... mysle ze znow przepływka, zajechałem do niego i mowi ze przeplywka pracuje bardzo ladnie tylko sonde pokazało.. i znow spokoj, mam nadzieje ze sie to utrzyma i nie wyskoczy nic nowego ;/
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
Chyba i ja będę się musiał przejechać na SD ew że uda mi się tym carsoftem podpiąć na te dane 'na żywo' u mnie jak już auto jest nagrzane to na benzynie i na gazie chodzi identycznie. Jak jest zimny aby to na benzynie ma problem żeby wejść na obroty a na gazie czasem chwile pochodzi na 3 gary ale ostatnio przestał tak chodzić.
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: E280 spadek mocy na PB
Benha, Odpisałem Ci w temacie w dziale Eletryka.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: E280 spadek mocy na PB
Wszedłem na dział wnętrze i układ elektryczny i ostatni post jest z 16 listopada. Mógłbyś podać link albo nazwę tematu bo nie potrafię znaleźć
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: E280 spadek mocy na PB
Witam ponownie, po upływie czasu, po przejechaniu kilku ładnych KM, stwierdzam że u mnie problem ustąpił po wymianie sondy, efekt dalej się utrzymuje, oby tak dalej, zimny ciepły bez różnicy wchodzi na obroty i ciągnie równo.
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
U mnie problemem był źle wyregulowany gaz, były nowe wtryskiwacze założone i po prostu po przejechaniu kilku tys km się 'dotarły' i mieszanka była zbyt uboga przez co sterownik benzynowy pozmieniał sobie długoterminowe korekty wtrysku. Po wykasowaniu korekt i prawidłowym wyregulowaniu instalacji lpg wszystko śmiga aż miło
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: E280 spadek mocy na PB
Wracając do tematu, naprawilem to co było w temacie sonda pomogła autko zimne ciepłe odpala i jest git, tylko od początku naprawienia wydawało mi się że na pb słabiej idzie niż na LPG... ale myślałem że wymyślam i się doszukuje. Wymyśliłem jak to w banalny sposób sprawdzić, w garażu na luzie na LPG utrzymywalem 2000 obrotów po wyłączeniu gazu obroty lecą o 500-600 w dół i tak się utrzymuje, nie jest to chwilowe... po włączeniu LPG podskakuje do 2000 i tak w kółko. Niby nic wielkiego a jednak wkurza jak coś nie działa:/ jakie rady ?
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
To jest raczej normalne, sprawdź sobie przyspieszenia do 100 na pb i lpg. Po tym co zrobiłeś wiesz tylko, że przy takim otwarciu przepustnicy na gazie masz większą moc (o ile to tak działa) wynika to z tego, że lpg potrzebuje mniej powietrza do wykonania tej samej pracy (inne proporcje paliwa do powietrza dla gazu i pb). Musisz w jakiś sposób sprawdzić jaką moc silnik generuje przy pełnym otwarciu przepustnicy. Generalnie lpg jest dużo lepszym paliwem niż pb (przy 6 generacji idzie uzyskać dużo wyższe moce na lpg niz na pb) lpg ma dużo wyższą liczbę oktanową przez co można zmienić kąt wyprzedzenia zapłonu w nieosiągalny dla benzyny sposób (na pb przy tym samym kącie wyprzedzenia zapłonu wystąpi spalanie stukowe) generując dużo wyższą moc
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: E280 spadek mocy na PB
Sprawy muszą być powiązane gdyż gdy na zimnym i TYLKO zimnym silniku ruszę zbyt gwałtownie albo za dużo wcisnę gazu podczas jazdy szarpie i nie pracuje na jeden bądź więcej garów, a tego objawu jak i tych obrotów wcześniej nie było... nie jestem znawcą, nie chce się z tobą kłócić ale z moich informacji wynika że samochód na LPG i pb powinien pracować identycznie :o
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
Ma mieć tą samą moc na pełnym otwarciu przepustnicy i równo pracować. Na Pb chodzi na 3 gary czy na lpg?
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Re: E280 spadek mocy na PB
Na pb napewno a czy na LPG mi się kilka razy nie zdążyło to nie wiem... ale chyba też :o
Mercedes W210 - 2.8V6 204KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
VIN - WDB2100631B029537
LPG STAG 300
-Wtryski ACW01
-Reduktor KME GOLD
-Wielozawór TOMASETTO
Montaż 18.04.2014 - 139.235KM
Stan rzeczwisty na teraz 165.000KM
Ostatni serwis 131.000 Vienna MB
W dniu zakupu 22.03.2014 - 138.700KM
Re: E280 spadek mocy na PB
U siebie miałem tak, że pierwsze kilka min po odpaleniu auta jak chodził na benzynie chodził na 3 gary i miał muła a jak przeskoczył na lpg to szedł dobrze. Iii zrobiłem tak, że pojechałem na sd skasować wszystkie błędy z kompa (i błędy i korekty wtrysku krótko i długoterminowych) i jeździłem na pb jakiś czas ii problem znikł. Potem za sugestią mechanika pojechałem do gazownika, żeby wyregulował gaz (do silnika szło dużo za dużo gazu przez co zmieniała się mapa benzynowa i jak auto chodziło na zimnym silniku przy wyłączonej sondzie dawał bardzo małą ilość benzyny i przez to na 3 gary chodził) gazownik powiedział że wtryski siadły i z gazem do wtrysków szło razem powietrze więc do wymiany poszły wtryski lpg i reduktor. Potem po wyregulowaniu lpg problem z praca na 3 garach znikł, dalej ma lekko muła na zimnym silniku ale nie przeszkadza to mocno. Jak się rozgrzeje to i na benzynie ma mocy tyle ile ma mieć.
Najlepiej podjedź gdzieś na komputer i niech sprawdzą jakie masz korekty wtrysków (jak masz obd2 to można to i zwykłym elm327 sprawdzić). Najlepiej jak długo terminowa będzie bliska 0% a krótko terminowa do 5% jak jest więcej jak 10% to silnik może źle chodzić
Najlepiej podjedź gdzieś na komputer i niech sprawdzą jakie masz korekty wtrysków (jak masz obd2 to można to i zwykłym elm327 sprawdzić). Najlepiej jak długo terminowa będzie bliska 0% a krótko terminowa do 5% jak jest więcej jak 10% to silnik może źle chodzić
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości