stacja diagnostyczna Bydgoszcz czynna w niedziele
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
stacja diagnostyczna Bydgoszcz czynna w niedziele
Panowie w niedziele jadę kupić auto do Bydgoszczy i moje pytanie brzmi czy jest jakakolwiek szansa żeby znaleść jakąś czynną stację dignostyczną w ten dzień chodzi mi konkretnie o szarpaki.
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Ta na szarpakach pokaże że przytarte amory mają 80% sprawności ew. jak diagnosta kumaty to podniesie i luzy posprawdza. W niedziele wszystkie SKP są pozamykane. Ratuje Cię tylko jakieś norauto przy marketowe ale tam mizerni piekarze w roli mechaników występują. Jak sam umiesz posprawdzać to Cię to uratuje, podniosą Ci auto i ogarniesz. Tylko zabierz swoją breszke bo oni mogą nie mieć
Troszkę się zainteresowałem tematem i niestety masz rację.
[ Dodano: 2015-04-16, 08:58 ]
Takie http://allegro.pl/mercedes-e430-avantga ... 34754.htmlRysiek pisze:A jakiś link jakie to autko - tak z ciekawości?
Nadal wierny naszym forum
[ Dodano: 2015-04-16, 08:58 ]
Dlaczego?mesio14 pisze:Z tych szarpaków nic konkretnego się nie dowiesz
[ Dodano: 2015-04-16, 09:17 ]
Dostęp do kanału i starki będe miał chciałem tylko dla wszystkiego pojechać na szarpaki ale jeżeli piszecie że to lipa to chyba sobie odpuszcze. Co to breszka?kid pisze:Ta na szarpakach pokaże że przytarte amory mają 80% sprawności ew. jak diagnosta kumaty to podniesie i luzy posprawdza. W niedziele wszystkie SKP są pozamykane. Ratuje Cię tylko jakieś norauto przy marketowe ale tam mizerni piekarze w roli mechaników występują. Jak sam umiesz posprawdzać to Cię to uratuje, podniosą Ci auto i ogarniesz. Tylko zabierz swoją breszke bo oni mogą nie mieć
W210 4.3 2001r. AVANTGARDE
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
WDB2100701B332375
Jeżeli pomogłem kliknij magiczne "pochwal" nie wstydź się :-).
Na szarpakach dowiesz sie że pozrywane są tulejki w wahaczach. Ale wcześniej wyczujesz to jadąc.
W210 ma taki arachaiczny i pancerny zawias, że bardzo długo nie stuka... dopóki coś nie jest zerwane i totalnie do doopy.
Głównie to zaleta klocowatych wahaczy dolnych z przodu z tulejami jak ze stara 200, i podobnie dzikiej konstrukcji z tyłu. Pozatym potrzebujesz podnośnika w którym zawias będzie luźny/nie pod obciążeniem a nie podnośnika krzyżakowaego gdzie auto stoi na kołach.
Lepiej znajdź byle mechanika który podniesie auto, i popatrz sam.
Na SKP szkoda czasu - na SKP jeździ się SPRZEDAJĄC W210 a nie kupując
W210 ma taki arachaiczny i pancerny zawias, że bardzo długo nie stuka... dopóki coś nie jest zerwane i totalnie do doopy.
Głównie to zaleta klocowatych wahaczy dolnych z przodu z tulejami jak ze stara 200, i podobnie dzikiej konstrukcji z tyłu. Pozatym potrzebujesz podnośnika w którym zawias będzie luźny/nie pod obciążeniem a nie podnośnika krzyżakowaego gdzie auto stoi na kołach.
Lepiej znajdź byle mechanika który podniesie auto, i popatrz sam.
Na SKP szkoda czasu - na SKP jeździ się SPRZEDAJĄC W210 a nie kupując
Delta-P dla B200 !
Breszka to sztywny pręt, duży wytrych.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
yellowstone2012, tego słowa właśnie mi brakowało
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
W Niedziele jest na błoniu czynna u karasia stacja orlenu na wylocie na białe błota.
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Przy gazie jest kilka ważnych czynników.
Sprawdź jak się instalacja zachowuje po kick-downie, jak będzie przełączał na benzynę to coś nie wyrabia.
Właściciel może się tłumaczyć małą ilością gazu w zbiorniku ale wtedy tankowanie za 20zł rozwieje wątpliwości.
Warto podczas jazdy testowej zrobić tak kilka razy.
Przełączanie z benzyny na gaz i odwrotnie powinno się odbywać praktycznie nieodczuwalnie.
Gość powinien mieć też jakaś książkę serwisową od instalacji.
Najprawdopodobniej dopiero przy tankowaniu do pełna dowiesz się czy wielozawór działa prawidłowo.
Podczas jazdy postaraj się przejechać chwile na benzynie i na LPG, właściwie nie powinieneś odczuwać różnicy w mocy, jeżeli różnica będzie wyraźna to instalacja jest do dupy albo źle ustawiona.
Sprawdź jak się instalacja zachowuje po kick-downie, jak będzie przełączał na benzynę to coś nie wyrabia.
Właściciel może się tłumaczyć małą ilością gazu w zbiorniku ale wtedy tankowanie za 20zł rozwieje wątpliwości.
Warto podczas jazdy testowej zrobić tak kilka razy.
Przełączanie z benzyny na gaz i odwrotnie powinno się odbywać praktycznie nieodczuwalnie.
Gość powinien mieć też jakaś książkę serwisową od instalacji.
Najprawdopodobniej dopiero przy tankowaniu do pełna dowiesz się czy wielozawór działa prawidłowo.
Podczas jazdy postaraj się przejechać chwile na benzynie i na LPG, właściwie nie powinieneś odczuwać różnicy w mocy, jeżeli różnica będzie wyraźna to instalacja jest do dupy albo źle ustawiona.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości