W211 e270 Avangarde
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: W211 e270 Avangarde
Po takie samochody sie jedzie od razu jak wychodza, nie ma czasu na cudowanie
S210 320 CDI Avantgarde
Re: W211 e270 Avangarde
Tak wiem Tylko ze ja dzwonilem z rana to juz byl zarezerwowany ;( co powiecie na ten http://olx.pl/oferta/mercedes-benz-e270 ... d9ef788a9b
Re: W211 e270 Avangarde
Opis oczywiście z dupy, w pełni niezgodny z tym co na obrazkach.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: W211 e270 Avangarde
Zamiana... <rotfl>
Desperat... Cokolwiek żeby tylko się pozbyć. Reszty się domyśl.
Desperat... Cokolwiek żeby tylko się pozbyć. Reszty się domyśl.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Re: W211 e270 Avangarde
http://allegro.pl/mercedes-w211-e270-cd ... ml#thumb/8 .Piszcie co o tym myslicie wieczorem mam miec dokladniejsze zdjecia tego samochodu
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: W211 e270 Avangarde
na tych zdjęciach za wiele nie widać (ciemne), do tego ponownie to niestety motor 2,7 - koleś prowadzić warsztat - mechanik - nie wiem czy to zaleta czy wada.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: W211 e270 Avangarde
Nie wiem co wszyscy się na to 2.7 CDI uwzięli. A kombi E320 CDI jesteś zainteresowany?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: W211 e270 Avangarde
Muniek bylbym zaiteresowany tylko który rok i jaka cena.ale co te 2.7 to zle silniki ? wiem ze kultura pracy nie powalaja ale mniej pali niz 3.2
Re: W211 e270 Avangarde
Roznice w spalaniu sa tak marginalne, ze w sumie lepiej juz polowac na to 3.2, bo niby tylko 30koni roznicy, a ciag jest zupelnie nieporownywalny. Druga sprawa skrzynie, w 2.7cdi padaja czesciej - ledwo wytrzymuja te 400nm. Jak sie trafi kiepski kierownik, to dosyc szybko ja ukreci, chip tez jest ryzykowany. No i ostatnie rzecz to cena silnika, 3.2 masz praktycznie w cenie zlomu, a do 2.7 sam slupek kosztuje 3tysiace.
S210 320 CDI Avantgarde
Re: W211 e270 Avangarde
że na takich opowiadaniach zaczynaliśmy od 200CDI a stanęło na 320CDI bo każdy pisze że różnica prawie żadna. Różnica średniego jest i to zauważalna pomiędzy każdym z nich. Zakup większego pieca opłaca się w syt. kiedy auto będzie trasy robić w znaczeniu ganiać po autostradach ponieważ dopiero tam widać przewagę duzych piecy nad 2124cm3. Po prostu niżej kręcą, mniej palą i więcej mogą. Do normalnego codziennego użytku już 270CDI to przerost formy nad treścią nie wspominając o 320CDI który nie ma co robić poza spalaniem paliwa a pierwszej zimy zaasfaltuje się dokumentnie. Diesel musi dostawać w palnik - wtedy jest czysty i bezproblemowy.1JZ pisze:Roznice w spalaniu sa tak marginalne, ze
no tutaj już poleciałeś po całości bo skoro 270 niszczy skrzynie to 320CDI niszczy je 20% szybciej bo momentu ma całą 100 więcej.1JZ pisze:Druga sprawa skrzynie, w 2.7cdi padaja czesciej - ledwo wytrzymuja te 400nm
Przebieg i serwis (a dokładnie jego brak) niszczy ASB. Wyjątek stanowi motor 420CDI z którego momentem faktycznie nie radzą już sobie ASB montowane w W211 i jak ktoś lubił sprinty albo targał przyczepę szybko zamęczy skrzynie. Ale głównym mordercą automatów są ogromne przebiegi jakie mają Merce w dieslu i brak serwisowania.
w cenie złomu to złom dokładnie kupisz. Znajdź dobry, zdrowy piec, jeszcze w budzie gdzie przed demontażem można odpalić a i często przejechać się to zobaczysz ile zaśpiewają. Poza tym cena słupka nie jest miarodajnym wyznacznikiem ceny silnika. Koszty to się robią przy osprzęcie dopiero a ten generalnie schodzi jako pierwszy. I tutaj jeżeli twoje 320CDI to V-ka no to miażdży cenami a przede wszystkim ilością czujników, chłodniczek, i całej reszty duperelstwa. 270CDI jest znacznie tańszy w regeneracjach czy zamiennikach, generalnie w samej obsłudze natomiast najtańśze są 200/220CDI gdzie (jak to mawia mój meches) "za 500zł wiaderko części dostaniesz"1JZ pisze:3.2 masz praktycznie w cenie zlomu
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: W211 e270 Avangarde
2,7 to dobry silnik problem jest z wandlerem. Nie chodzi tu raczej o moment obrotowy - coś jest na rzeczy bo zarówno mi i jak 3 moim znajomym po czasie sprzęgło zaczęło hałasować, auto z czasem drży i jest koniec. Regeneracja w pl niewykonalna (nikt nie potrafi sobie z tym poradzić), zawsze są zwroty, reklamacje, a auto drży/hałasuje niekiedy nawet mocniej niż przed regeneracją. Porządnie regenerowany wandler dostaniesz dopiero w Holandii (około 2K) przy zdaniu starego. Do całości operacji dochodzi koszt wyjęcia/włożenia skrzyni, oleje, filtry, wtyczka itd. całość około 3,5-4K zł. Mechanik spec od Merców potwierdza 2,7 mają problem ze skrzyniami automatycznymi.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: W211 e270 Avangarde
220cdi to juz nieco inna bajkaPiasek pisze: że na takich opowiadaniach zaczynaliśmy od 200CDI a stanęło na 320CDI bo każdy pisze że różnica prawie żadna. Różnica średniego jest i to zauważalna pomiędzy każdym z nich. Zakup większego pieca opłaca się w syt. kiedy auto będzie trasy robić w znaczeniu ganiać po autostradach ponieważ dopiero tam widać przewagę duzych piecy nad 2124cm3. Po prostu niżej kręcą, mniej palą i więcej mogą. Do normalnego codziennego użytku już 270CDI to przerost formy nad treścią nie wspominając o 320CDI który nie ma co robić poza spalaniem paliwa a pierwszej zimy zaasfaltuje się dokumentnie. Diesel musi dostawać w palnik - wtedy jest czysty i bezproblemowy.
Mialem 2.2cdi w c-klasie i palil 2-3litry mniej niz 3.2cdi w okularze. Jezdzilem tez troche 2.7 i w miescie roznice sa bardzo male(o ile jakies sa), bo 2.7 w korkach tez 12l wyzlopie. Moze w trasie spali z litr mniej.
W 3.2cdi skrzynia wytrzymuje 580nm, w 2.7 jak dobrze pamietam nieco ponad 400, z tego tez wzgledu te drugie duzo czesciej padaja.Piasek pisze: no tutaj już poleciałeś po całości bo skoro 270 niszczy skrzynie to 320CDI niszczy je 20% szybciej bo momentu ma całą 100 więcej.
Przebieg i serwis (a dokładnie jego brak) niszczy ASB. Wyjątek stanowi motor 420CDI z którego momentem faktycznie nie radzą już sobie ASB montowane w W211 i jak ktoś lubił sprinty albo targał przyczepę szybko zamęczy skrzynie. Ale głównym mordercą automatów są ogromne przebiegi jakie mają Merce w dieslu i brak serwisowania.
420cdi spokojnie wytrzymuje moment(7-gtronic). To w 400cdi byly za slabe skrzynie.
Daj spokoj, jakies odpalanie, cuda, moze jeszcze na poczekaniu ten silnik beda demontowac?Piasek pisze: w cenie złomu to złom dokładnie kupisz. Znajdź dobry, zdrowy piec, jeszcze w budzie gdzie przed demontażem można odpalić a i często przejechać się to zobaczysz ile zaśpiewają. Poza tym cena słupka nie jest miarodajnym wyznacznikiem ceny silnika. Koszty to się robią przy osprzęcie dopiero a ten generalnie schodzi jako pierwszy. I tutaj jeżeli twoje 320CDI to V-ka no to miażdży cenami a przede wszystkim ilością czujników, chłodniczek, i całej reszty duperelstwa. 270CDI jest znacznie tańszy w regeneracjach czy zamiennikach, generalnie w samej obsłudze natomiast najtańśze są 200/220CDI gdzie (jak to mawia mój meches) "za 500zł wiaderko części dostaniesz"
Faktem jest, ze sprawny silnik z gwarancja rozruchowa do 3.2 cdi mozna kupic za pareset zlotych, a jak ma sie troche szczescia to nawet za 500. Te silniki sa niesprzedawalne, bo malo sie psuja, a w niczym innym oprocz s-klasy i e-klasy nie jezdzily. Za to 2.7 miales w dwoch generacjach e, c, i sprinterach - jest na nie popyt.
3.2cdi to rzedowka, 3.0cdi to vka i ta druga jest drozsza. Zreszta 3.0 to w ogole nie jest budzet autora, wiec nie wiem co ma do rzeczy
Worek uzywanych czesci za 500zl dostaniesz do kazdego rzedowego cdi, czy to 2.2, czy 3.2.
Moj brat mial dokladnie ten sam problem w w211 2.7cdi. Zaplacil 2k za robote i nic nie pomoglo.--Arkadia-- pisze:2,7 to dobry silnik problem jest z wandlerem. Nie chodzi tu raczej o moment obrotowy - coś jest na rzeczy bo zarówno mi i jak 3 moim znajomym po czasie sprzęgło zaczęło hałasować, auto z czasem drży i jest koniec. Regeneracja w pl niewykonalna (nikt nie potrafi sobie z tym poradzić), zawsze są zwroty, reklamacje, a auto drży/hałasuje niekiedy nawet mocniej niż przed regeneracją. Porządnie regenerowany wandler dostaniesz dopiero w Holandii (około 2K) przy zdaniu starego. Do całości operacji dochodzi koszt wyjęcia/włożenia skrzyni, oleje, filtry, wtyczka itd. całość około 3,5-4K zł. Mechanik spec od Merców potwierdza 2,7 mają problem ze skrzyniami automatycznymi.
S210 320 CDI Avantgarde
Re: W211 e270 Avangarde
Czyli co jak chce oszczednie jezdzic i bez tak duzych kosztow naprawy to kupywac 2.2cdi ?
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Re: W211 e270 Avangarde
oczywiście, 2,2 lub jeśli masz potrzebę to 3,2 cdi.
Lub 2,7 w manualu - aczkolwiek mówią, że mercedes to tylko w automacie i ja również jestem za.
Lub 2,7 w manualu - aczkolwiek mówią, że mercedes to tylko w automacie i ja również jestem za.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Re: W211 e270 Avangarde
220CDI to rozsądna opcja dla przeciętnego użytkownika w Polsce. Chce Merca, chce komfortu, chce diesla a jeździ tak jak się jeździ w Polsce: 10-15 tyś na rok z czego średnia i tak 50km/h nie przekroczy z dystansu a autostrady będą 3-4x w roku. To idealna opcja.pawel0904 pisze:Czyli co jak chce oszczednie jezdzic i bez tak duzych kosztow naprawy to kupywac 2.2cdi ?
270/320CDI jak pisałem to silniki dla tych co ganiają, dla tych co wykorzystają potencjał tych silników bo one dopiero w trasie, dopiero na autostradzie rozwijają skrzydła pokazując przewagę nad R4 2124cm3 i dla tych dla których wizyta pod dystrybutorem to formalność.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości