Nieznana migająca dioda na czerwono powyżej wł. awaryjnych
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Nieznana migająca dioda na czerwono powyżej wł. awaryjnych
Cześć
Mam dość nietypowy kłopot. W załączniku zaznaczyłem umieszczenie pewnej dziwnej diodki.
Na wszystkich zdjęciach jakie widziałem w necie jej po prostu nie ma! Dioda miała kolor żółty i sobie tak losowo pulsowała, nawet po wyjściu z samochodu i czy zgaszeniu silnika.
Mój ojciec ma okulara jak z opisu. Powiedział że gwałtownie ruszył i diodka ulokowana w tym miejscu, która zwykle świeciła na żółto, tym razem świeci na czerwono. Nigdzie jej na zdjęciach innych aut nie ma. W instrukcji też.. Zgłupiałem..
Co to więc jest? Nie wywala komputer błędów na wyświetlaczu, esp, bas, ok
W sobotę podjadę do niego i nie wiem co zacząć sprawdzać. Bo mi wygląda że wszystko ok, a ta diodka to jakiś 'dodatek' po wcześniejszym właścicielu (bardziej widoczna atrapa alarmu?)
[ Dodano: 2015-06-24, 20:12 ]
Byłeś szybszy przed moją edytą. Kurcze też tak myślę.
Mam dość nietypowy kłopot. W załączniku zaznaczyłem umieszczenie pewnej dziwnej diodki.
Na wszystkich zdjęciach jakie widziałem w necie jej po prostu nie ma! Dioda miała kolor żółty i sobie tak losowo pulsowała, nawet po wyjściu z samochodu i czy zgaszeniu silnika.
Mój ojciec ma okulara jak z opisu. Powiedział że gwałtownie ruszył i diodka ulokowana w tym miejscu, która zwykle świeciła na żółto, tym razem świeci na czerwono. Nigdzie jej na zdjęciach innych aut nie ma. W instrukcji też.. Zgłupiałem..
Co to więc jest? Nie wywala komputer błędów na wyświetlaczu, esp, bas, ok
W sobotę podjadę do niego i nie wiem co zacząć sprawdzać. Bo mi wygląda że wszystko ok, a ta diodka to jakiś 'dodatek' po wcześniejszym właścicielu (bardziej widoczna atrapa alarmu?)
[ Dodano: 2015-06-24, 20:12 ]
Byłeś szybszy przed moją edytą. Kurcze też tak myślę.
Ostatnio zmieniony 24 cze 2015, o 20:12 przez Danin, łącznie zmieniany 1 raz.
W210 E240 2,6 V6 avantgarde po lifcie 2002 r.
Odpięcie aku nic nie da a jak odepniesz topotem trzeba będzie coś niecoś poprogramować. Do komputera taki wynalazków nikt nie podpina. Obejrzyj kable, weź w łape miernik i szukaj.Danin pisze:Mówił właśnie że pocisnął. Mi się za pierwszym razem jak tym jechałem zdarzyło - nawyk z escorta 1,3 59KM na gazie
Czyli co -> Odpięcie akumulatora?
Ew. czy możliwe że połączone jest to z komputerem i trzeba będzie pod komputer podpiąć?
Radio, szyby i ABS/BAS/ESP musiałeś programować.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Wyciagnij radio i klime, reszte juz chyba silowo zalatwisz. Jedyny sluszny sposob
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości