w210 e250 kopci na biało

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

w210 e250 kopci na biało

Post autor: eXpr3sS »

Witam
Mam od niedawna w210 z silnikeim e250.
Kopci na zimnym silniku na biało , pozniej kiedy złapie temperature przestaje tak mocno kopcic.Ale na zimnym mocno kopci.
Czasem też na poczatku swieci sie kontrolka od swiecy i samochod zapala jak by na 3 gary ale czasem normalnie jest.
Ale kopci zawsze.
Jest jak by mokry silnik przy swiecach .
Co to może być ?

Pozdrawiam
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

swiece kiedy wymieniałeś i na jakie?
Kumek
Posty: 120
Rejestracja: 14 paź 2013, o 19:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Kumek »

mi jak 320cdi na zimnym kopcił na biało to skończyło się na uszczelce pod głowicą
E320 Elegance 2002r. - sprzedane
S500 - rozbite
VAG GOLF V - aktualnie :P

Obrazek

w220.pl - forum sklasy
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Chyba sprawdzał olej i płyn chłodniczy
Kumek
Posty: 120
Rejestracja: 14 paź 2013, o 19:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Kumek »

mi akurat się płyn z olejem nie mieszał.
a czy sprawdzał to akurat nie napisał więc nie wiadomo
E320 Elegance 2002r. - sprzedane
S500 - rozbite
VAG GOLF V - aktualnie :P

Obrazek

w220.pl - forum sklasy
eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eXpr3sS »

kupiłem auto ze 2 tygodnie temu.
Jak kupowałem to był ciepły i nie widziałem kopcenia , bo na ciepłym silniku wogle nie kopci.
ale jak rano odpalilem to sie za głowe złapałem.....
No mi się też tak wydawało ze to może być uszczelka ale oddałem auto do mechanika na wymiane oleji filtrów i miał to zrobić to dziś przez telefon mówi mi że trzeba oddać wtryski do regeneracji.
Dziś do niego jadę zobaczyć co i jak...
Awatar użytkownika
SuperBuster11
Moderator
Posty: 1029
Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
Lokalizacja: Brzeg

Re: w210 e250 kopci na biało

Post autor: SuperBuster11 »

eXpr3sS pisze:Witam
Mam od niedawna w210 z silnikeim e250.
Kopci na zimnym silniku na biało , pozniej kiedy złapie temperature przestaje tak mocno kopcic.Ale na zimnym mocno kopci.
Tak? filmik
:hyhy:
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eXpr3sS »

hehe jak byś był u mnie w garażu hehe :)
aż tak nie ale troche dymu widzę w tylnim lusterku :)
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Jeśli ci kopci tylko na zimnym i świeci ci kontrolka świec to masz do wymiany świece żarowe.
Jeśli kopci na biało przy wysokich obrotach (pracuje turbina) To turbo do regeneracji.
Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową :) więc cie to nie dotyczy.
No i najgorsza możliwość uszczelka pod głowica puszcza płyn chłodnicy do cylindra :(
Ale zacznij od świec.
Mojim zdaniem to jest powód :)
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

WojtekS85 pisze:Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową więc cie to nie dotyczy.
żadnego mercedesa to nie dotyczy :)
eXpr3sS
Posty: 35
Rejestracja: 9 maja 2015, o 21:37
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: eXpr3sS »

naprawdopodoniej to uszczelka , bo płynu chłodzącego ubywa i wogle też cieknie gdzieś.
jaki może być szacowany koszt naprawy , mechanik mówił że to cały silnik trzeba rozbierać
Kumek
Posty: 120
Rejestracja: 14 paź 2013, o 19:04
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Kumek »

Mi za wymianę uszczelki i planowanie głowicy, a także wymianę oleju no i płynu chłodniczego znajomy mechanik wziął 1000zł
E320 Elegance 2002r. - sprzedane
S500 - rozbite
VAG GOLF V - aktualnie :P

Obrazek

w220.pl - forum sklasy
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Dobra cena.

[ Dodano: 2015-05-28, 19:19 ]
eXpr3sS pisze: , mechanik mówił że to cały silnik trzeba rozbierać
nie cały tylko 1/3
:hyhy:
Obrazek
GracKa
Posty: 1046
Rejestracja: 20 sie 2014, o 23:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: GracKa »

Niektórzy cały muszą wyciągać :cisza: :looka:
Juziu
Posty: 75
Rejestracja: 2 sty 2011, o 11:40
Lokalizacja: Hamburg Kiel

Post autor: Juziu »

WojtekS85 pisze:Jeśli ci kopci tylko na zimnym i świeci ci kontrolka świec to masz do wymiany świece żarowe.
Jeśli kopci na biało przy wysokich obrotach (pracuje turbina) To turbo do regeneracji.
Jeszcze zostają pompo wtryski ale z tego co wiem masz pompę rzędową :) więc cie to nie dotyczy.
No i najgorsza możliwość uszczelka pod głowica puszcza płyn chłodnicy do cylindra :(
Ale zacznij od świec.
Mojim zdaniem to jest powód :)

a to który niby mercedes ma pompowtryski he he he

mechanik pewnie ucieka od wymiany uszczelki boi sie to robić dlatego wymiguje się , prawda taka że czynność ta prosta nie jest i lepiej powieżyć to dobremu silnikowcowi a nie takiemu co wymienia amortyzatory przy zawieszeniu , glowice idzie łatwo spieprzyc wystarczy że nie będzie według instrukcji przykrecał i może zwalić robote , planować głowice to też wielkiego sensu nie widze to sie robiło przy benzynowcach ale przy dieslach ? pierwsze słysze chyba ze faktycznie wydmuchana co nie miara
300TD S210 1998
W211 420CDI
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 22 gości