2.2 CDI 143KM Brak ciśnienia z turbiny, zaworek ?

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Lucassino3
Posty: 10
Rejestracja: 22 gru 2013, o 17:04
Lokalizacja: Białystok

2.2 CDI 143KM Brak ciśnienia z turbiny, zaworek ?

Post autor: Lucassino3 »

Witam, od jakiegoś czasu mój mesiek jeźdźi jak wolnossący, znajomy mechanik stwierdził że w przewodach nie ma ciśnienia potrzebnego dla turbiny a zaworek nie steruje geometrią turbinki, co może byc przyczyną, sama turbina powinna byc ok, proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Co to za mechanik, który nie sprawdził, czy cięgło od gruszki podciśnienia przy turbinie się porusza podczas wzrostu obrotów. Można na tą gruszkę (membranę) podać z zewnątrz podciśnienie i sprawdzić. Czas zmienić mechanika. ;)
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Lucassino3, a regulacja lamp działa czy xenon jest ?
Lucassino3
Posty: 10
Rejestracja: 22 gru 2013, o 17:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Lucassino3 »

Regulacja działa ale co to ma wpólnego z turbiną ?
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Jak sterowanie w czasie wzrostu obrotów działa, to znaczy, że sterowanie turbiny jest w porządku. Podejrzewam przepływomierz.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Post autor: Rysiek »

Może Map Sensor zdechł?
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Awatar użytkownika
emil.86
VIP
Posty: 457
Rejestracja: 11 lis 2010, o 16:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: emil.86 »

Lucassino3 pisze:Regulacja działa ale co to ma wpólnego z turbiną ?
VIN by pomógł... :wstyd:
w210 -sprzedane :(
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
Lucassino3
Posty: 10
Rejestracja: 22 gru 2013, o 17:04
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Lucassino3 »

VIN: WDB2100061b166338
Awatar użytkownika
eM
Posty: 105
Rejestracja: 22 kwie 2010, o 19:06
Lokalizacja: Warszafka

Post autor: eM »

Cześć. Podpinam się po temat.
Jakiś czas temu doładowanie było to nie było (tryb awaryjny do 3 tys obrotów.) różnie.
Obecnie doładowania brak, kręci się do 3 tys. obrotów :(
EGR przeczyszczony działa
grucha od turbiny sprawna dźwigienka chodzi ok
zaworki wydaja się ok.

Jakieś sugestie co jeszcze sprawdzić i jak?
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

np. przepływomierz... tryb awaryjny to temat rzeka, wskazane podpięcie pod kompa...
:hyhy:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości