SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Gustawolima
Posty: 10
Rejestracja: 14 cze 2015, o 16:56
Lokalizacja: Władysławowo

Post autor: Gustawolima »

kakadu Okej to lepiej kupić zmieniarkę do mojego radia czy zmienić radio na takie co ma wejśćie na CD?? Oczywiście tylko orginały.
Muciek
Posty: 37
Rejestracja: 5 paź 2011, o 22:20
Lokalizacja: Bydgoszcz/Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Muciek »

Gustawolima, według mnie lepiej zmieniarkę - zawsze masz 6 płyt CD, możesz puścić zwykłym kablem, albo światłowodem chociaż to troszkę droższa opcja. Radio podłączenie pod zmieniarkę ma więc to zabawa z przeciągnięciem kabla, zamontowaniem zmieniarki i masz plug & play.
EX - S124 3.0TDT 92'
EX - C220 CDI S202 98'
CLK 200 W208 97'
CLK 270CDI W209 04'
kwk222
Posty: 287
Rejestracja: 21 gru 2014, o 22:55
Lokalizacja: Gorlice/KGR

Post autor: kwk222 »

Jest jakaś różnica między klockami hamulcowymi tylnymi? W sensie ze sa czasem większe i mniejsze?
WDB2102261B169262
mariose
Posty: 75
Rejestracja: 5 paź 2013, o 11:37
Lokalizacja: Myślenice

Post autor: mariose »

kwk222, Ty z tymi klockami to na poważnie? :rotfl:
WDB2102651A973769
kwk222
Posty: 287
Rejestracja: 21 gru 2014, o 22:55
Lokalizacja: Gorlice/KGR

Post autor: kwk222 »

no niestety tak. Przy rozbiórce tych aut w modelu W210 zdarzało mi się widzieć większe tarcze hamulcowe i mniejsze.
WDB2102261B169262
jaro674
Posty: 23
Rejestracja: 28 gru 2013, o 18:22
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jaro674 »

Witam! Mój problem polega na dość kłopotliwym błędzie tj. Nieprawidłowym działaniu klapy recyrkulacji powietrza dodatkowego. Objawia sie on tym ze auto traci moc - wrażenie jakby kompresor nie pracował.? Liczne diagnostyki komputerowe nic nie wykazaly. W zeszłym roku wymieniłem przepływie na nowa oryginalna simens. Dziś założyłem nowa przepustnice kompresora auto 2 godz chodziło Ok a pózniej znowu brak mocy... Dostaje szewskiej pasji... Wielu mechaników i każdy rozkłada rece... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)

[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
W210,E280,150kw, 2001 rok, WDB2100631B374977
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne?

Nie
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)

[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?

Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
jaro674
Posty: 23
Rejestracja: 28 gru 2013, o 18:22
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jaro674 »

Gawra pisze:
jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)

[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a
Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?

Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.


[ Dodano: 2015-06-16, 15:51 ]
Możesz mi przybliżyć gdzie tego szukać. Dodam że mam skrzynię manual.
Załączniki
kompa mam w tym miejscu
kompa mam w tym miejscu
W210,E280,150kw, 2001 rok, WDB2100631B374977
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

jaro674 pisze:
Gawra pisze:
jaro674 pisze:... Dziś otworzyłem pokrywę w której znajduje sie komputer (po lewej stronie komory silnika) zauważyłem ze wszystkie wiązki są pokryte duża ilością oleju... Czy to normalne? Dodam ze po każdym podłączeniu kompa i skasowaniu błędu auto chwile działa prawidłowo.
Bede bardzo wdzięczny za pomoc:)

[ Dodano: 2015-06-15, 22:25 ]
Kod błędu to P203a


Komp znajduje sie raczej po prawej stronie komory silnika?

Masz prawdoodobnie walniete simeringi na konektorze przy skrzyni? Wymienic go, oczyscic jednoczesnie plytke w kompie.


[ Dodano: 2015-06-16, 15:51 ]
Możesz mi przybliżyć gdzie tego szukać. Dodam że mam skrzynię manual.
Sorry - nie zauwazylem ze, to manual? To zmienia postac rzeczy, ale tak czy owak; oliwki tam byc nie powinno, trza dokladnie oczyscic plytki compa.

(a tak na marginesie; w naszych europejczykach, lewa strona auta, to ta przy ktorej jest kiera)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
jaro674
Posty: 23
Rejestracja: 28 gru 2013, o 18:22
Lokalizacja: Toruń

Post autor: jaro674 »

Dokładnie :wstyd: . Muszę go odstawić do elektryka bo cały czas pozostaje problem z niepracującą przepustnicą kompresora, a co za tym idzie braku mocy...
W210,E280,150kw, 2001 rok, WDB2100631B374977
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

Witam.
Mam taki nietypowy problem, otóż: czasami po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon, po nadciśnieniu pedału hamulca gasną kontrolki, gdy chce wtedy uruchomić silnik tylko rozrusznik kręci ale nie odpala. Czasami rownież zaraz po odpaleniu gdy nacisnę na hamulec silnik gaśnie.
Dodam, że problem występuje tylko czasami i tylko wtedy gdy nacisnę hamulec, po restarcie silnika jest już okej.
Proszę o pomoc
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Fotele z anglika sedana będą pasowały do wersji europejskiej ?
Awatar użytkownika
zibi2210
Moderator
Posty: 1876
Rejestracja: 8 maja 2009, o 19:57
Lokalizacja: Tuszyn

Post autor: zibi2210 »

tonidriver pisze:Fotele z anglika sedana będą pasowały do wersji europejskiej ?
Włożyć pewnie włożysz ale sterowanie nie będzie pasować.Przekładałem koledze fotele od angola w volvo v70 i nie pasowały siedziska.Po zamontowaniu dziwnie się na nich siedziało.Tak jak by były przesunięte w prawą stronę.Musiałem je przekładać.
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

zibi2210, a nie zamieniłeś ich czasem miejscami ? fotel kierowcy z anglika dałeś na miejsce kierowcy w europejskim aucie czy jak ? w passacie b5 przekładałem z anglika i nie było problemu z niczym dlatego pytam czy tu też można
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości