FELGI - O ładnych FELGACH - REAKTYWACJA
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Ale jakiego znaczenia nabierałby bieżnik lub jego brak przy takiej nawierzchni ?
http://s46.photobucket.com/user/Patryjo ... 2.jpg.html
kiedy wiadomo że przyczyną pływania/prowadzania jest niepełna powierzchnia styku całej płaszczyzny opony z nawierzchnią.
http://s46.photobucket.com/user/Patryjo ... 2.jpg.html
kiedy wiadomo że przyczyną pływania/prowadzania jest niepełna powierzchnia styku całej płaszczyzny opony z nawierzchnią.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Nie jestem może ekspertem, ale tak jak wcześniej napisałem - zimowy zestaw 225/45/17 i jeździ się genialnie, a niby lacz również szeroki. Myślę, że to może kwestia profilu. Zima opona jak opona niski profil. Na tych 18" mam 40 i to z naciągiem...
Może idzie się przyzwyczaić, ale na 17" przynajmniej wyprzedzałem i pewnie się jechało :-) ... a teraz kiepsko, nie tragedia, ale kiepsko. Pieprzone drogi i tyle.
Waham się nad sprzedaniem, bo wygląda zabójczo, ale autem jeżdżę codziennie do pracy a tam nie musi ładnie wygląda ;-)
EDIT: Sprawdziłem oponki, znawcą ogumienia nie jestem więc:
Przód: Michelin 225/40 ZR18. dot. 5vcr fcyx
Tył: Continental 235/40 R18 ContiSportContact 3 dot. hw2r 3309
Może idzie się przyzwyczaić, ale na 17" przynajmniej wyprzedzałem i pewnie się jechało :-) ... a teraz kiepsko, nie tragedia, ale kiepsko. Pieprzone drogi i tyle.
Waham się nad sprzedaniem, bo wygląda zabójczo, ale autem jeżdżę codziennie do pracy a tam nie musi ładnie wygląda ;-)
EDIT: Sprawdziłem oponki, znawcą ogumienia nie jestem więc:
Przód: Michelin 225/40 ZR18. dot. 5vcr fcyx
Tył: Continental 235/40 R18 ContiSportContact 3 dot. hw2r 3309
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2015, o 19:28 przez Iluminati, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale motocyklową ni jak nie da się porównać z samego kształtu: opona motocyklowa jest "okrągła" w przekroju - potrafi przenosić ciężar ścianką boczną podczas kiedy samochodowa jest prostokątna w przekroju i nacisk na krawędź, powoduje uginanie ściany bocznej. Opona przenosi ciężar prawidłowo tylko tocząc się po równej powierzchni kiedy przenoszony ciężar rozkłada się równomiernie na całą powierzchnię przylegania do nawierzchni.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
W audi A6 miałem 245/40/18 plus gwint - 40 mm. Zjeździliśmy ładnych kilkanaście tysięcy z przyczepami kemp. jak i po Polsce tak i po Europie ze Skandynawia włącznie.Tym autem na takich oponach przejechałem około 100 tys i było kilka syt ze na koleinie rzuciło. Przyczepa tez 1,5 T wiec........
Znawca nie jestem, trochę tylko w wulkanizacji przepracowałem, ale murzyn azjatyckiego rozmiaru gumy nie założy wiec 225 na 8 1/2 wygląda lekko remizowo.
Moj zakup podyktowany był felgami.Taki sam przypadek 225 na 8 1/2 tyle ze profil 30 a felga 19.
nawet 265 na 9 1/2 feldze jest nieco wąska.
wiec przy tych szerokościach felg powinno być 245 i 275 żeby nie było efektu turbo w koleinach.
Felgi kolega ma ładne wiec może lepiej nie sprzedawać a pomyśleć na oponami....
Moze klamoty przegrzane i się zaczynają rozwarstwiać......sam miałem taki przypadek...Co do opon zimowych to inna miesznaka gumy,więcej wybacza
Znawca nie jestem, trochę tylko w wulkanizacji przepracowałem, ale murzyn azjatyckiego rozmiaru gumy nie założy wiec 225 na 8 1/2 wygląda lekko remizowo.
Moj zakup podyktowany był felgami.Taki sam przypadek 225 na 8 1/2 tyle ze profil 30 a felga 19.
nawet 265 na 9 1/2 feldze jest nieco wąska.
wiec przy tych szerokościach felg powinno być 245 i 275 żeby nie było efektu turbo w koleinach.
Felgi kolega ma ładne wiec może lepiej nie sprzedawać a pomyśleć na oponami....
Moze klamoty przegrzane i się zaczynają rozwarstwiać......sam miałem taki przypadek...Co do opon zimowych to inna miesznaka gumy,więcej wybacza
W210 E50 AMG Avantgarde 1997
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
WDB2100721A452762
Byl
W124 230E 1989
Panowie szybkie pytanko : jaki rozmiar feli do Avy. Auto kupiłem na zimówkach na 18tkach i teraz zastanawiam się jaki rozmiar na lato 17 czy 18. Cena w zasadzie nie gra roli chce po prostu dobrą felgę i oponę na której nie będzie cierpieć zawieszenie. Jako że w ostatnim czasie jeździłem na 16tkach więc nie znam zupełnie powyższych rozmiarów dlatego bardzo proszę kogoś kto jeździł w tej konfiguracji na Avangardzie o opinię.
Obecnie mam propozycję od wulkanizatora żeby zostawić tą felgę 18tkę i dokupić komplet nowych Barumów za 1500zł lub Kumho za 1550zł a może jakaś wyższa półka do 2 tysi?
Obecnie mam propozycję od wulkanizatora żeby zostawić tą felgę 18tkę i dokupić komplet nowych Barumów za 1500zł lub Kumho za 1550zł a może jakaś wyższa półka do 2 tysi?
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
co myslice o tych kolach do w210 sedan moze ktos potrafi jakis virtual zrobic http://allegro.pl/kola-w221-s-klasa-w21 ... 47002.html
Pany sprawa dość pilna!
kupiłem felgi Borbet BS 17" 8,5J et 35 i chcę je jeszcze troszkę odsadzić /wypchnąć.Myślałem o dystansach 20mm na tył i 10mm na przód.
Podejdzie?? ew. jaki mogę max dystans zastosować?
kupiłem felgi Borbet BS 17" 8,5J et 35 i chcę je jeszcze troszkę odsadzić /wypchnąć.Myślałem o dystansach 20mm na tył i 10mm na przód.
Podejdzie?? ew. jaki mogę max dystans zastosować?
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości