E290 Turbo Diesel "Złomek" by Mlody_ndm
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
marekK, to twój problem , ja mam 4 lata i poprzedni właściciel nie dbał wsadziłem kilkanaście $ i nie mam żadnych problemów z om604 i od tego czasu oprócz wymian olejów ,filtrów (teraz muszę świece wymienić) nic nie robię , osobiście polecam każdemu kto nie wymaga nie wiadomo jakich osiągów do tego w202 jest bardzo zwrotne ,odradzam osobom które lubią jeździć na oleju przepalonym przez frytki.
Pompa Lucas mnie nie zawodzi "odpukać" tylko nie trzeba się wrobić jak frajer byle jakiemu mechanikowi i ją wymieniać , do 400tyś powinna być bezproblemowa.
Pompa Lucas mnie nie zawodzi "odpukać" tylko nie trzeba się wrobić jak frajer byle jakiemu mechanikowi i ją wymieniać , do 400tyś powinna być bezproblemowa.
w210 E200 Elegance
w202 C240 Classic -> Sport, Esprit
w210 E200 Classic EX
w202 C220D Elegance EX
w124 E250D EX
w202 C240 Classic -> Sport, Esprit
w210 E200 Classic EX
w202 C220D Elegance EX
w124 E250D EX
Mesio wylądował w tym tygodniu w warsztacie.
Wymiana oleju, filtrów, świecy żarowej, okładzin od ręcznego.
Niestety okazało się że za zanik ręcznego odpowiedzialne były przerdzewiałe tarcze kotwiczne.
Prawa była jeszcze w miarę, za to lewa dosłownie rozsypała się na kawałki...
Co ciekawe Mesiek potrafi wyświetlić komunikat o zużytych klockach hamulcowych a w rzeczywistości jest ich jeszcze ok. 50%... pewnie gdzieś wiązkę przetarło.
W weekend może wrzucę letnie na alu, w planach była ich renowacja... ale zastawiłem sobie dostęp do felg Fiatem i Polonezem i nie chciało mi się ich wydobyć żeby zawieźć do renowacji... pewnie będzie jak z renowacją w Fiacie - dopiero za trzecim podejściem
Wymiana oleju, filtrów, świecy żarowej, okładzin od ręcznego.
Niestety okazało się że za zanik ręcznego odpowiedzialne były przerdzewiałe tarcze kotwiczne.
Prawa była jeszcze w miarę, za to lewa dosłownie rozsypała się na kawałki...
Co ciekawe Mesiek potrafi wyświetlić komunikat o zużytych klockach hamulcowych a w rzeczywistości jest ich jeszcze ok. 50%... pewnie gdzieś wiązkę przetarło.
W weekend może wrzucę letnie na alu, w planach była ich renowacja... ale zastawiłem sobie dostęp do felg Fiatem i Polonezem i nie chciało mi się ich wydobyć żeby zawieźć do renowacji... pewnie będzie jak z renowacją w Fiacie - dopiero za trzecim podejściem
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Dzisiaj przyszedł czas na letnie laczki i szorowanie po zimie. Do tego w poprzednim sezonie strasznie irytowały mnie śruby od alusów bo były brzydkie.
Dla przypomnienia:
Zdemontowane:
Czyszczenie:
Gotowe do malowania:
Pomalowane:
Przymiarka:
I na samochodzie:
I sesja po drugiej zimie od remontu. Generalnie rudzieje tylko tam gdzie lakier został uszkodzony. Oprócz tego jest dobrze.
Dla przypomnienia:
Zdemontowane:
Czyszczenie:
Gotowe do malowania:
Pomalowane:
Przymiarka:
I na samochodzie:
I sesja po drugiej zimie od remontu. Generalnie rudzieje tylko tam gdzie lakier został uszkodzony. Oprócz tego jest dobrze.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
no chłopie czapki z głów, nie wiem czy ja bym tyle wytrwał teraz jest malina!
haki holownicze do aut osobowych i dostawczych.
http://www.bromker-motors.eu
W124 200 D
W210 300 Turbodiesel
S210 250 Turbodiesel
M-B Sprinter 2.2 CDI
Ale co tu było do wytrwania Blacharka przebiegła w tak przyjemnej atmosferze że nie było czym się przejmować. A mechanika była na tyle dobra że też nie było czym się przejmować.
Może faktycznie gdyby remont ciągnął się miesiącami to byłoby czym się wkurzać, a tu wszystko poszło tak szybko że aż przyjemnie było jeździć i patrzeć jak z dnia na dzień Mesiek odzyskuje blask
Z innej beczki. Plan na ten sezon to wnętrze, na początek pranie bo tapicerka jest zasyfiała niemiłosiernie, potem może pokuszę się na zakup fotela pod kolor tapicerki żeby było z czego sztukować przetarcia na fotelu kierowcy. Do tego może wreszcie zbiorę się do oddania felg do renowacji.
Mechanicznie na tą chwilę wszystko ogarnięte, ostatnio była wymiana oleju, filtrów, lewej tarczy kotwicznej (zgniła) i jednej świecy żarowej.
Może faktycznie gdyby remont ciągnął się miesiącami to byłoby czym się wkurzać, a tu wszystko poszło tak szybko że aż przyjemnie było jeździć i patrzeć jak z dnia na dzień Mesiek odzyskuje blask
Z innej beczki. Plan na ten sezon to wnętrze, na początek pranie bo tapicerka jest zasyfiała niemiłosiernie, potem może pokuszę się na zakup fotela pod kolor tapicerki żeby było z czego sztukować przetarcia na fotelu kierowcy. Do tego może wreszcie zbiorę się do oddania felg do renowacji.
Mechanicznie na tą chwilę wszystko ogarnięte, ostatnio była wymiana oleju, filtrów, lewej tarczy kotwicznej (zgniła) i jednej świecy żarowej.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Mesiek spędził ostatnio kilka dni u lakiernika - zwalczyliśmy zarudzenia w miejscach uszkodzeń lakieru - nie było tego dużo - dwa na nadkolach(od kamieni) i jedno na krawędzi drzwi. Samochód dokładnie przejrzany pod kątem rdzy i wychodzi na to że dopóki nie dojdzie do mechanicznego uszkodzenia lakieru to rude nie wyłazi Więc jest super
Przy okazji kazałem wymienić przednią szybę bo była strasznie zniszczona - poprzedni właściciel nie miał zwyczaju wymieniania wycieraczki i cała szyba była w malutkich ryskach zrobionych przez stwardniałą zniszczoną gumę, do tego jeszcze rysy po skrobaczce i małe kropki od piasku...
Jazda z nową szybą jest super Jakby jej wcale nie było, jakby Mesiek był nowy, a świat wreszcie wygląda jak w HD, bo ze starą szybą była już masakra, zwłaszcza jak się jechało pod słońce albo w nocy.
Przy okazji kazałem wymienić przednią szybę bo była strasznie zniszczona - poprzedni właściciel nie miał zwyczaju wymieniania wycieraczki i cała szyba była w malutkich ryskach zrobionych przez stwardniałą zniszczoną gumę, do tego jeszcze rysy po skrobaczce i małe kropki od piasku...
Jazda z nową szybą jest super Jakby jej wcale nie było, jakby Mesiek był nowy, a świat wreszcie wygląda jak w HD, bo ze starą szybą była już masakra, zwłaszcza jak się jechało pod słońce albo w nocy.
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Gorzej jakby już weszła do środka i zobaczyła syf na podsufitce i fotelach... ale spoko pranie wnętrza w planie
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Z szybami najlepsze jest to że nigdy nie lubiłem ciemnych szyb w samochodach, a jak tego wziąłem to już miał. I jakoś tak to do niego pasuje że nawet nie będę zrywał bo straci charakter.
Pomijam to że tylna szyba została oklejona w sposób haniebny... w paru miejscach folia pomarszczona, zniekształca widok i generalnie od środka nie wygląda to za ciekawie, ale z zewnątrz jest OK
Pomijam to że tylna szyba została oklejona w sposób haniebny... w paru miejscach folia pomarszczona, zniekształca widok i generalnie od środka nie wygląda to za ciekawie, ale z zewnątrz jest OK
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
Mesiek ostatnio przeżył pranie wnętrza - okazało się że tapicerka jest w bardzo dobrej kondycji poza fotelem kierowcy, ale to też niedługo się zmieni
A wczoraj było małe wydarzenie - i tak raczej nieprawdziwe
Liczyłem też średnie spalenie, wyszło 7,3l/100km w cyklu mieszanym, z klimą przy niezbyt lekkiej nodze
A wczoraj było małe wydarzenie - i tak raczej nieprawdziwe
Liczyłem też średnie spalenie, wyszło 7,3l/100km w cyklu mieszanym, z klimą przy niezbyt lekkiej nodze
'99 W210 E290 Classic
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
'99 A4 B5 2.5V6 TDI quattro
'88 W124 300CE
'81 PF 125p
'83 Polonez 1.5L
'91 Żuk A11B
No mi też tyle kiedyś spaliłMlody_ndm pisze:Liczyłem też średnie spalenie, wyszło 7,3l/100km w cyklu mieszanym, z klimą przy niezbyt lekkiej nodze
Zapaiłem auto i czekałem na żonę 12 min. aż wyszła z domu.Spaił wtedy dokładnie 7,3
moja EX
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
http://LORINSER E300TD lipa6
Tera
http://E430 AMG lipa6
Zawsze pali mi 6 litrów
Zależy tylko, na ile kilometrów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości