wydech E200 kompressor
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wydech E200 kompressor
Muszę wywalić albo wymienić tłumik środkowy, bo mam zapchany. Jakie rozwiązanie będzie lepsze - kupić oryginalny używany tłumik, wstawić jakiś przelotowy/ sportowy, czy wyciąć i wstawić rurkę? Katalizatory mam wycięte, końcowy tłumik wstawiony Remusa. Zależy mi na dobrym dźwięku, bo pomimo końcowego tłumika jest przeciętny i oczywiście żeby nie stracił mocy. Jakie rozwiązanie polecacie? Auto to W210 E200 z kompressorem.
Przerobiłem wszystko z ojcem w M111.974 a i tak najlepiej chodził fabryczny wydech.
W CLK wstawiłem tylko końcówki AMG. Katalizatory wycinać w tym silniku to głupota. Same spadki mocy i buczenie układu wydechowego.
Jedyne co można by poprawić to średnicę rury.
W CLK wstawiłem tylko końcówki AMG. Katalizatory wycinać w tym silniku to głupota. Same spadki mocy i buczenie układu wydechowego.
Jedyne co można by poprawić to średnicę rury.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Modyfikacje wydechu nie zawsze przynoszą pożądany skutek. Można sobie narobić biedy o ile w doładowanych dieslach nie miałem z tym problemu w benzynowych potrafiło ubyć kilka ps po "modach". Jeśli masz możliwość wstaw tłumik dedykowany do danego modelu. Rura-będzie buczał
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości