w210 e430 Łysego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
jako że mechanicznie prawie wszystko porobione (maglownica, zawias, uszczelnienie silnika 100% done ) i robi się coraz cieplej przyszedł czas na letnie koło.
felga z w220, opona 225/40zr18, z przodu nowe wanli (fajne ale głośne), tył używany, na dobicie (kupiłem 4szt po 4mm za 200zł) bo i tak szybko opony z tylu znikaja
przy okazji doszedł komplet nowych spinek do progów, nadkole itp i udało sie w miare ucywilizowac wyglad zewnetrzny mojego złomka.
poza tym widze ze koniecznościa jest zmiana lamp tył na polift avantgarde wiec jak ktos ma to chetnie przyjme droga kupna sprzedazy.
felga z w220, opona 225/40zr18, z przodu nowe wanli (fajne ale głośne), tył używany, na dobicie (kupiłem 4szt po 4mm za 200zł) bo i tak szybko opony z tylu znikaja
przy okazji doszedł komplet nowych spinek do progów, nadkole itp i udało sie w miare ucywilizowac wyglad zewnetrzny mojego złomka.
poza tym widze ze koniecznościa jest zmiana lamp tył na polift avantgarde wiec jak ktos ma to chetnie przyjme droga kupna sprzedazy.
mały apdejt
jako ze ostatnio rozszczelnila mi sie poduszka w fotelu kierowcy od pompowania bokow fotela, kupiłem oba fotele przednie pompowane, oczywiscie grzane, elektryczne. Teraz tylko zmienic
w dalszym ciagu kontynuuje zbieranie orygnalnych osłon i nadkoli, teraz juz 100% done
niestety w miedzyczasie rozszczelnila się chlodnica wiec przyszedl czas na nową
zrobilem tez ostatnio taka mala modyfikacje, mialem do wymiany klocki, tarcze tez juz troche bily wiec postanowilem zmienic. Po rozebraniu okazalo sie ze przyczyna bicia tarcz byl zapieczony tloczek w zacisku (zacisk 4 tloczkowy) w dodatku mial urwany odpowietrznik. Zapadla decyzja ze skoro i tak mam caly komplet do wymiany to od razu cos poprawię. I tak wjechaly zaciski z S600 w220, tarcze srednicy 345mm i klocki Ferodo premier.
przymiarka do tarcz 345 (te akurat od bmw ale byly pod ręką)
porownanie stare tarcze 316 mm vs nowe 345mm
przed
po
roznica w hamowaniu jest dosc duza na korzysc nowego zestawu ale pewnie dlatego ze stary uklad nie pracowal tak jak powinien. Teraz jest fajna szybka reakcja na nawet delikatnie nacisniecie hamulca, polecam kazdemu kto mysli nad usprawnieniem hamulcow bo oprocz tego ze to tani zestaw to dodatkowo wchodzi na to felga 16 cali taka jak ja mam a to niewatpliwy plus zimą.
teraz tylko przerobie jeszcze tyl na cos wiekszego, juz mam nawet plan
stay tuned!
jako ze ostatnio rozszczelnila mi sie poduszka w fotelu kierowcy od pompowania bokow fotela, kupiłem oba fotele przednie pompowane, oczywiscie grzane, elektryczne. Teraz tylko zmienic
w dalszym ciagu kontynuuje zbieranie orygnalnych osłon i nadkoli, teraz juz 100% done
niestety w miedzyczasie rozszczelnila się chlodnica wiec przyszedl czas na nową
zrobilem tez ostatnio taka mala modyfikacje, mialem do wymiany klocki, tarcze tez juz troche bily wiec postanowilem zmienic. Po rozebraniu okazalo sie ze przyczyna bicia tarcz byl zapieczony tloczek w zacisku (zacisk 4 tloczkowy) w dodatku mial urwany odpowietrznik. Zapadla decyzja ze skoro i tak mam caly komplet do wymiany to od razu cos poprawię. I tak wjechaly zaciski z S600 w220, tarcze srednicy 345mm i klocki Ferodo premier.
przymiarka do tarcz 345 (te akurat od bmw ale byly pod ręką)
porownanie stare tarcze 316 mm vs nowe 345mm
przed
po
roznica w hamowaniu jest dosc duza na korzysc nowego zestawu ale pewnie dlatego ze stary uklad nie pracowal tak jak powinien. Teraz jest fajna szybka reakcja na nawet delikatnie nacisniecie hamulca, polecam kazdemu kto mysli nad usprawnieniem hamulcow bo oprocz tego ze to tani zestaw to dodatkowo wchodzi na to felga 16 cali taka jak ja mam a to niewatpliwy plus zimą.
teraz tylko przerobie jeszcze tyl na cos wiekszego, juz mam nawet plan
stay tuned!
heh, dobrekorni8808 pisze:Generalnie takie ET to jak "pisiorek" morsa, co wskakuje do Bałtyku w zimie.
Schowany na maxa
Na sprzęcie łysego nie widać żeby bardzo wlazły do środka a chodzi właśnie o takie same felgi...
Było - W210 2.2 CDI, 3.2 CDI, 2.7 CDI, 4.3, 3.2 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
Jest - W211 4.0 CDI by Carlsson
W210 4.3 4Matic
trzeba dac dystans bo te felgi to kupy jesli chodzi o et, jest 44 na 8 cali szerokosci. Przy zaciskach 430 trzeba dac 20mm dystansu i jest na styk (w sensie ze wchodzi zyletka miedzy zacisk a felge czyli tak jak w fabrycznej 16 tce). Przy zacisku w220 i tarczy z ml wystarczy ok 15mm ale za to tył jest calkiem stolec bo zeby wygladalo jak nalezy trzeba przynajmniej 25-30mm dystansu zastosowac bo kolo sie bardzo chowa w nadkolu. Fajne w tych heblach jest to ze na zime 16 cali wchodzi i to ze przy 250km/h hamuje jakby ktos spadochron puscil. Musze zrobic mocniejszy tyl bo ostatnio przy 210km/h zadymilo mi sie z przednich kół na dosc mocnym hamowaniu, latwo sie zapomniec i wcisnac hamulec na opor a wtedy jest duza szansa na zablokowanie przednich kol. Przy 200 na godzine abs nawet nie zdązy tryknąć a juz kola zablokowane.
Makaron, problemem był uszkodzony wybierak (mój,jak również ten ktory kupiłem na miejsce mojego starego, uszkodzonego) oraz podmiana przez mechanika sterownika EGS na sterownik z 300td oczym nie raczył poinformowac. Dzięki temu nawet po wymianie wybieraka już na 100% sprawny, skrzynia głupiała a ja szukałem problemow w skrzyni i elektronice skrzyni bo nie wiedzialem ze mam inny sterownik. Starego nie udalo sie odzyskac wiec kupiłem inny i mam teraz skrzynie po wymianie elektroniki, 2 krotnej wymianie oleju i filtra, 100% sucha, szczelną i co wazniejsze, zmienia biegi idealnie.
Audio niby calkiem niezle gralo ale.. no wlasnie
Takie klocki:
Odseparowny zestaw na przod phonocar y line 165mm + tweetery alda + zwrotnice rainbow + dystanse mdf. Sprawdzony zestaw który gral w moim poprzednim aucie.
Wzmacniacz signat 4x90w
Woofery na tyl 8 cali, stx
Radio pioneer deh 77mp.
Troche kabli, wygluszenie
...
troche poskladalem ale brakuje mi jeszcze dystansow na tylna polke zeby 8 cali weszlo bez cięcia
Takie klocki:
Odseparowny zestaw na przod phonocar y line 165mm + tweetery alda + zwrotnice rainbow + dystanse mdf. Sprawdzony zestaw który gral w moim poprzednim aucie.
Wzmacniacz signat 4x90w
Woofery na tyl 8 cali, stx
Radio pioneer deh 77mp.
Troche kabli, wygluszenie
...
troche poskladalem ale brakuje mi jeszcze dystansow na tylna polke zeby 8 cali weszlo bez cięcia
Re: w210 e430 Łysego
Tak po roku jakis apdejt, poki co tylko pisany ale auto stoi u lakiernika, jak wroci bedzie zdjecie.
co nowego?
zderzak przod amg, wydech kpl seria z koncowka amg, moze jeszcze uda mi sie zakupic felgi 19 lub 18 o takim wzorze ktorego szukam juz dluzszy czas (jakby co 18stki ze zdjec sa na handel w smiesznych pieniadzach)
auto zrobilo do stycznia tego roku 35tys km, od stycznia glownie stoi i sie marnuje bo jezdze innym autem a e klasa nie mam kiedy
ostatnio nawet przyjechal do mnie ktos z forum wiec mailem okazje wyjechac i przegonic mercedesa, tylko no wlasnie, kto mnie odwiedzil? niech sie przyzna
co nowego?
zderzak przod amg, wydech kpl seria z koncowka amg, moze jeszcze uda mi sie zakupic felgi 19 lub 18 o takim wzorze ktorego szukam juz dluzszy czas (jakby co 18stki ze zdjec sa na handel w smiesznych pieniadzach)
auto zrobilo do stycznia tego roku 35tys km, od stycznia glownie stoi i sie marnuje bo jezdze innym autem a e klasa nie mam kiedy
ostatnio nawet przyjechal do mnie ktos z forum wiec mailem okazje wyjechac i przegonic mercedesa, tylko no wlasnie, kto mnie odwiedzil? niech sie przyzna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 12 gości