W211 e270 Avangarde

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: 1JZ »

Po takie samochody sie jedzie od razu jak wychodza, nie ma czasu na cudowanie :hyhy:
S210 320 CDI Avantgarde
pawel0904
Posty: 129
Rejestracja: 29 cze 2014, o 16:27
Lokalizacja: Opole

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: pawel0904 »

Tak wiem Tylko ze ja dzwonilem z rana to juz byl zarezerwowany ;( co powiecie na ten http://olx.pl/oferta/mercedes-benz-e270 ... d9ef788a9b
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: Muniek »

Opis oczywiście z dupy, w pełni niezgodny z tym co na obrazkach.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: Piasek »

Zamiana... <rotfl>
Desperat... Cokolwiek żeby tylko się pozbyć. Reszty się domyśl.
pawel0904
Posty: 129
Rejestracja: 29 cze 2014, o 16:27
Lokalizacja: Opole

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: pawel0904 »

http://allegro.pl/mercedes-w211-e270-cd ... ml#thumb/8 .Piszcie co o tym myslicie wieczorem mam miec dokladniejsze zdjecia tego samochodu ;)
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: --Arkadia-- »

na tych zdjęciach za wiele nie widać (ciemne), do tego ponownie to niestety motor 2,7 - koleś prowadzić warsztat - mechanik - nie wiem czy to zaleta czy wada.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: Muniek »

Nie wiem co wszyscy się na to 2.7 CDI uwzięli. A kombi E320 CDI jesteś zainteresowany?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
pawel0904
Posty: 129
Rejestracja: 29 cze 2014, o 16:27
Lokalizacja: Opole

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: pawel0904 »

Muniek bylbym zaiteresowany tylko który rok i jaka cena.ale co te 2.7 to zle silniki ? wiem ze kultura pracy nie powalaja ale mniej pali niz 3.2 ;)
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: 1JZ »

Roznice w spalaniu sa tak marginalne, ze w sumie lepiej juz polowac na to 3.2, bo niby tylko 30koni roznicy, a ciag jest zupelnie nieporownywalny. Druga sprawa skrzynie, w 2.7cdi padaja czesciej - ledwo wytrzymuja te 400nm. Jak sie trafi kiepski kierownik, to dosyc szybko ja ukreci, chip tez jest ryzykowany. No i ostatnie rzecz to cena silnika, 3.2 masz praktycznie w cenie zlomu, a do 2.7 sam slupek kosztuje 3tysiace.
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: Piasek »

1JZ pisze:Roznice w spalaniu sa tak marginalne, ze
że na takich opowiadaniach zaczynaliśmy od 200CDI a stanęło na 320CDI bo każdy pisze że różnica prawie żadna. Różnica średniego jest i to zauważalna pomiędzy każdym z nich. Zakup większego pieca opłaca się w syt. kiedy auto będzie trasy robić w znaczeniu ganiać po autostradach ponieważ dopiero tam widać przewagę duzych piecy nad 2124cm3. Po prostu niżej kręcą, mniej palą i więcej mogą. Do normalnego codziennego użytku już 270CDI to przerost formy nad treścią nie wspominając o 320CDI który nie ma co robić poza spalaniem paliwa a pierwszej zimy zaasfaltuje się dokumentnie. Diesel musi dostawać w palnik - wtedy jest czysty i bezproblemowy.
1JZ pisze:Druga sprawa skrzynie, w 2.7cdi padaja czesciej - ledwo wytrzymuja te 400nm
no tutaj już poleciałeś po całości bo skoro 270 niszczy skrzynie to 320CDI niszczy je 20% szybciej :rotfl: bo momentu ma całą 100 więcej.
Przebieg i serwis (a dokładnie jego brak) niszczy ASB. Wyjątek stanowi motor 420CDI z którego momentem faktycznie nie radzą już sobie ASB montowane w W211 i jak ktoś lubił sprinty albo targał przyczepę szybko zamęczy skrzynie. Ale głównym mordercą automatów są ogromne przebiegi jakie mają Merce w dieslu i brak serwisowania.
1JZ pisze:3.2 masz praktycznie w cenie zlomu
w cenie złomu to złom dokładnie kupisz. Znajdź dobry, zdrowy piec, jeszcze w budzie gdzie przed demontażem można odpalić a i często przejechać się to zobaczysz ile zaśpiewają. Poza tym cena słupka nie jest miarodajnym wyznacznikiem ceny silnika. Koszty to się robią przy osprzęcie dopiero a ten generalnie schodzi jako pierwszy. I tutaj jeżeli twoje 320CDI to V-ka no to miażdży cenami a przede wszystkim ilością czujników, chłodniczek, i całej reszty duperelstwa. 270CDI jest znacznie tańszy w regeneracjach czy zamiennikach, generalnie w samej obsłudze natomiast najtańśze są 200/220CDI gdzie (jak to mawia mój meches) "za 500zł wiaderko części dostaniesz" :)
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: --Arkadia-- »

2,7 to dobry silnik problem jest z wandlerem. Nie chodzi tu raczej o moment obrotowy - coś jest na rzeczy bo zarówno mi i jak 3 moim znajomym po czasie sprzęgło zaczęło hałasować, auto z czasem drży i jest koniec. Regeneracja w pl niewykonalna (nikt nie potrafi sobie z tym poradzić), zawsze są zwroty, reklamacje, a auto drży/hałasuje niekiedy nawet mocniej niż przed regeneracją. Porządnie regenerowany wandler dostaniesz dopiero w Holandii (około 2K) przy zdaniu starego. Do całości operacji dochodzi koszt wyjęcia/włożenia skrzyni, oleje, filtry, wtyczka itd. całość około 3,5-4K zł. Mechanik spec od Merców potwierdza 2,7 mają problem ze skrzyniami automatycznymi.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: 1JZ »

Piasek pisze: że na takich opowiadaniach zaczynaliśmy od 200CDI a stanęło na 320CDI bo każdy pisze że różnica prawie żadna. Różnica średniego jest i to zauważalna pomiędzy każdym z nich. Zakup większego pieca opłaca się w syt. kiedy auto będzie trasy robić w znaczeniu ganiać po autostradach ponieważ dopiero tam widać przewagę duzych piecy nad 2124cm3. Po prostu niżej kręcą, mniej palą i więcej mogą. Do normalnego codziennego użytku już 270CDI to przerost formy nad treścią nie wspominając o 320CDI który nie ma co robić poza spalaniem paliwa a pierwszej zimy zaasfaltuje się dokumentnie. Diesel musi dostawać w palnik - wtedy jest czysty i bezproblemowy.
220cdi to juz nieco inna bajka :)
Mialem 2.2cdi w c-klasie i palil 2-3litry mniej niz 3.2cdi w okularze. Jezdzilem tez troche 2.7 i w miescie roznice sa bardzo male(o ile jakies sa), bo 2.7 w korkach tez 12l wyzlopie. Moze w trasie spali z litr mniej.
Piasek pisze: no tutaj już poleciałeś po całości bo skoro 270 niszczy skrzynie to 320CDI niszczy je 20% szybciej :rotfl: bo momentu ma całą 100 więcej.
Przebieg i serwis (a dokładnie jego brak) niszczy ASB. Wyjątek stanowi motor 420CDI z którego momentem faktycznie nie radzą już sobie ASB montowane w W211 i jak ktoś lubił sprinty albo targał przyczepę szybko zamęczy skrzynie. Ale głównym mordercą automatów są ogromne przebiegi jakie mają Merce w dieslu i brak serwisowania.
W 3.2cdi skrzynia wytrzymuje 580nm, w 2.7 jak dobrze pamietam nieco ponad 400, z tego tez wzgledu te drugie duzo czesciej padaja.
420cdi spokojnie wytrzymuje moment(7-gtronic). To w 400cdi byly za slabe skrzynie.
Piasek pisze: w cenie złomu to złom dokładnie kupisz. Znajdź dobry, zdrowy piec, jeszcze w budzie gdzie przed demontażem można odpalić a i często przejechać się to zobaczysz ile zaśpiewają. Poza tym cena słupka nie jest miarodajnym wyznacznikiem ceny silnika. Koszty to się robią przy osprzęcie dopiero a ten generalnie schodzi jako pierwszy. I tutaj jeżeli twoje 320CDI to V-ka no to miażdży cenami a przede wszystkim ilością czujników, chłodniczek, i całej reszty duperelstwa. 270CDI jest znacznie tańszy w regeneracjach czy zamiennikach, generalnie w samej obsłudze natomiast najtańśze są 200/220CDI gdzie (jak to mawia mój meches) "za 500zł wiaderko części dostaniesz" :)
Daj spokoj, jakies odpalanie, cuda, moze jeszcze na poczekaniu ten silnik beda demontowac? :super:
Faktem jest, ze sprawny silnik z gwarancja rozruchowa do 3.2 cdi mozna kupic za pareset zlotych, a jak ma sie troche szczescia to nawet za 500. Te silniki sa niesprzedawalne, bo malo sie psuja, a w niczym innym oprocz s-klasy i e-klasy nie jezdzily. Za to 2.7 miales w dwoch generacjach e, c, i sprinterach - jest na nie popyt.
3.2cdi to rzedowka, 3.0cdi to vka i ta druga jest drozsza. Zreszta 3.0 to w ogole nie jest budzet autora, wiec nie wiem co ma do rzeczy :)
Worek uzywanych czesci za 500zl dostaniesz do kazdego rzedowego cdi, czy to 2.2, czy 3.2.
--Arkadia-- pisze:2,7 to dobry silnik problem jest z wandlerem. Nie chodzi tu raczej o moment obrotowy - coś jest na rzeczy bo zarówno mi i jak 3 moim znajomym po czasie sprzęgło zaczęło hałasować, auto z czasem drży i jest koniec. Regeneracja w pl niewykonalna (nikt nie potrafi sobie z tym poradzić), zawsze są zwroty, reklamacje, a auto drży/hałasuje niekiedy nawet mocniej niż przed regeneracją. Porządnie regenerowany wandler dostaniesz dopiero w Holandii (około 2K) przy zdaniu starego. Do całości operacji dochodzi koszt wyjęcia/włożenia skrzyni, oleje, filtry, wtyczka itd. całość około 3,5-4K zł. Mechanik spec od Merców potwierdza 2,7 mają problem ze skrzyniami automatycznymi.
Moj brat mial dokladnie ten sam problem w w211 2.7cdi. Zaplacil 2k za robote i nic nie pomoglo.
S210 320 CDI Avantgarde
pawel0904
Posty: 129
Rejestracja: 29 cze 2014, o 16:27
Lokalizacja: Opole

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: pawel0904 »

Czyli co jak chce oszczednie jezdzic i bez tak duzych kosztow naprawy to kupywac 2.2cdi ?
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: --Arkadia-- »

oczywiście, 2,2 lub jeśli masz potrzebę to 3,2 cdi.
Lub 2,7 w manualu - aczkolwiek mówią, że mercedes to tylko w automacie i ja również jestem za.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W211 e270 Avangarde

Post autor: Piasek »

pawel0904 pisze:Czyli co jak chce oszczednie jezdzic i bez tak duzych kosztow naprawy to kupywac 2.2cdi ?
220CDI to rozsądna opcja dla przeciętnego użytkownika w Polsce. Chce Merca, chce komfortu, chce diesla a jeździ tak jak się jeździ w Polsce: 10-15 tyś na rok z czego średnia i tak 50km/h nie przekroczy z dystansu a autostrady będą 3-4x w roku. To idealna opcja.
270/320CDI jak pisałem to silniki dla tych co ganiają, dla tych co wykorzystają potencjał tych silników bo one dopiero w trasie, dopiero na autostradzie rozwijają skrzydła pokazując przewagę nad R4 2124cm3 i dla tych dla których wizyta pod dystrybutorem to formalność.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości