wydech E200 kompressor

Wszystko na temat tuningu mechanicznego, optycznego i elektronicznego.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Michal39
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2015, o 11:04
Lokalizacja: Żary

wydech E200 kompressor

Post autor: Michal39 »

Muszę wywalić albo wymienić tłumik środkowy, bo mam zapchany. Jakie rozwiązanie będzie lepsze - kupić oryginalny używany tłumik, wstawić jakiś przelotowy/ sportowy, czy wyciąć i wstawić rurkę? Katalizatory mam wycięte, końcowy tłumik wstawiony Remusa. Zależy mi na dobrym dźwięku, bo pomimo końcowego tłumika jest przeciętny i oczywiście żeby nie stracił mocy. Jakie rozwiązanie polecacie? Auto to W210 E200 z kompressorem.
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Jak chcesz fajne brzmienie wstaw strumienicę :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Michal39
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2015, o 11:04
Lokalizacja: Żary

Post autor: Michal39 »

Nie będzie za głośny? I czy strumiennica nie pogarsza przepływu spalin?
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Michal39 pisze:Nie będzie za głośny? I czy strumiennica nie pogarsza przepływu spalin?
Nie będzie za głośny :)
Strumienica nie ma wpływu na na pracę silnika.
Silnik zachowuje się tak samo.
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Przerobiłem wszystko z ojcem w M111.974 a i tak najlepiej chodził fabryczny wydech.

W CLK wstawiłem tylko końcówki AMG. Katalizatory wycinać w tym silniku to głupota. Same spadki mocy i buczenie układu wydechowego.

Jedyne co można by poprawić to średnicę rury.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
wojtekjasny
Posty: 83
Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: wojtekjasny »

Modyfikacje wydechu nie zawsze przynoszą pożądany skutek. Można sobie narobić biedy o ile w doładowanych dieslach nie miałem z tym problemu w benzynowych potrafiło ubyć kilka ps po "modach". Jeśli masz możliwość wstaw tłumik dedykowany do danego modelu. Rura-będzie buczał
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
dzieciax
Posty: 25
Rejestracja: 17 gru 2013, o 19:18
Lokalizacja: ZS

Post autor: dzieciax »

Moim zdaniem z 4 cylindrów nie da się uzyskać super dźwięku. Kombinowania tutaj jest co nie miara a z doświadczenia wiem ze co hy się nie działo wszystko będzie chodziło jak honda. Proponuje zostawić ogrinał i nic nie kombinować bo można się wstydu najeść :)
Michal39
Posty: 6
Rejestracja: 20 cze 2015, o 11:04
Lokalizacja: Żary

Post autor: Michal39 »

Jeszcze jedno pytanie. Można zamontować tłumik przelotowy, jakiś dobrej firmy zamiast środkowego? Jaki będzie tego efekt? Pytam tylko dlatego, że taki tłumik można kupić nowy w miarę dobrej cenie, a oryginalny jednak trochę kosztuje.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Będzie efekt podjaranego małolata w hondzie civic... pierdzące 4 cylindry, mocy mniej niż przy serii.
:hyhy:
Obrazek
dawmor
Posty: 136
Rejestracja: 20 lut 2015, o 18:34
Lokalizacja: Katowice

Post autor: dawmor »

W 100% zgadzam się z KID`em. Tylko seria, albo wydechy dostosowane do danego silnika i modelu.
W210 avantgarde 3.0td 97/98r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości