w210 e250 kopci na biało
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
w210 e250 kopci na biało
Witam
Mam od niedawna w210 z silnikeim e250.
Kopci na zimnym silniku na biało , pozniej kiedy złapie temperature przestaje tak mocno kopcic.Ale na zimnym mocno kopci.
Czasem też na poczatku swieci sie kontrolka od swiecy i samochod zapala jak by na 3 gary ale czasem normalnie jest.
Ale kopci zawsze.
Jest jak by mokry silnik przy swiecach .
Co to może być ?
Pozdrawiam
Mam od niedawna w210 z silnikeim e250.
Kopci na zimnym silniku na biało , pozniej kiedy złapie temperature przestaje tak mocno kopcic.Ale na zimnym mocno kopci.
Czasem też na poczatku swieci sie kontrolka od swiecy i samochod zapala jak by na 3 gary ale czasem normalnie jest.
Ale kopci zawsze.
Jest jak by mokry silnik przy swiecach .
Co to może być ?
Pozdrawiam
kupiłem auto ze 2 tygodnie temu.
Jak kupowałem to był ciepły i nie widziałem kopcenia , bo na ciepłym silniku wogle nie kopci.
ale jak rano odpalilem to sie za głowe złapałem.....
No mi się też tak wydawało ze to może być uszczelka ale oddałem auto do mechanika na wymiane oleji filtrów i miał to zrobić to dziś przez telefon mówi mi że trzeba oddać wtryski do regeneracji.
Dziś do niego jadę zobaczyć co i jak...
Jak kupowałem to był ciepły i nie widziałem kopcenia , bo na ciepłym silniku wogle nie kopci.
ale jak rano odpalilem to sie za głowe złapałem.....
No mi się też tak wydawało ze to może być uszczelka ale oddałem auto do mechanika na wymiane oleji filtrów i miał to zrobić to dziś przez telefon mówi mi że trzeba oddać wtryski do regeneracji.
Dziś do niego jadę zobaczyć co i jak...
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: w210 e250 kopci na biało
Tak? filmikeXpr3sS pisze:Witam
Mam od niedawna w210 z silnikeim e250.
Kopci na zimnym silniku na biało , pozniej kiedy złapie temperature przestaje tak mocno kopcic.Ale na zimnym mocno kopci.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Jeśli ci kopci tylko na zimnym i świeci ci kontrolka świec to masz do wymiany świece żarowe.
Jeśli kopci na biało przy wysokich obrotach (pracuje turbina) To turbo do regeneracji.
Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową więc cie to nie dotyczy.
No i najgorsza możliwość uszczelka pod głowica puszcza płyn chłodnicy do cylindra
Ale zacznij od świec.
Mojim zdaniem to jest powód
Jeśli kopci na biało przy wysokich obrotach (pracuje turbina) To turbo do regeneracji.
Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową więc cie to nie dotyczy.
No i najgorsza możliwość uszczelka pod głowica puszcza płyn chłodnicy do cylindra
Ale zacznij od świec.
Mojim zdaniem to jest powód
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
WojtekS85 pisze:Jeśli ci kopci tylko na zimnym i świeci ci kontrolka świec to masz do wymiany świece żarowe.
Jeśli kopci na biało przy wysokich obrotach (pracuje turbina) To turbo do regeneracji.
Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową więc cie to nie dotyczy.
No i najgorsza możliwość uszczelka pod głowica puszcza płyn chłodnicy do cylindra
Ale zacznij od świec.
Mojim zdaniem to jest powód
a to który niby mercedes ma pompowtryski he he he
mechanik pewnie ucieka od wymiany uszczelki boi sie to robić dlatego wymiguje się , prawda taka że czynność ta prosta nie jest i lepiej powieżyć to dobremu silnikowcowi a nie takiemu co wymienia amortyzatory przy zawieszeniu , glowice idzie łatwo spieprzyc wystarczy że nie będzie według instrukcji przykrecał i może zwalić robote , planować głowice to też wielkiego sensu nie widze to sie robiło przy benzynowcach ale przy dieslach ? pierwsze słysze chyba ze faktycznie wydmuchana co nie miara
300TD S210 1998
W211 420CDI
W211 420CDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości