Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
https://www.youtube.com/watch?v=wex4lmICQWY
Tak to wygląda, filtr wyeliminowany, dodatkowo go wyjąłem zatkałem otwory i zanurzyłem w wiadrze- Szczelny.
Albo silnik podaje powietrze do filtra albo zbiornik, na prawdę już nie wiem...
odpinając przelew i spuszczając ropę do bańki nie odpowietrzał się, dalej podawał z powietrzem, a zlałem ze 3l ropy.
Tak to wygląda, filtr wyeliminowany, dodatkowo go wyjąłem zatkałem otwory i zanurzyłem w wiadrze- Szczelny.
Albo silnik podaje powietrze do filtra albo zbiornik, na prawdę już nie wiem...
odpinając przelew i spuszczając ropę do bańki nie odpowietrzał się, dalej podawał z powietrzem, a zlałem ze 3l ropy.
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
To spróbuj podać z butelki zasilanie do filtra, wtedy gdy będzie ok, to pozostanie zbiornik z przewodem do sprawdzenia.
Filtr sprawdzałeś w wiadrze pod ciśnieniem (powietrze z kompresora)?
Filtr sprawdzałeś w wiadrze pod ciśnieniem (powietrze z kompresora)?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Niestety nie posiadam kompresora, zatkałem otwory i zanurzyłem. Lekko popuszczał na deklu, dokręciłem jeszcze jeden obrót i było ok.
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Takie sprawdzanie nie jest prawidłowe, ponieważ we filtrze podczas pracy jest podciśnienie. W każdym razie zrób jak napisałem powyżej. Jak się zapowietrzy to filtr do sprawdzenia lub wymiany. Bez filtra było ok?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
wywala paliwo przy filtrze
W 210 97 r.2.9 Witam Kolegów.Zastałem potężną plamę pod autem,z początku myślałem ,że olej ale w górę w górę namierzyłem filtr paliwa.Wytarłem i szukam skąd kapie.Objawy jak by rozszczelniło filtr.Odpaliłem auto idopiero cieknie.Diagnoza - cieknie z tego krućca -złączki co dochodzi wężykiem paliwo.No jeszcze lepiej,zapowietrzyło i zgasło.Pytanie mam do Koleżeństwa,jakie oznaczenia mają te oringi co uszczelniają te ustrojstwo.Pozdrawiam
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 1 sty 2015, o 23:46
- Lokalizacja: Łask
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Witam
Koledzy brak mi sił już z tymi pieprzonymi bąbelkami. Powiedzcie mi proszę czy niedokręcony kolektor ssący może być przyczyną łapania powietrza na przewody? Ostatnio zauważyłem, że mam ukręcone ze 3-4 śruby na kolektorze. Rano pojawia się problem z rozruchem trzeba długo kręcić jak już załapie pojawia się wielka chmura dymu i auto już jeździ ok.
Jeżeli jest to problem niedokręconego kolektora to macie jakiś sposób na ogarnięcie otworów wewnętrznych na śruby kolektora. Nagwintowanie bloku na większe lub coś takiego?
Koledzy brak mi sił już z tymi pieprzonymi bąbelkami. Powiedzcie mi proszę czy niedokręcony kolektor ssący może być przyczyną łapania powietrza na przewody? Ostatnio zauważyłem, że mam ukręcone ze 3-4 śruby na kolektorze. Rano pojawia się problem z rozruchem trzeba długo kręcić jak już załapie pojawia się wielka chmura dymu i auto już jeździ ok.
Jeżeli jest to problem niedokręconego kolektora to macie jakiś sposób na ogarnięcie otworów wewnętrznych na śruby kolektora. Nagwintowanie bloku na większe lub coś takiego?
MB 210 300D 136 KM
Rok produkcji: 1995
VIN WDB2100201A016143
Rok produkcji: 1995
VIN WDB2100201A016143
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Dym przez nieszczelności kolektora, a powietrze w układzie paliwowym to długa historia i osobny układ niezależny od ssącego.
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Spróbuj HeliCoil lub coś w ten deseń.jadczakwiktor pisze:...macie jakiś sposób na ogarnięcie otworów wewnętrznych na śruby kolektora...
E300TD '98
WDB2100251A724009
WDB2100251A724009
Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..
Witam
Odświeżam temat powietrza w przewodach paliwa.
Dzięki forum i informacjom tu znalezionych rozwiązałem swój problem z powietrzem w przewodach paliwowych.
Mercedes w210 E250
Aby nie przedłużać pokrótce o objawach - biały duszący dym, czkawka na zimnym silniku. Zero widocznych przecieków paliwa. Bąbelki powietrza w przewodzie od filtra do pompy wtryskowej.
Wymieniłem filtr i O-ringi, wyczyściłem filtr wstępny - bez rezultatów.
Zamontowałem pompkę ( gruszkę z zaworkiem zwrotnym) w przewodzie paliwowym ( przewód ⌀10 doprowadzający paliwo do układu). Wytworzyłem ciśnienie w układzie i ewidentnie wykazało nieszczelność na podgrzewaczu paliwa.
Kupiłem nowe nieoryginalne przewody ( oryginał nie sięgał bezpośrednio do filtra) i ominąłem podgrzewacz.
Teraz jest ok. Bąbelków nie ma, autko już tak się "nie męczy" na zimnym silniku i pali od pierwszego kopa mimo niskiej temp.
Dla informacji przewód zasilający paliwa to ⌀10 ( jak już wspomniałem), przewód powrotu ⌀8.
Całkowity koszt z nowymi oryginalnymi O-ringami, nowymi przewodami, gruszką i zaciskami na przewody około 130 zł
Odświeżam temat powietrza w przewodach paliwa.
Dzięki forum i informacjom tu znalezionych rozwiązałem swój problem z powietrzem w przewodach paliwowych.
Mercedes w210 E250
Aby nie przedłużać pokrótce o objawach - biały duszący dym, czkawka na zimnym silniku. Zero widocznych przecieków paliwa. Bąbelki powietrza w przewodzie od filtra do pompy wtryskowej.
Wymieniłem filtr i O-ringi, wyczyściłem filtr wstępny - bez rezultatów.
Zamontowałem pompkę ( gruszkę z zaworkiem zwrotnym) w przewodzie paliwowym ( przewód ⌀10 doprowadzający paliwo do układu). Wytworzyłem ciśnienie w układzie i ewidentnie wykazało nieszczelność na podgrzewaczu paliwa.
Kupiłem nowe nieoryginalne przewody ( oryginał nie sięgał bezpośrednio do filtra) i ominąłem podgrzewacz.
Teraz jest ok. Bąbelków nie ma, autko już tak się "nie męczy" na zimnym silniku i pali od pierwszego kopa mimo niskiej temp.
Dla informacji przewód zasilający paliwa to ⌀10 ( jak już wspomniałem), przewód powrotu ⌀8.
Całkowity koszt z nowymi oryginalnymi O-ringami, nowymi przewodami, gruszką i zaciskami na przewody około 130 zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości