Domykanie szyb z kluczyka

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

pixelyo, pewnie zależy to od posiadanej instalacji elektrycznej, VIN prawdę powie :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
pixelyo
Posty: 20
Rejestracja: 19 wrz 2013, o 19:31
Lokalizacja: Gdansk

Post autor: pixelyo »

Oto mój VIN: WDB2100171A353202
dziś miałem okazje zobaczyc jak to wygląda w awangardzie i tam jest inny panel szyb i lusterek, przełączniki mają inne mocowanie do plastiku w kształcie litery U
na celowniku ;)
Barszczu
Posty: 44
Rejestracja: 9 gru 2011, o 19:53
Lokalizacja: Przemyśl , UK

Post autor: Barszczu »

mark pisze: Programowanie otwierania i domykania szyb z kluczyka przeprowadzamy w ten sposób , przytrzymujemy przycisk kluczyka szyby się zamykają , po dojściu wszystkich szyb do góry przytrzymać nadal wciśnięty guzik kluczyka przez kilka sekund . Puszczamy przycisk i ponownie wciskamy i przytrzymujemy dłużej , jeśli programowanie się powiodło to wszystkie szyby powinny się opuszczać
Pzdr.
O jakich przyciskach jest mowa ? i w jakiej pozycji powinny byc szyby przy programowaniu ?
Aruś124
Posty: 3
Rejestracja: 22 lut 2015, o 20:08
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Aruś124 »

Witam . Mam taki problem zaprogramowałem otwieranie szyb z guzików i jest dobrze . Próbuje programować szyby z pilota tak jak w instrukcji z forum i nic . Podczas zamykania przy nacisniętym przycisku po około 5 sekundach słychać cyknięcie w tylnej części auta i i tak jakby poruczają się rygle a szyby ani drgną . Proszę o pomoc bo już tracę cierpliwość do MB
Awatar użytkownika
badd
Posty: 122
Rejestracja: 11 wrz 2011, o 11:56
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: badd »

Aruś124, głupie pytanie, czy podczas trzymania przycisku celujesz IRDą w klamkę kierowcy?

Masz przed czy po lifta?
"It is a good day to die..."

W210 E320 R6 1995 :) - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie :)
Aruś124
Posty: 3
Rejestracja: 22 lut 2015, o 20:08
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: Aruś124 »

Celuje w klamkę kierowcy . Próbowałem też od pasażera . I nic . Mam polifta E 270 cdi 00r . Jak sprawdzić co jest uszkodzone w ty układzie . Na jakimś kąpie czy metodą prób i błędów .
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Ogłaszam iz jestem nietrybem do ukarania!

W S320 Stalówka już wymieniłem 2 czujniki w klamce i wieczorem po wymianie działało a rano juz nie.

A dzisiaj odkryłem że po zamknięciu drzwi trzeba puścić klawisz i wcisnąć jeszcze raz, i z 20 cm działa[baterie] . Otwiera szyb erek też.
Hej!

[ Dodano: 2015-04-13, 21:41 ]
I wymieńcie bakterie! Hej!

[ Dodano: 2015-04-14, 17:48 ]
Nowe baterie maja w sumie 3,6 V a stare miały 2,85 V i cała tajemnica.
Jeszcze pod obciążeniem zapewne było mniej. Jej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości