SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 14 cze 2015, o 16:56
- Lokalizacja: Władysławowo
Gustawolima, według mnie lepiej zmieniarkę - zawsze masz 6 płyt CD, możesz puścić zwykłym kablem, albo światłowodem chociaż to troszkę droższa opcja. Radio podłączenie pod zmieniarkę ma więc to zabawa z przeciągnięciem kabla, zamontowaniem zmieniarki i masz plug & play.
EX - S124 3.0TDT 92'
EX - C220 CDI S202 98'
CLK 200 W208 97'
CLK 270CDI W209 04'
EX - C220 CDI S202 98'
CLK 200 W208 97'
CLK 270CDI W209 04'
Witam! Mój problem polega na dość kłopotliwym błędzie tj. Nieprawidłowym działaniu klapy recyrkulacji powietrza dodatkowego. Objawia sie on tym ze auto traci moc - wrażenie jakby kompresor nie pracował.? Liczne diagnostyki komputerowe nic nie wykazaly. W zeszłym roku wymieniłem przepływie na nowa oryginalna simens. Dziś założyłem nowa przepustnice kompresora auto 2 godz chodziło Ok a pózniej znowu brak mocy... Dostaje szewskiej pasji... Wielu mechaników i każdy rozkłada rece... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)
[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)
[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
W210,E280,150kw, 2001 rok, WDB2100631B374977
Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)
[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Gawra pisze:Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)
[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.
[ Dodano: 2015-06-16, 15:51 ]
Możesz mi przybliżyć gdzie tego szukać. Dodam że mam skrzynię manual.
W210,E280,150kw, 2001 rok, WDB2100631B374977
Sorry - nie zauwazylem ze, to manual? To zmienia postac rzeczy, ale tak czy owak; oliwki tam byc nie powinno, trza dokladnie oczyscic plytki compa.jaro674 pisze:Gawra pisze:jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)
[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?
Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.
[ Dodano: 2015-06-16, 15:51 ]
Możesz mi przybliżyć gdzie tego szukać. Dodam że mam skrzynię manual.
(a tak na marginesie; w naszych europejczykach, lewa strona auta, to ta przy ktorej jest kiera)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Witam.
Mam taki nietypowy problem, otóż: czasami po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon, po nadciśnieniu pedału hamulca gasną kontrolki, gdy chce wtedy uruchomić silnik tylko rozrusznik kręci ale nie odpala. Czasami rownież zaraz po odpaleniu gdy nacisnę na hamulec silnik gaśnie.
Dodam, że problem występuje tylko czasami i tylko wtedy gdy nacisnę hamulec, po restarcie silnika jest już okej.
Proszę o pomoc
Mam taki nietypowy problem, otóż: czasami po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon, po nadciśnieniu pedału hamulca gasną kontrolki, gdy chce wtedy uruchomić silnik tylko rozrusznik kręci ale nie odpala. Czasami rownież zaraz po odpaleniu gdy nacisnę na hamulec silnik gaśnie.
Dodam, że problem występuje tylko czasami i tylko wtedy gdy nacisnę hamulec, po restarcie silnika jest już okej.
Proszę o pomoc
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Włożyć pewnie włożysz ale sterowanie nie będzie pasować.Przekładałem koledze fotele od angola w volvo v70 i nie pasowały siedziska.Po zamontowaniu dziwnie się na nich siedziało.Tak jak by były przesunięte w prawą stronę.Musiałem je przekładać.tonidriver pisze:Fotele z anglika sedana będą pasowały do wersji europejskiej ?
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości