Stuki w zawieszeniu co to może być?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Po założeniu opon letnich nasilił się na wybojach odgłos stukania więc wypada wrócić do tematu wymiany tych tylnych siłowników NIVO .Stąd pytanie gdzie można w dobrej cenie zamówić te siłowniki do Avangarde 2001 270 CDI .Na forum ceny widziałem różne od 780 - 1200 zł . Czy ktoś z kolegów ostatnio kupował tą część ? Pozdrawiam :-)
MB 210, 270 CDI 2001 r.
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Kolego "Mesio14" byłem w kanale i wyraźnie widziałem luz na amorku w dolnym mocowaniu. Być może łącznik stabilizatora również ma jakiś wpływ ale tutaj luz na amorku jest. I to na tym ruchomym elemencie dolnego mocowania. Podpytywałem już w warsztacie i można to zregenerować.
Mercedes W210 2,7 CDI, 2001 r. Elegance/Kombi.
Witam czy ta firma www.nagengast.pl/ jest godna polecenia chodzi o regenerację siłowników nivo bo chcę sie tam wybrać.Pozdrawiam
[ Dodano: 2009-06-11, 22:36 ]
[ Dodano: 2009-06-11, 22:37 ]
Właśnie wczoraj odwiedziłem firme nagengast.Specjaliści od zawieszenia siłowniki zregenerowali wraz z tulejami zwrotnicy i stukanie ucichło jak ręką odjął.Polecam tą firmę!!!!!!
[ Dodano: 2009-06-11, 22:36 ]
[ Dodano: 2009-06-11, 22:37 ]
Właśnie wczoraj odwiedziłem firme nagengast.Specjaliści od zawieszenia siłowniki zregenerowali wraz z tulejami zwrotnicy i stukanie ucichło jak ręką odjął.Polecam tą firmę!!!!!!
zle sie wyrazilem za co przepraszam, chodzilo mi o regeneracje mocowania (gornego i dolnego) amortyzatora nivo. sam amorek jest ok. jesli chodzi o gorne mocowanie to trzeba to tez dorabiac czy da sie kupic jako element i ktory to bedzie na obrazku ?noc pisze:Nie regeneruje się ich, a przynajmniej nie powinno.A jeżeli już to parami.
generalnie objaw mam podobny do tego co koledzy wczesniej pisali: cos stuka przy wjechaniu w dziure, dzwiek trudny do okreslenia, bylem u mechanika, wymienil tuleje przednie tylnego wachacza, nic sie nie zmienilo, bylem u diagnosty, stwierdzil, ze poduszka belki, wymienilem, nie pomoglo, zarowno mechanik jak i diagnosta sie poddali. oczywiscie sprawdzalem tez przy oproznionym bagazniku, sprawdzalem zamocowanie aku pod tylnym siedzieniem, ale jest ok. teraz wyczytalem o tym mocowaniu amorka, wiec postanowilem, ze jeszcze to sprawdze, a jak nie to juz sie poddam z braku pomyslow. cena wymiany calego amorka jest zaporowa, natomiast regeneracje mocowania bylbym jeszcze w stanie przyjac na klate :mrgreen:
stukanie jest z tylu od strony pasazera, auto to w210 96 sedan, z nivo.
tylko pytanie czy gdzies w lodzi lub okolicy to zrobia ? ktos moze ma jakis namiar ?
pozdrawiam.
Z tego co się oriętuję to nivo ma tylko kombi
[ Dodano: 2009-06-16, 12:32 ]
generalnie objaw mam podobny do tego co koledzy wczesniej pisali: cos stuka przy wjechaniu w dziure, dzwiek trudny do okreslenia, bylem u mechanika, wymienil tuleje przednie tylnego wachacza, nic sie nie zmienilo, bylem u diagnosty, stwierdzil, ze poduszka belki, wymienilem, nie pomoglo, zarowno mechanik jak i diagnosta sie poddali. oczywiscie sprawdzalem tez przy oproznionym bagazniku, sprawdzalem zamocowanie aku pod tylnym siedzieniem, ale jest ok. teraz wyczytalem o tym mocowaniu amorka, wiec postanowilem, ze jeszcze to sprawdze, a jak nie to juz sie poddam z braku pomyslow. cena wymiany calego amorka jest zaporowa, natomiast regeneracje mocowania bylbym jeszcze w stanie przyjac na klate :mrgreen:
stukanie jest z tylu od strony pasazera, auto to w210 96 sedan, z nivo.
Witam.Noc ,możesz wytłumaczyć dlaczego nie powinno sie regenerować siłowników
[ Dodano: 2009-06-16, 12:32 ]
zle sie wyrazilem za co przepraszam, chodzilo mi o regeneracje mocowania (gornego i dolnego) amortyzatora nivo. sam amorek jest ok. jesli chodzi o gorne mocowanie to trzeba to tez dorabiac czy da sie kupic jako element i ktory to bedzie na obrazku ?spin pisze:noc pisze:Nie regeneruje się ich, a przynajmniej nie powinno.A jeżeli już to parami.
generalnie objaw mam podobny do tego co koledzy wczesniej pisali: cos stuka przy wjechaniu w dziure, dzwiek trudny do okreslenia, bylem u mechanika, wymienil tuleje przednie tylnego wachacza, nic sie nie zmienilo, bylem u diagnosty, stwierdzil, ze poduszka belki, wymienilem, nie pomoglo, zarowno mechanik jak i diagnosta sie poddali. oczywiscie sprawdzalem tez przy oproznionym bagazniku, sprawdzalem zamocowanie aku pod tylnym siedzieniem, ale jest ok. teraz wyczytalem o tym mocowaniu amorka, wiec postanowilem, ze jeszcze to sprawdze, a jak nie to juz sie poddam z braku pomyslow. cena wymiany calego amorka jest zaporowa, natomiast regeneracje mocowania bylbym jeszcze w stanie przyjac na klate :mrgreen:
stukanie jest z tylu od strony pasazera, auto to w210 96 sedan, z nivo.
Witam.Noc ,możesz wytłumaczyć dlaczego nie powinno sie regenerować siłowników
Witam, też miałem stuki w tylnym zawieszeniu. Wymieniłem wszystko co przyszło na myśl mechanikowi a okazało się także, że to dolne mocowania amortyzatora - luz jak diabły choć same amorki miały sprawność 84 i 86 %. Wtedy nie wiedziałem, że możliwa regeneracja. Oglądając rysunek powyżej wydaje mi się, że na dole są dwie poziome śruby nie jedna w mocowaniu. Pozdr.
Pozdrawiam.E 430.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości