E420 czy ktoś zna ten samochód?

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

JaRo87
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2015, o 17:48
Lokalizacja: Kraków

E420 czy ktoś zna ten samochód?

Post autor: JaRo87 »

Przeglądając kiedyś ogłoszenia trafiłem na tego okulara http://moto.gratka.pl/tresc/mercedes-be ... fbd8e1c1,1 szukając po vinie trafiłem właśnie na to forum auto kiedyś należało do użytkownika Riddicka'a czy ktoś z forumowiczów miał może kiedyś styczność coś z tym autem ? Pomijam kwestie wizualne rudą da się usunąć najważniejsze że zrobię to sam w swoim garażu :)
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Riddick to ją sprzedał ze 3 lata temu ale nikt z forum nie kupił bo kontynuacji tu nie miała. Za czasów Riddicka miała się dobrze. Badana przez forumowych warsztatowców z pomorza. Poczytaj posty poprzedniego właściciela to trochę się dowiesz. Problem w tym, że kilka lat minęło i niewiadomo co się z nią działo.
Z tego co widać z fotek to jest bardzo źle :hyhy: ale jej cena mówi wszystko. Tyle to kosztuje dobra sekwencja do V8. No i sprzedaje handlarz, który na tym jeszcze zarobi.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

He he he. Ciekawe jak to usuniesz? Będą mi się śniły koszmary jak to zgniło w komorze silnika, bagażniku i podłodze... Na lewerek będziesz go brał z ręką na sercu, żeby się auto w pół nie złamało.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
JaRo87
Posty: 2
Rejestracja: 1 lis 2015, o 17:48
Lokalizacja: Kraków

Post autor: JaRo87 »

Też mi się wydaje że dość tanio, a podjechać nie zaszkodzi tym bardziej że mam ten komis po drodze jak wracam z pracy.
Hmm Muniek na prawdę nie wiesz jak się fachowo usuwa rudą ? :D Szlifierka i spawarka to jest najpewniejsze usuniecie ale na pewno nie przez jakiegoś pana Henia. Chcesz mieć dobrze zrobione zrób to sam no chyba że się boisz ze się ubrudzisz w garażu w smarach i w pyle no to już nie mój problem. Najważniejsze w każdym projekcie jest prosta buda(rama jeśli mowa o motocyklu), byle by elementy konstrukcyjne nie były zeżarte, ale to też da się odbudować. W tym wypadku baza czyli silnik jest dość ciekawy bo v8 zastanawia mnie tylko czy tak samo wytrzymały jak 4.4 v8 z bmw?
Pozdro
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

To nie chodzi o to, że ktoś się boi ubrudzić, w przypadku w210 czasem nie ma do czego spawać jak zaczniesz szlifować :hyhy: Nawet spawarka na przyczepie nie pomoże :P
Jak masz blisko to jedź i sprawdź co to za egzemplarz, nie ma co gdybać jak się nie widziało. Silnik wytrzymały, stara konstrukcja, wskazane sprawdzenie ciśnienia na garach.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Nadwozie już po kiepskich fotkach wygląda na tragiczne. Obstawiam że w realu będzie tragiczne do kwadratu.
wuju
Posty: 280
Rejestracja: 8 cze 2014, o 21:17
Lokalizacja: 26-900

Post autor: wuju »

brakujące i pogięte listwy wskazują na to, że już ktoś próbował reanimować progi :hyhy:
e300td WDBJF25H7XA924886
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

poświęcisz mu ze dwa lata i 10 tyś. będzie lala wiem coś o tym :rotfl:

a te powyginane listwy są tanie 80 pln w ASO ale pod nimi założę się że blachy niema. W najlepszym wypadku żywica i włókno szklane w najgorszym pianka polireutanowa
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

lancer pisze:ale pod nimi założę się że blachy niema. W najlepszym wypadku żywica i włókno szklane w najgorszym pianka polireutanowa
i nadal obstawiasz że na reanimację tego poświęci tylko
lancer pisze:ze dwa lata i 10 tyś.
Nie oglądałem "na żywo" ale dla mnie miejsce dla tego konkretnego egzemplarza jest tylko jedno:
Obrazek
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

A silnik do kosiarki :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

Piasek pisze: i nadal obstawiasz że na reanimację tego poświęci tylko
lancer pisze:ze dwa lata i 10 tyś.
tak obstawiam, mój wyglądał podobnie, teraz da się podnieść na lewarku nic nie trzeszczy. Wszystko chore wycięte lub wymienione na nowe, zabezpieczone lepiej niż w fabryce. Zajęło mi to 2 lata i około 10 tyś.
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
Awatar użytkownika
jwara99
Posty: 208
Rejestracja: 2 mar 2015, o 23:52
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: jwara99 »

Kolego miałem 4.2 i radzę daj sobie z tym spokój
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
Sheik306
Posty: 161
Rejestracja: 26 lut 2015, o 21:58
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Sheik306 »

jwara99, czemu źle mówisz o 4.2? ;)
E420 1996r WDB2100721A200799
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Bo mu pewnie wiązka zgniła :hyhy:
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
jwara99
Posty: 208
Rejestracja: 2 mar 2015, o 23:52
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: jwara99 »

Kid nic nie zgnilo poza blachą :hyhy: mowie jak jest części nie do dostania a jak juz są to ceny kosmos, mechanik jak juz chciał się podjąć dlubania w silniku to cena meksyk.
A tak to igła :rotfl:
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości