stacja diagnostyczna Bydgoszcz czynna w niedziele

Opinie na temat warsztatów i mechaników.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

kondziak
Posty: 277
Rejestracja: 9 paź 2010, o 22:42
Lokalizacja: Białystok

stacja diagnostyczna Bydgoszcz czynna w niedziele

Post autor: kondziak »

Panowie w niedziele jadę kupić auto do Bydgoszczy i moje pytanie brzmi czy jest jakakolwiek szansa żeby znaleść jakąś czynną stację dignostyczną w ten dzień chodzi mi konkretnie o szarpaki.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Nie sądzę :) W sobote to jeszcze.

http://www.pks.bydgoszcz.pl/pozostala_oferta.php
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Post autor: Rysiek »

A jakiś link jakie to autko - tak z ciekawości?
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Z tych szarpaków nic konkretnego się nie dowiesz
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Ta :D na szarpakach pokaże że przytarte amory mają 80% sprawności :D ew. jak diagnosta kumaty to podniesie i luzy posprawdza. W niedziele wszystkie SKP są pozamykane. Ratuje Cię tylko jakieś norauto przy marketowe ale tam mizerni piekarze w roli mechaników występują. Jak sam umiesz posprawdzać to Cię to uratuje, podniosą Ci auto i ogarniesz. Tylko zabierz swoją breszke bo oni mogą nie mieć :rotfl:
:hyhy:
Obrazek
kondziak
Posty: 277
Rejestracja: 9 paź 2010, o 22:42
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kondziak »

Muniek pisze:Nie sądzę :) W sobote to jeszcze.

http://www.pks.bydgoszcz.pl/pozostala_oferta.php
Troszkę się zainteresowałem tematem i niestety masz rację.

[ Dodano: 2015-04-16, 08:58 ]
Rysiek pisze:A jakiś link jakie to autko - tak z ciekawości?
Takie http://allegro.pl/mercedes-e430-avantga ... 34754.html
:rotfl: Nadal wierny naszym forum

[ Dodano: 2015-04-16, 08:58 ]
mesio14 pisze:Z tych szarpaków nic konkretnego się nie dowiesz
Dlaczego?

[ Dodano: 2015-04-16, 09:17 ]
kid pisze:Ta :D na szarpakach pokaże że przytarte amory mają 80% sprawności :D ew. jak diagnosta kumaty to podniesie i luzy posprawdza. W niedziele wszystkie SKP są pozamykane. Ratuje Cię tylko jakieś norauto przy marketowe ale tam mizerni piekarze w roli mechaników występują. Jak sam umiesz posprawdzać to Cię to uratuje, podniosą Ci auto i ogarniesz. Tylko zabierz swoją breszke bo oni mogą nie mieć :rotfl:
Dostęp do kanału i starki będe miał chciałem tylko dla wszystkiego pojechać na szarpaki ale jeżeli piszecie że to lipa to chyba sobie odpuszcze. Co to breszka? :rotfl:
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

Na szarpakach dowiesz sie że pozrywane są tulejki w wahaczach. Ale wcześniej wyczujesz to jadąc.
W210 ma taki arachaiczny i pancerny zawias, że bardzo długo nie stuka... dopóki coś nie jest zerwane i totalnie do doopy.

Głównie to zaleta klocowatych wahaczy dolnych z przodu z tulejami jak ze stara 200, i podobnie dzikiej konstrukcji z tyłu. Pozatym potrzebujesz podnośnika w którym zawias będzie luźny/nie pod obciążeniem a nie podnośnika krzyżakowaego gdzie auto stoi na kołach.
Lepiej znajdź byle mechanika który podniesie auto, i popatrz sam.

Na SKP szkoda czasu - na SKP jeździ się SPRZEDAJĄC W210 a nie kupując :rotfl:
Delta-P dla B200 !
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

Breszka to sztywny pręt, duży wytrych.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Kontrola zawieszenia wymaga konkretnej technologii :hyhy:
Obrazek
:hyhy:
Obrazek
yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yellowstone2012 »

Muniek pisze:Breszka to sztywny pręt, duży wytrych.
Po prostu ŁOM
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2843
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Post autor: Muniek »

yellowstone2012, tego słowa właśnie mi brakowało :)
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
zagiel9
Posty: 272
Rejestracja: 10 kwie 2011, o 09:48
Lokalizacja: Białe Błota

Post autor: zagiel9 »

W Niedziele jest na błoniu czynna u karasia stacja orlenu na wylocie na białe błota.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG

Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
kondziak
Posty: 277
Rejestracja: 9 paź 2010, o 22:42
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kondziak »

Dzięki wszystkim za przydatne info :rotfl:. Od dziś znam dogłębnie znaczenie słowa łom ;) .
Na co zwrócić szczególną uwagę przy sprawdzaniu instalacji gazowej?
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Przy gazie jest kilka ważnych czynników.
Sprawdź jak się instalacja zachowuje po kick-downie, jak będzie przełączał na benzynę to coś nie wyrabia.
Właściciel może się tłumaczyć małą ilością gazu w zbiorniku ale wtedy tankowanie za 20zł rozwieje wątpliwości.
Warto podczas jazdy testowej zrobić tak kilka razy.
Przełączanie z benzyny na gaz i odwrotnie powinno się odbywać praktycznie nieodczuwalnie.
Gość powinien mieć też jakaś książkę serwisową od instalacji.
Najprawdopodobniej dopiero przy tankowaniu do pełna dowiesz się czy wielozawór działa prawidłowo.
Podczas jazdy postaraj się przejechać chwile na benzynie i na LPG, właściwie nie powinieneś odczuwać różnicy w mocy, jeżeli różnica będzie wyraźna to instalacja jest do dupy albo źle ustawiona.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
kondziak
Posty: 277
Rejestracja: 9 paź 2010, o 22:42
Lokalizacja: Białystok

Post autor: kondziak »

Auto kupione ;). Chciałem wszystkim serdecznie podziękować za pomoc i cenne porady.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości