E430 4matic Otmuchów prośba o ocenę

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Szrama »

Nie miałem wtrącać się w dyskusję, ale kolego --Arkadia-- to, że dla Ciebie instalacja LPG za ponad 5 000 PLN jest przerostem nie znaczy, że każdy ma mieć takie podejście... , szczególnie, że frozen planuje tym autem jeździć kilka ładnych lat. Ogólnie czytając ostatnio Twoje wypowiedzi, wydaje mi się, że odkąd kupiłeś W211 to z lekką pogardą patrzysz w stronę W210.

frozen ja osobiście bardzo polecam instalacje firmy BRC. Mam doświadczenie z instalacjami tego producenta w silnikach 4 i 6 cylindrowych i bardzo je chwalę. Serwis odwiedzałem tylko na montaż i cyklicznie na wymiany filtrów, a przebiegi km miałem w zależności od auta 100-150 000 km. Jeśli Cię stać to szczerze polecam, tylko pamiętaj nawet najlepsza instalacja może źle działać jeśli ktoś ją źle zamontuje.
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB ;)
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

frozen pisze:Po wpłaceniu zaliczki wiem, że telefony do sprzedawcy dalej nie przestawały dzwonić, padały różne propozycje, że "dam ponad 16000 od ręki i zabieram". Ok, komuś się bardzo spodobał i próbował, rozumiem to.
Ale pisanie jakiś bzdurnych sms'ów do sprzedawcy, że "ktoś na forum się chwali że kupił, niech mu Pan zwróci zaliczkę i mi sprzeda" to po prostu chamstwo, brak kultury i honoru.
Nie jestem pewien kto za tym stoi ale na 100% jest to osoba z forum. Gdybym chciał to poprosiłbym o nr telefonu tego delikwenta i umieścił tutaj - ale nie jestem takim człowiekiem. Po prostu wszyscy musicie brać poprawkę na posty innych...

Chcę za to podziękować sprzedawcy - Panu Krzysztofowi, który od lat zajmuję się sprowadzaniem aut ze Szwajcarii i sprzedawał już innym użytkownikom z forum. Zachował się profesjonalnie i szczerze polecam jeśli ktoś szuka fajnego auta zza granicy.
Podzielam zdanie innych: typowa handlarska zagrywka, aż nie wierze że dałeś się nabrać :wstyd: Coś w stylu http://www.zlomnik.pl/index.php/2015/05 ... dimirescu/ :rotfl:

Druga opcja to ewentualnie Ty sam tutaj podkręcasz emocję jak auto jest wspaniałe a za pół roku na sprzedaż "moje oczko w głowie" za 25tys zł :hyhy:
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

Szrama pisze:Nie miałem wtrącać się w dyskusję, ale kolego --Arkadia-- to, że dla Ciebie instalacja LPG za ponad 5 000 PLN jest przerostem nie znaczy, że każdy ma mieć takie podejście... , szczególnie, że frozen planuje tym autem jeździć kilka ładnych lat. Ogólnie czytając ostatnio Twoje wypowiedzi, wydaje mi się, że odkąd kupiłeś W211 to z lekką pogardą patrzysz w stronę W210.

frozen ja osobiście bardzo polecam instalacje firmy BRC. Mam doświadczenie z instalacjami tego producenta w silnikach 4 i 6 cylindrowych i bardzo je chwalę. Serwis odwiedzałem tylko na montaż i cyklicznie na wymiany filtrów, a przebiegi km miałem w zależności od auta 100-150 000 km. Jeśli Cię stać to szczerze polecam, tylko pamiętaj nawet najlepsza instalacja może źle działać jeśli ktoś ją źle zamontuje.
Tak - napisałem wyraźnie w moim odczuciu - czyli moja i tylko i wyłącznie moja opinia. Każdy inny może zainstalować sobie co chce i za ile chcę czy to będzie BRC STAG itd czy to za 5 czy 10000zł
Szrama pisze:Ogólnie czytając ostatnio Twoje wypowiedzi, wydaje mi się, że odkąd kupiłeś W211 to z lekką pogardą patrzysz w stronę W210.
Zle to odbierasz - to nie pogarda - po prostu miałem 2 razy w210 wiem, jak te auto rdzewieje, wiem też jak traci na wartości a to, że posiadam w211 kompletnie nie ma tutaj nic do rzeczy i nie czuję się przez to lepszy.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
frozen
Posty: 38
Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:25

Post autor: frozen »

Chyba lejecie za dużo oleju do aut, bo brakuje wam w głowach :zdziwko:

Wpłaciłem zaliczkę która by przepadła gdybym się nie zdecydował, więc jaki jest sens naciskania mnie na kupno? Smsy widziałem dopiero po zakupie, jako ciekawostkę.
Nie było wciskania mi go bo i tak poszłoby prędzej niż później. Takie są fakty.
Z mojej strony to wszystko co miałem do przekazania w kwestii zakupu. Komentujcie jak chcecie, wierzcie w co chcecie.

Dla zainteresowanych:
Auto wczoraj było na dokładnym przeglądzie. Do zrobienia wyciek płynu wspomagania (ze wstępnych oględzin przetarty wężyk/uszczelka, trzeba trochę rozebrać żeby zlokalizować dokładnie), 1x guma przegubu, tarcze tył się kończą i... to tyle. Auto mechanicznie wzorowe, zero luzów w zawieszeniu, amory bdb, silnik i skrzynia nawet nie spocone.
Ognisk korozji praktycznie nie ma, wiadomo kropeczki gdzieniegdzie ale jak na W210 jest świetnie. Dlatego zrobię dodatkowo konserwację całego podwozia żeby po sezonie nic starego się nie rozwinęło a nowego nie pojawiło.
Na koniec wymiana oleju, filtrów i auto gotowe...
perzu126 pisze:Druga opcja to ewentualnie Ty sam tutaj podkręcasz emocję jak auto jest wspaniałe a za pół roku na sprzedaż "moje oczko w głowie" za 25tys zł :hyhy:
Dla Ciebie będzie specjalna promocja 30k ;)
--Arkadia-- pisze:
Szrama pisze:Ogólnie czytając ostatnio Twoje wypowiedzi, wydaje mi się, że odkąd kupiłeś W211 to z lekką pogardą patrzysz w stronę W210.
Zle to odbierasz - to nie pogarda - po prostu miałem 2 razy w210 wiem, jak te auto rdzewieje, wiem też jak traci na wartości a to, że posiadam w211 kompletnie nie ma tutaj nic do rzeczy i nie czuję się przez to lepszy.
Możesz znaleźć przeżarty W210 w stanie agonalnym za 3000zł jak i świetnym za dużo więcej. Dlaczego, skoro auta jeżdżą w tych samych warunkach, mają podobne przebiegi, wyposażenie i rok?
Wszystko zależy od użytkownika jak dba się o auto i czy dopuści do pogorszenia stanu czy nie. To samo dotyczy W211 i każdego innego samochodu.

Najbardziej mnie dziwi, jak ktoś kupi nowe auto lub zadbany używany egzemplarz, nie dba o nic bo "kupił w fajnym stanie" a za parę lat się dziwi, że auto straciło połowę na wartości :zdziwko:
Na pewne rzeczy nie mamy wpływu, ok. Ale tam gdzie można coś zrobić - trzeba robić. Potem pretensje można mieć tylko do siebie, dlaczego ja wystawiam swoje za 7 000 i nie mogę sprzedać a inni za 15 000 i jakoś schodzi... :szok:
Awatar użytkownika
Kaczmar
Posty: 288
Rejestracja: 15 mar 2014, o 12:17
Lokalizacja: Ostrzeszów

Post autor: Kaczmar »

kid pisze:Kij ma dwa końce. Skad wiesz? że handlarz nie czyta forum i specjalnie Cię jeszcze nie podkręcał? żebyś się nie wycofał... Tu na forum są raczej poważni ludzie a tych co szukali ostatnio 430stki można policzyć na palcach jednej ręki i to po amputacji kilku palców :rotfl:
Bez dobrych dowodów nie ma co rzucać oskarżeń. To nie jest forum gówniarzy co się wkręcają z byle powodu.
Pamiętam jak mnie wkręcano jak jechałem drugi raz po exC200, w połowie drogi sprzedawca dzwonił że ktoś inny przyjechał i chce wziąć auto a my byliśmy już umówieni na podpisanie umowy i odbiór autka i taki telefon w połowie drogi. Niech kolega się nie zraża, wydaje mi się że sprzedawca wie jak sprzedać to tyle ale jak masz wątpliwości to wyjaśnij sprawę do końca.

ps. uważam że do takiego silnika instalacja powinna być bardzo dobra np. na 10lat, jesli zamiast 3500zł zapłacisz 5500zł to na 10lat to zaledwie 2000zł:10:12=16,66zł miesięcznie a instalacja niskiej klasy niedomagająca mocy/mniejszej trwałości itp itd no to... kupienie problemów za 3500zł :padam:
ps2. frozen nie pal za sobą mostów, pewnego dnia sam możesz potrzebować pomocy a tutaj naprawdę wiele można się dowiedzieć i jeśli wydaje Ci się że ktoś z forum chciał ci takiego psikusa zrobić to ja uważam że poważni ludzie NIE PISZĄ SMSÓW W POWAŻNEJ SPRAWIE zaś zdecydowana większosc użytkowników to naprawdę zajebiści ludzie.
Aby W210 jeździć długo i utrzymać je w co najmniej dobrym stanie przez wiele lat, trzeba naprawdę wielu wyrzeczeń i być fanem marki a tutaj takich nie brakuje.
Obrazek:E430
W202 C200 1994r 300.000km sprzedany
W202 C280 1994r 87.777km
W210 E430 2001r 230.000km 4-Matic 7-passenger V8 ;)
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

[quote="frozen"]Chyba lejecie za dużo oleju do aut, bo brakuje wam w głowach :zdziwko:

. Komentujcie jak chcecie, wierzcie w co chcecie.

.



:[/quote]

:szok:

:wstyd:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
cerbera
Posty: 142
Rejestracja: 11 lip 2011, o 07:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cerbera »

To ja rozrzutny jestem ;-) do jeepa i A8 montowałem Prinsa po 8 tys........ dla mnie ważne było żeby pod maskę nie zaglądać i spadku mocy aż tak nie czuć. W bmw745 i s600 miałem brc na dwóch parownikach i śmiało mogę powiedzić że lepiej hulały a cena niższa niż za prinsa. Teraz jak znajdę ''Tą'' która mnie zauroczy to na bank brc zakładam. W starszych jeepach stag to bardzo popularna instalka ale ciagle coś tam ogarniaja,dostrajaja itp itd ;-)
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
frozen
Posty: 38
Rejestracja: 21 wrz 2015, o 10:25

Post autor: frozen »

Kaczmar pisze: ps. uważam że do takiego silnika instalacja powinna być bardzo dobra np. na 10lat, jesli zamiast 3500zł zapłacisz 5500zł to na 10lat to zaledwie 2000zł:10:12=16,66zł miesięcznie a instalacja niskiej klasy niedomagająca mocy/mniejszej trwałości itp itd no to... kupienie problemów za 3500zł :padam:
cerbera pisze:To ja rozrzutny jestem ;-) do jeepa i A8 montowałem Prinsa po 8 tys........ dla mnie ważne było żeby pod maskę nie zaglądać i spadku mocy aż tak nie czuć. W bmw745 i s600 miałem brc na dwóch parownikach i śmiało mogę powiedzić że lepiej hulały a cena niższa niż za prinsa. Teraz jak znajdę ''Tą'' która mnie zauroczy to na bank brc zakładam. W starszych jeepach stag to bardzo popularna instalka ale ciagle coś tam ogarniaja,dostrajaja itp itd ;-)
No ja aż tyle wolnej gotówki nie posiadam... ;)

Instalacja którą mi zaproponowano i raczej taką zamontuję to:
- LPG-TECH 328 OBD
- Wtryski Barracuda
- Reduktor KME Twin Tur
- Butla jeszcze nie wiem ale największa jaka wejdzie w miejsce koła.
- Wlew ukryty
Całość 5500zł

Są to podzespoły z wyższej półki (nie najwyższej) i myślę że w zupełności wystarczą, zwłaszcza, że instalacja będzie montowana w dobrym zakładzie.
Kaczmar pisze: ps2. frozen nie pal za sobą mostów, pewnego dnia sam możesz potrzebować pomocy a tutaj naprawdę wiele można się dowiedzieć i jeśli wydaje Ci się że ktoś z forum chciał ci takiego psikusa zrobić to ja uważam że poważni ludzie NIE PISZĄ SMSÓW W POWAŻNEJ SPRAWIE zaś zdecydowana większosc użytkowników to naprawdę zajebiści ludzie.
Aby W210 jeździć długo i utrzymać je w co najmniej dobrym stanie przez wiele lat, trzeba naprawdę wielu wyrzeczeń i być fanem marki a tutaj takich nie brakuje.
Chciałem podzielić się z wami tym co mi się przytrafiło i tyle, a w odpowiedzi zostałem zaatakowany, że to na pewno zagrywka handlarza i jestem naiwny... Więc ok, ucinam ten temat, każdy umie czytać ze zrozumieniem i wyciągać odpowiednie wnioski.
Chętnie słucham opinii bardziej doświadczonych ludzi, pasjonatów i aplikuje ich porady (w końcu po coś zarejestrowałem się na forum ;) ). Denerwuje mnie tylko jak ludzie szybko oceniają na bazie źle wyciągniętych wniosków lub bez oparcia na faktach :(
filipqc1
Posty: 140
Rejestracja: 26 mar 2009, o 10:14
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: filipqc1 »

frozen pisze:Ognisk korozji praktycznie nie ma, wiadomo kropeczki gdzieniegdzie ale jak na W210 jest świetnie. Dlatego zrobię dodatkowo konserwację całego podwozia żeby po sezonie nic starego się nie rozwinęło a nowego nie pojawiło.
zobaczymy po zimie jakie będzie wspaniałe :D, walka z rdzą w 210 to walka z wiatrakami.
Pozdrawiam
W210 Kombi 2,9TD 1998r
W124 Sedan 2,5D 1987r To jest gwiazda
--Arkadia--
Posty: 1185
Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: --Arkadia-- »

ruda jest nie do opanowania - możesz konserwować wszystkim co jest dostępne na rynku - wydać na to setki plnów a i tak wyjdzie ruda i to szybciej niż myślisz. Wszyscy, którzy użytkowali w210 wiedzą o czym mową.
Ostatnio zmieniony 13 paź 2015, o 12:55 przez --Arkadia--, łącznie zmieniany 1 raz.
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl

Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

Z tym wywieraniem nacisku przez innych potencjalnych kupujących to wcale nie jest sprawa wyssana z palca. Osobiście miałem podobną sytuację gdy szukałem kampera w zeszłym roku. Po około rocznych poszukiwaniach po całej Europie, znalazłem o dziwo to co szukałem w Polsce niedaleko mojego domu. Do auta robiłem 2 podejścia na spokojnie i sprawdzałem na wszystkie możliwe strony. Miałem dość dogodną pozycję do negocjacji jednak, chciałem się upewnić i wrzuciłem go na Camperteam do oceny - no i się zaczęło. Co niektórzy stwierdzili ,ze oferta faktycznie jest ciekawa i zaczęły się telefony jakby było za darmo. A sprawa dotyczyła auta za niemałą kasę , dzwoniący panowie zdrowo po 60-ce proponowali kwoty w ciemno, widziałem maile , SMS i osobiście słyszałem rozmowę. Po tym wszystkim właściciel nie bardzo chciał już dyskutować o cenie i prawdę mówiąc stwierdził ,że nawet nie będzie mnie zachęcał do zakupu bo jak stwierdził "wystawił za małą kwotę" (w zasadzie tak było :) , chociaż auto nie było bez wkładu). Udało nam się dojść do porozumienia jednak z całej tej sytuacji miał bym jeszcze kilka tysi w kieszeni. Nauczka: nie podawać leniwym gamoniom , którzy nie potrafią sami czegoś znaleźć informacji na tacy. Tak niestety ostatnio działają fora.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
cerbera
Posty: 142
Rejestracja: 11 lip 2011, o 07:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cerbera »

Za 5500 chyba na luzaku BRC założysz ;)
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości