Parctronic. Schemat, montaż, elementy.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 sie 2016, o 09:41
Parctronic. Schemat, montaż, elementy.
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Posiadam Mercedesa E200 Classic z 98 roku, którego chcę trochę doposażyć.
Mam okazję kupić oryginalny Partronic, ale na zdjęciu w internecie jest pokazana tylko listwa z diodami. Moje pytanie. O co mam zapytać sprzedającego jeśli chodzi o elementy układu? Czy ktoś ma może jakiś schemat, lub wiedzę jak to się podłącza?
W samochodzie mam nieoryginalny system z czujnikami cofania, czy da to się jakoś razem połączyć?
Dziękuję za wszelką pomoc.
Mam okazję kupić oryginalny Partronic, ale na zdjęciu w internecie jest pokazana tylko listwa z diodami. Moje pytanie. O co mam zapytać sprzedającego jeśli chodzi o elementy układu? Czy ktoś ma może jakiś schemat, lub wiedzę jak to się podłącza?
W samochodzie mam nieoryginalny system z czujnikami cofania, czy da to się jakoś razem połączyć?
Dziękuję za wszelką pomoc.
Re: Parctronic. Schemat, montaż, elementy.
oryginał ciężko włożyć i kosztuje to krocie, poszukaj uniwersalnych na przód i tył, może nie jest tak jak oryginał ale dużo taniej i dużo prościej
kolega z w208 próbował i się poddał,
moim zdaniem gra nie warta świeczki, ładniej wygląda i oryginał to oryginał ale uniwersalny będzie lepszy, a pewności nie masz czy te co kupisz będą wszystkie działały
kolega z w208 próbował i się poddał,
moim zdaniem gra nie warta świeczki, ładniej wygląda i oryginał to oryginał ale uniwersalny będzie lepszy, a pewności nie masz czy te co kupisz będą wszystkie działały
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: Parctronic. Schemat, montaż, elementy.
Może temat stary ale podzielę się swoim "dokładaniem"
Dokładam oryginał do swojego W210 kombi..tylko dlatego że mam rozbitka na części.
Zacząłem od lampki tył - wiązka idzie do prawej krawędzi samochodu przy dachu..następnie do końca samochodu, w dół, z wiązką od wzmacniacza/zmieniarki/innych idzie w druga stronę, po nadkolu na przód, w progu aż w nogi pasażera.
Z nóg pasażera "wraca" pod fotelem pasażera przód, przechodzi pod podłokietnikiem przednim, by następnie pod siedzeniem kierowcy rozdzielić się na 2 kierunki - zapewne do zderzaka przód oraz tył.
Jeśli nie doprowadzisz auta do takiego stanu jak na zdjęciu, będzie ciężko. Na pierwszym planie, na płycie nóg pasażera - część wypiętej wiązki
Tak jak pisze rataj, drogo, nieopłacalnie i w zasadzie bez szans na powodzenie jeśli nie masz kompletnej instalacji.
Dokładam oryginał do swojego W210 kombi..tylko dlatego że mam rozbitka na części.
Zacząłem od lampki tył - wiązka idzie do prawej krawędzi samochodu przy dachu..następnie do końca samochodu, w dół, z wiązką od wzmacniacza/zmieniarki/innych idzie w druga stronę, po nadkolu na przód, w progu aż w nogi pasażera.
Z nóg pasażera "wraca" pod fotelem pasażera przód, przechodzi pod podłokietnikiem przednim, by następnie pod siedzeniem kierowcy rozdzielić się na 2 kierunki - zapewne do zderzaka przód oraz tył.
Jeśli nie doprowadzisz auta do takiego stanu jak na zdjęciu, będzie ciężko. Na pierwszym planie, na płycie nóg pasażera - część wypiętej wiązki
Tak jak pisze rataj, drogo, nieopłacalnie i w zasadzie bez szans na powodzenie jeśli nie masz kompletnej instalacji.
Kubitus
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 27 sie 2016, o 09:41
Re: Parctronic. Schemat, montaż, elementy.
kubitus, wielkie dzięki za dokładny opis, pozostanę przy moim nieoryginalnym systemie, który działa dobrze. W temacie "doposażenia" Mietka to dałem sobie całkowicie spokój, chyba bardziej opłaca się kupić wyższą wersję z wszystkimi wodotryskami oryginalnie zamontowanymi. Ktoś na forum powiedział, że MB to nie BMW, to samo powiedział mój mechanik.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości