Pytanie do właścicieli 4.2/4,3 z LPG

Paliwa alternatywne - gaz, oleje, oraz instalacje zasilające i wszystko co z tym związane.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
purgley
Posty: 206
Rejestracja: 30 cze 2015, o 01:25
Lokalizacja: ZGY

Pytanie do właścicieli 4.2/4,3 z LPG

Post autor: purgley »

Witam Panowie mam pytanie do właścicieli tych silników z gazem. Gdzie macie zamontowany parownik/reduktor?. U Mnie niestety żeby się zmieścił, wywalona jest oryginalna puszka filtra powietrza i wstawiony obleśny stożek z kawałkiem rury wentylacyjnej :/. Chciałbym przenieść gdzieś ten nieszczęsny parownik ale nie mam pojęcia gdzie...
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
ChubbChubbs
Posty: 607
Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
Lokalizacja: Bełchatów

Post autor: ChubbChubbs »

pod lampa od spodu koło nadkola 2xparownik pozniej dobry dostep do serwisu jak cis napisz do kaczmara zrobi fotke

ps. parowniki powinny być 2 ,bo jeden nie wydoła przy takim silniku lub bedzie odcinało gaz przy kickdownie
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Jeżeli masz możliwość to tak jak ChubbChubbs napisał zamontuj dwa reduktory.
Co prawda są reduktory w teorii do 350 i więcej koni ale, ale dwa słabsze zdecydowanie lepiej sobie poradzą.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Awatar użytkownika
purgley
Posty: 206
Rejestracja: 30 cze 2015, o 01:25
Lokalizacja: ZGY

Post autor: purgley »

mam wsadzony reduktor kme gold albo red musiał bym spojrzeć. Jak na tą chwilę auto wymaga tylu innych wydatków, że ograniczyłbym się tylko do przeniesienia tego co jest :/
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
misiek_e55
Posty: 36
Rejestracja: 23 mar 2015, o 13:37
Lokalizacja: Człuchów

Post autor: misiek_e55 »

jeden podwójny mocny reduktor wystarczy, przy kickdownie nie ma szans żeby odciąć ! porada z autopsji.
w210 E 55 T 2000r. Japonia
WDB 2102741B144973 5,4 benz + lpg

w210 E 55 2002r. USA
WDBJF74J92B438326
Awatar użytkownika
jwara99
Posty: 208
Rejestracja: 2 mar 2015, o 23:52
Lokalizacja: Łęczyca

Post autor: jwara99 »

Tez mam golda i 0 problemów a zamontowany jest z prawej strony obok pompy nivo .....jest tam miejsce i tam idealnie wcisneli

[ Dodano: 2015-07-31, 22:06 ]
Paweł Cz. pisze:Jeżeli masz możliwość to tak jak ChubbChubbs napisał zamontuj dwa reduktory.
Co prawda są reduktory w teorii do 350 i więcej koni ale, ale dwa słabsze zdecydowanie lepiej sobie poradzą.
Nie teoria kolego bo parownik robi robotę i nie widzę sensu wciskania 2. :D
S210 4.2 był
Scenic 2.0 jes
poszukiwania kolejnego S210!!!!!!!!!??????
.............................
garnek337
Posty: 71
Rejestracja: 13 lut 2014, o 13:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: garnek337 »

ja mam po prawej stronie nad zderzakiem gdzieś zamontowany reduktor i tez mam pojedynczy i zadnych problemów ;]
Awatar użytkownika
purgley
Posty: 206
Rejestracja: 30 cze 2015, o 01:25
Lokalizacja: ZGY

Post autor: purgley »

będę kombinował sam nad przeniesieniem tego ustrojstwa, tylko mam pytanie czy mogę swobodnie odręcić miedzianą rurkę doprowadzającą gaz do parownika?
garnek337, po prawej stronie rozumiesz stronę kierowcy czy pasażera ?:P
Aktualnie: w210 e420 1996 Avantgarde

ex: w124 300E 91'
w124 220CE 93' Tęsknię za nią, włącz 720p
https://www.youtube.com/watch?v=akTa6hDgqpM
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości