Zależy od wersji. Multivan w typowo wyprawowej zabudowie kosztuje koszmarne pieniądze.
Roczniki 2000 w okolicach 8 tyś euro się zaczynają
Oczywiście mowa o takim mającym ok 300 przelotu a nie takim który przez 6 lat robił trasy Olsztyn-Freiburg-Olsztyn 2x w tygodniu z kpl pasażerów.
Motocykliści wśród posiadaczy MB.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Piasek pisze:Zależy od wersji. Multivan w typowo wyprawowej zabudowie kosztuje koszmarne pieniądze.
Roczniki 2000 w okolicach 8 tyś euro się zaczynają
Oczywiście mowa o takim mającym ok 300 przelotu a nie takim który przez 6 lat robił trasy Olsztyn-Freiburg-Olsztyn 2x w tygodniu z kpl pasażerów.
Caravella to zawsze osobówka z trzema lub czterema rzędami w wersji long
7os, 8os, 9os, 10os i to one latają przeważnie na trasie Olsztyn-Freiburg-Olsztyn 2x w tygodniu Caravelka różniła si
Caravella to zawsze osobówka z trzema lub czterema rzędami w wersji long
7os, 8os, 9os, 10os i to one latają przeważnie na trasie Olsztyn-Freiburg-Olsztyn 2x w tygodniu . Caravelka rożni sie od MV wyposażeniem np : brakiem stolika i brakiem łózka do spania z tylu.... itd.
multivan zabiera zdecydowanie mniej osób na pokład ale podróżuje się w komfortowych warunkach . MV to zawsze ma 3 rzędy siedzeń i 3 rząd to rozkładana kanapa która wraz z półką z materacem w bagażniku tworzy łóżko do spania, w drugim rzędzie maks dwa pojedyncze fotele obracane i suwane na szynach przodem lub tyłem do jazdy . Multivan posiada zawsze rozkładany stolik z lampką nad nim. Dla mnie T4 Multivan to chyba najlepszy VW w historii firmy.
Były tez montowane i sprzedawane ale tylko w PL wersje Escapade. Ale to zawsze był transporter. Na początku byla to wersja do połowy oszklona a później z niewiadomych powodów zrobili wersje w pełni oszkloną ale nigdy nie miała więcej jak 5 miejsc siedzących. Jest to jedyna tak wersja wymyślona przez polskiego importera. Prawdopodobnie produkowany był tylko w Poznaniu.
Więc na wyprawę to jak dla mnie tylko MV.
Żeby tak były tylko tańsze !!!!
Aczkolwiek będąc w Azji centralnej BMW i grupa VW praktycznie nie istnieje jednie stare Audi (cygaro) jest w miarę sporo . W Azji to rządzi Mercedes (wszystkie modele stare i najnowsze i Toyota ) i dosyć mnogo jest Opli (Asta i Vectra I )
S210 E270 CDI 2003r WDB2102161X077052
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
S124 E200 LPG 1995r WDB1240791F322570
HONDA TransAlp 650 XL 2002r
http://project-pamir2014.prv.pl/
http://www.facebook.com/pages/Project-P ... 6340945760
http://www.transalpclub.pl/
Jeśli ma byc cos a'la kamper to raczej VW T4, T5 California, Lub Vito Marco Polo ale tu ceny od 50 za T4 2,5 Tdi do T5 lub Vito po 2006r. min stówka. OK nie róbmy OT.
Od niedawna zapisałem się do klubu motocyklowego zobaczymy czy zaiskrzy Dodatkowo cały czas bije się z myślami bo cholernie chciałbym mieć Ducati najchętniej Sport Classic 1000S lub Diavel AMG, coś pięknego - chyba się zakochałem. Tylko budżetu na to nie mam
Od niedawna zapisałem się do klubu motocyklowego zobaczymy czy zaiskrzy Dodatkowo cały czas bije się z myślami bo cholernie chciałbym mieć Ducati najchętniej Sport Classic 1000S lub Diavel AMG, coś pięknego - chyba się zakochałem. Tylko budżetu na to nie mam
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości