Panowie posiadam okulara e300d 136KM z 96 roku. Ostatnio mam małe kłopoty finansowe i praktycznie ciągle jeżdżę na oparach. Juz dwa razy brakło mi paliwa. Po nalaniu paliwa do baku auto nie odpaliło. Musiałem odkręcić filtr paliwa, zalać go i kręcić ze 3-4 minuty aby odpalić pod przewodami, bo akumulator padł. Drugi raz odpalił z plaka. Naczytałem się w internecie, że gdzieś powinna być pompka itp. Pomóżcie mi na przyszłość :-)
W 3.0 nie ma żadnej pompki do odpowietrzania. Jak kolega wspomniał można poluzować przewody przy wtryskach i szybciej wyjdzie powietrze w układu. Sposób na plaka też jest dobry. Generalnie te silniki ciężko się odpowietrzają. Można długo kręcić i pompować gazem, nic mu nie będzie.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
słyszałem, że plak jest szkodliwy dla pompy i silnika? Mówił mi to znajomy, który w mercedesach siedzi od lebka. Mówi, że od czasu do czasu nie zaszkodzi ale gdyby tak ze dwa razy w tyg to gwiazdę zaraz szlag trafi :-)
Ja mam jeszcze taka radę, bo wiadomo że nie przelewa się chyba każdemu. Ja szarpnąłem się raz za kieszeń i zatankowałem do pełna. Od tego czasu po prostu dotankowuje, np za 100zł. Zamiast lać za 20zł do i tak pustego baku, możesz za 20zł wlewać do prawie pełnego Mina znajomych bezcenna: stary, Tobie chyba wskaźnik sie zawiesił
C220D WDB2021211A313360
A208 CLK 200Kompressor Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna