Błąd - B1110 Komunikacja przez szynę CAN
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Błąd - B1110 Komunikacja przez szynę CAN
Cześć.
Panowie co może oznaczać błąd pojawiający się po diagnostyce na Star Diagnosis:
B1110 Komunikacja przez szynę CAN wnętrza pojazdu jest wadliwa
Co on znaczy? Czy jest się czym przejmować? Czy np. może on wyskakiwać z powodu nieoryginalnego radia w aucie?
Z góry dziękuję za pomoc
Panowie co może oznaczać błąd pojawiający się po diagnostyce na Star Diagnosis:
B1110 Komunikacja przez szynę CAN wnętrza pojazdu jest wadliwa
Co on znaczy? Czy jest się czym przejmować? Czy np. może on wyskakiwać z powodu nieoryginalnego radia w aucie?
Z góry dziękuję za pomoc
VIN: WDB2100071B495380
E200 Classic, 2002 Sedan
2.2CDI 82KM 60KW OM611DE22A
E200 Classic, 2002 Sedan
2.2CDI 82KM 60KW OM611DE22A
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
Re: Błąd - B1110 Komunikacja przez szynę CAN
zasmucę Ciebie.. moduł ESP według tego błędu znalazłem z 3-4 takie problemu z takim błędemRodzyn90 pisze:Cześć.
Panowie co może oznaczać błąd pojawiający się po diagnostyce na Star Diagnosis:
B1110 Komunikacja przez szynę CAN wnętrza pojazdu jest wadliwa
Co on znaczy? Czy jest się czym przejmować? Czy np. może on wyskakiwać z powodu nieoryginalnego radia w aucie?
Z góry dziękuję za pomoc
http://forums.mercedesclub.org.uk/showt ... 198&page=2
http://forums.mercedesclub.org.uk/archi ... 73747.html
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
To by miało sens.
Mam całe zawieszenie z tyłu do wymiany - wahacze, amorki i sprężyny.
Auto czasem szaleje jak jest tylna oś przeciążona - włącza się ESP na ostrych zakrętach (np. zjeżdzając z górki) i to pewnie z przyczyny tego że auto siedzi prawie na kołach
W przyszłym tygodniu zostawiam auto do zrobienia, wiec powinno być okej.
Mam całe zawieszenie z tyłu do wymiany - wahacze, amorki i sprężyny.
Auto czasem szaleje jak jest tylna oś przeciążona - włącza się ESP na ostrych zakrętach (np. zjeżdzając z górki) i to pewnie z przyczyny tego że auto siedzi prawie na kołach
W przyszłym tygodniu zostawiam auto do zrobienia, wiec powinno być okej.
VIN: WDB2100071B495380
E200 Classic, 2002 Sedan
2.2CDI 82KM 60KW OM611DE22A
E200 Classic, 2002 Sedan
2.2CDI 82KM 60KW OM611DE22A
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości