Zdjęcie moich "progów" - Czy tym można jeździć???
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zdjęcie moich "progów" - Czy tym można jeździć???
Witam,
Zmieniłem dziś felgi w moim oczku i podniosłem go oryginalnym lewarkiem od MB. Otwory zaczely sie unosic a auto nie dlatego dodalem kolejny lewarek z deska by tego nie zniszczyc lecz to co zobaczylem w srodku mnie przerazilo. Czy to oznacza ze ja w ogole nie mam juz progow? Czy jest bezpiecznie jezdzic czymś takim? Teraz to sie boje ze złamie mi sie w pół...
PS: Czy tarcze po zdjęciu kół powinny kręcić się luźno czy delikatnie hamować tudzież ocierać?
LINK do zdjęcia bo załączniki coś nie działają:
http://www71.zippyshare.com/v/1V30x2o5/file.html
Zmieniłem dziś felgi w moim oczku i podniosłem go oryginalnym lewarkiem od MB. Otwory zaczely sie unosic a auto nie dlatego dodalem kolejny lewarek z deska by tego nie zniszczyc lecz to co zobaczylem w srodku mnie przerazilo. Czy to oznacza ze ja w ogole nie mam juz progow? Czy jest bezpiecznie jezdzic czymś takim? Teraz to sie boje ze złamie mi sie w pół...
PS: Czy tarcze po zdjęciu kół powinny kręcić się luźno czy delikatnie hamować tudzież ocierać?
LINK do zdjęcia bo załączniki coś nie działają:
http://www71.zippyshare.com/v/1V30x2o5/file.html
- W202 C180 manual 1995 - 122KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
- W202 C230 kompressor 1997 - 193KM
- W210 E280 manual 1996 - 204KM
- W210 E220 D automat 1997 - 95KM
- W210 E200 kompressor 1997 - 192KM
- W210 E290 TD 1998 - 129KM
- W210 E220 CDI 2001 - 143KM
+ W210 E320 R6 1996 - 220KM
Mozna jezdzic, ale brzydko to wyglada; trza zakupic nowe progi i wspawac(calosc z robocizna kosztowac bedzie kilka setek)
Tarcze hamulcowe nie moga ocierac i powinny obracac sie luzno(jezeli jest inaczej, podejrzewa sie zapieczenie tloczkow, trza je udroznic .
Tarcze hamulcowe nie moga ocierac i powinny obracac sie luzno(jezeli jest inaczej, podejrzewa sie zapieczenie tloczkow, trza je udroznic .
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
-
- Posty: 83
- Rejestracja: 22 paź 2012, o 12:33
- Lokalizacja: Dolnośląskie
Zazwyczaj zło wychodzi po wycięciu poszycia, wtedy okaże się jak wygląda sprawa z progiem wewnętrznym. Cena poszycia progu to około 170zł. Doliczyć musisz do tego koszty blacharza i lakiernika. Co do progu wewnętrznego zgnite kawałki dorabiane są z arkuszy blachy o odpowiedniej grubości. Gdybyś decydował się na naprawę w mniej "ogarniętym" miejscu uczul blacha, że na czas spawania (wątpie, że ktoś będzie cynował) odłączył sterownik silnika. Sam się na tym złapałem podczas robienia łatki w tłumiku u brata pomimo odłączenia akumulatora padł sterownik nie chce wspominać o wydatkach....
W210 e290td sprzedany
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Aktualnie:
a6c5 2,4v6 avant
S210 E300td
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości