W210 E300TD igła problem z mocą

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

pawel.skupin
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 2009, o 12:38
Lokalizacja: Tychy

W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: pawel.skupin »

Witam, mały problem z mesiem w210 E300 TD, jak w opisie autko igła sciągnieta ze szwajcari, niecałe 200.000 przebiegu, jest tylko mały problem z mocą, mianowicie auto nie zbiera się jak na 177KM.
Przepływka podmieniona na nową, regulator ciśnienia turbiny podmieniony na inny 100% sprawny, podciśnienie jest ok, auto nie wpada w tryb awaryjny bo ciągnie ponad 3 tys obrotów, kick down działa, turbo zero luzów, sztanga chodzi leciutko. Standardowy błąd P1470, po skasowaniu na SD i przejażdżce zero błędów.
W aucie wszystko wygląda bajkowo zero wycieków, silniczek czyściutki. Jakieś pomysły co można jeszcze sprawdzić? Z góry dzieki za odp. Pozdrawiam
Wczesniej:
VW Golf I 1,6D 79r.
W124 250D KOMBI 86r.
W210 E290TD 98r Elegance
W208 3.2 V6 97r Elegance

Teraz:
Skoda Octavia Kombi RS 2.0 TDi
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: GracKa »

A jak skrzynia?
pawel.skupin
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 2009, o 12:38
Lokalizacja: Tychy

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: pawel.skupin »

skrzynia pracuje ok, myślę że jeszcze może cos z EGR może być nie tak...
Wczesniej:
VW Golf I 1,6D 79r.
W124 250D KOMBI 86r.
W210 E290TD 98r Elegance
W208 3.2 V6 97r Elegance

Teraz:
Skoda Octavia Kombi RS 2.0 TDi
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: GracKa »

Może.. :D
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Gawra »

pawel.skupin pisze:, myślę że jeszcze może cos z EGR może być nie tak...
Przy EGR masz 2 czujniki do sprawdzenie; MAF i emulator(stan laczacych rurek)
Sprawdz czyjnik temperatury przeplywu powietrza?

A ponadto zainteresowalbym sie sama przeplywka??
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
pawel.skupin
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 2009, o 12:38
Lokalizacja: Tychy

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: pawel.skupin »

przepływka podmieniona na nową pierburga, przyjrzę się reszcie przy demontażu i czyszczeniu EGR i kolektora ssącego.
Wczesniej:
VW Golf I 1,6D 79r.
W124 250D KOMBI 86r.
W210 E290TD 98r Elegance
W208 3.2 V6 97r Elegance

Teraz:
Skoda Octavia Kombi RS 2.0 TDi
pawel.skupin
Posty: 49
Rejestracja: 1 wrz 2009, o 12:38
Lokalizacja: Tychy

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: pawel.skupin »

sprawa rozwiązana, wężyk z czujnika ciśnienia lekko pękniety, nie było widać na pierwszy rzut oka. Dzięki za odpowiedzi.
Wczesniej:
VW Golf I 1,6D 79r.
W124 250D KOMBI 86r.
W210 E290TD 98r Elegance
W208 3.2 V6 97r Elegance

Teraz:
Skoda Octavia Kombi RS 2.0 TDi
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Gawra »

pawel.skupin pisze:sprawa rozwiązana, wężyk z czujnika ciśnienia lekko pękniety, nie było widać na pierwszy rzut oka. Dzięki za odpowiedzi.
No i....... :kwasny: (od ktorego czujnika cisnienia)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: GracKa »

pewnie turbo :D
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Gawra »

Pewno od Map Sensor, bo m/n usterka owego czujnik przy EGR daje takie objawy ??
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Kaap2
Posty: 38
Rejestracja: 6 maja 2016, o 17:40

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Kaap2 »

Gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Ja mam coś takiego ze auto przyspiesza jaak na 130 KM i przy 4 tys obr. przyśpiesza tak jak powinien. Dodam ze przeplywke wymienilem i zepsula sie po tygdoniu.
W210 300TD, 98r. classic
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Gawra »

Kaap2 pisze:Gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Ja mam coś takiego ze auto przyspiesza jaak na 130 KM i przy 4 tys obr. przyśpiesza tak jak powinien. Dodam ze przeplywke wymienilem i zepsula sie po tygdoniu.
20 01 - czujnik podcisnienia(EGR) na lewym nadkolu( pudeleczko z napisem diesel)
Załączniki
300TD.JPG
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Kaap2
Posty: 38
Rejestracja: 6 maja 2016, o 17:40

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Kaap2 »

Gawra pisze:
Kaap2 pisze:Gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Ja mam coś takiego ze auto przyspiesza jaak na 130 KM i przy 4 tys obr. przyśpiesza tak jak powinien. Dodam ze przeplywke wymienilem i zepsula sie po tygdoniu.
20 01 - czujnik podcisnienia(EGR) na lewym nadkolu( pudeleczko z napisem diesel)

Dzieki wielkie ;) jak sie daje: "pomogl"?
W210 300TD, 98r. classic
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Gawra »

Ni ma pomogl ( czesto spada wezyk idacy od EGR do owego urzadzonka, komp nie otrzymuje info i silnik traci moc itp....,)

Jednakze zastrzegam; nie jest to imperatyw :hyhy:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Kaap2
Posty: 38
Rejestracja: 6 maja 2016, o 17:40

Re: W210 E300TD igła problem z mocą

Post autor: Kaap2 »

Gawra pisze:
Kaap2 pisze:Gdzie jest ten czujnik ciśnienia? Ja mam coś takiego ze auto przyspiesza jaak na 130 KM i przy 4 tys obr. przyśpiesza tak jak powinien. Dodam ze przeplywke wymienilem i zepsula sie po tygdoniu.
20 01 - czujnik podcisnienia(EGR) na lewym nadkolu( pudeleczko z napisem diesel)

Panowie, gdzie ta puszka na lewym nadkolu bo ja nic nie widzę :O nie mam puszki z napisem diesel... ona jest gdzieś ukryta?
W210 300TD, 98r. classic
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 47 gości