Wyciek płynu po wymianie uszczelki.

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

sematuszewski
Posty: 19
Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
Lokalizacja: Poznań

Wyciek płynu po wymianie uszczelki.

Post autor: sematuszewski »

Witam wszystkich serdecznie :)

Otóż mam za sobą wymianę uszczelki oraz pompy wody przez które uciekał płyn chłodniczy, ale zauważyłem wyciek w miejscach widocznych na zdjęciach (różowy płyn).

Powiedźcie mi co może być ewentualną przyczyną (głowica była planowana, regenerowana i sprawdzana na szczelność), czyżby czegoś nie dokręcono, albo przy składaniu coś się przesunęło ? :)

Jutro jadę do mechanika, który to robił, aby naniósł ewentualne poprawki etc. ale chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę oraz co mówić dodatkowo :)

Zdjęcia części, w której zauważyłem wyciek w linku: http://1drv.ms/18OchzY

Z góry dzięki Wam za rady i pomoc ;)
Mercedes W210 E220D 96r. Elegance
VIN: WDB2100041A213659
tomi33
Posty: 85
Rejestracja: 19 maja 2014, o 12:25
Lokalizacja: 16-070

Post autor: tomi33 »

Kiedyś w kia carnival miałem podobnie ale płyn lał się do oleju po wymianie uszczelki , okazało się że są dwa rodzaje uszczelek które nie specjalnie się różnią . po wymianie na dobrą git.
Wcześniej dużo różnych był też E230 aut. VIN WDB2100371A004213
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

a to na pewno wyciek?? bo wygląda jak zaschnięty koncentrat. Pod samochodem na postoju mokro?
:hyhy:
Obrazek
sematuszewski
Posty: 19
Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sematuszewski »

kid pisze:a to na pewno wyciek?? bo wygląda jak zaschnięty koncentrat. Pod samochodem na postoju mokro?
Wiesz na początku też tak myślałem, ale wytarłem tam wszystko i wyczyściłem, pojawiło się znowu.

W sumie w zbiorniczku też olej jest mimo czyszczenia, teoretycznie jakieś tam ilości byłby akceptowalne po czyszczeniu, ale moim zdaniem trochę za dużo tego tam się pojawiło.
Mercedes W210 E220D 96r. Elegance
VIN: WDB2100041A213659
jabu
Posty: 61
Rejestracja: 1 sty 2015, o 16:22
Lokalizacja: Bogucin k.Włocławka

Post autor: jabu »

Pierwsze zdjęcie ewidentnie pokazuje wyciek delikatny pod uszczelką, konkretnie z kanału wodnego, za delikatnie dokręcona głowica, trzeba dodać trochę Nm na kluczu i po temacie.
Nieraz mechanicy boją się docisnąć z obawy o `przeciągnięcie`, ale przy niektórych uszczelkach trzeba lekko przekroczyć książkowe wartości. Są uszczelki `górna półka`, które dociągasz raz i po temacie, inne często trzeba dociągać po 1000km dla większej pewności.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
sematuszewski
Posty: 19
Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
Lokalizacja: Poznań

Post autor: sematuszewski »

Dzięki za odpowiedź :)

Podjechałem do mechanika, oczyścił wszystko raz jeszcze i do poniedziałku będę obserwował, też akurat wtedy jakoś minie ten wspomniany przez Ciebie 1000km ;) Jak będzie płyn to wtedy będzie poprawiał :)
Mercedes W210 E220D 96r. Elegance
VIN: WDB2100041A213659
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

dawniejsze książki podawały trzy etapy dokręcania głowicy.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości