w124 1989R swap
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
noc z rok czasu na forum już nie zagląda. Jesteś z Warszawy to zadzwoń, umów się podjedź.
Odnośnie Swapa to w swoim w210 masz pewnie kluczyk scyzoryk i auto jest bez ?CAN-a ?
A w CLK rybkę i CAN.
Oprócz silnika i osprzętu pewnie jeszcze 3/4 samochodu wał, skrzynia biegów, ośki, chłodnice, sterowniki itd. i nie wiem czy to w ogóle odpalisz
Odnośnie Swapa to w swoim w210 masz pewnie kluczyk scyzoryk i auto jest bez ?CAN-a ?
A w CLK rybkę i CAN.
Oprócz silnika i osprzętu pewnie jeszcze 3/4 samochodu wał, skrzynia biegów, ośki, chłodnice, sterowniki itd. i nie wiem czy to w ogóle odpalisz
1997 to już can i scyzoryk
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 21 lip 2014, o 18:48
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W 210ce mam rybkę i w 208ce również jest. Jaki can mam zmienić?
[ Dodano: 2015-10-04, 16:49 ]
Skroni nie będę przekladal bo to automat. Wału tez nie itd. Silniki 2.0, 2.0 kompressor i 2.3 kompressor są ja jednakowym bloku wiec po co komplikować sprawę. Silniki 2.3 kompressor były montowane w 210ce wiec niby czemu miałby nie odpalić? Przełożenie silnika sterownika i stacyjki z rybka wg mnie powinno rozwiązać sprawę.
[ Dodano: 2015-10-04, 16:49 ]
Skroni nie będę przekladal bo to automat. Wału tez nie itd. Silniki 2.0, 2.0 kompressor i 2.3 kompressor są ja jednakowym bloku wiec po co komplikować sprawę. Silniki 2.3 kompressor były montowane w 210ce wiec niby czemu miałby nie odpalić? Przełożenie silnika sterownika i stacyjki z rybka wg mnie powinno rozwiązać sprawę.
MB E200 Classic, benzyna, 1997, manual
VIN WDB2100351a405769
VIN WDB2100351a405769
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Silnik w Audi 1.8 T 150KM i 1.8T 240 KM też są na tym samym bloku i oprócz bloku silnika nie mają już żadnej wspólnej części. Mercedes W210 to nie W123. Szyna CAN to magistrala w samochodzie przez którą wszystkie czujniki przekazują sobie informację, a trochę tego jest w W210. Skrzynia z 2.0 nie pasuje już choćby do 2.3 a tym bardziej do kompresora.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości