Wyciek płynu po wymianie uszczelki.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
- Lokalizacja: Poznań
Wyciek płynu po wymianie uszczelki.
Witam wszystkich serdecznie
Otóż mam za sobą wymianę uszczelki oraz pompy wody przez które uciekał płyn chłodniczy, ale zauważyłem wyciek w miejscach widocznych na zdjęciach (różowy płyn).
Powiedźcie mi co może być ewentualną przyczyną (głowica była planowana, regenerowana i sprawdzana na szczelność), czyżby czegoś nie dokręcono, albo przy składaniu coś się przesunęło ?
Jutro jadę do mechanika, który to robił, aby naniósł ewentualne poprawki etc. ale chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę oraz co mówić dodatkowo
Zdjęcia części, w której zauważyłem wyciek w linku: http://1drv.ms/18OchzY
Z góry dzięki Wam za rady i pomoc
Otóż mam za sobą wymianę uszczelki oraz pompy wody przez które uciekał płyn chłodniczy, ale zauważyłem wyciek w miejscach widocznych na zdjęciach (różowy płyn).
Powiedźcie mi co może być ewentualną przyczyną (głowica była planowana, regenerowana i sprawdzana na szczelność), czyżby czegoś nie dokręcono, albo przy składaniu coś się przesunęło ?
Jutro jadę do mechanika, który to robił, aby naniósł ewentualne poprawki etc. ale chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę oraz co mówić dodatkowo
Zdjęcia części, w której zauważyłem wyciek w linku: http://1drv.ms/18OchzY
Z góry dzięki Wam za rady i pomoc
Mercedes W210 E220D 96r. Elegance
VIN: WDB2100041A213659
VIN: WDB2100041A213659
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
- Lokalizacja: Poznań
Wiesz na początku też tak myślałem, ale wytarłem tam wszystko i wyczyściłem, pojawiło się znowu.kid pisze:a to na pewno wyciek?? bo wygląda jak zaschnięty koncentrat. Pod samochodem na postoju mokro?
W sumie w zbiorniczku też olej jest mimo czyszczenia, teoretycznie jakieś tam ilości byłby akceptowalne po czyszczeniu, ale moim zdaniem trochę za dużo tego tam się pojawiło.
Mercedes W210 E220D 96r. Elegance
VIN: WDB2100041A213659
VIN: WDB2100041A213659
Pierwsze zdjęcie ewidentnie pokazuje wyciek delikatny pod uszczelką, konkretnie z kanału wodnego, za delikatnie dokręcona głowica, trzeba dodać trochę Nm na kluczu i po temacie.
Nieraz mechanicy boją się docisnąć z obawy o `przeciągnięcie`, ale przy niektórych uszczelkach trzeba lekko przekroczyć książkowe wartości. Są uszczelki `górna półka`, które dociągasz raz i po temacie, inne często trzeba dociągać po 1000km dla większej pewności.
Nieraz mechanicy boją się docisnąć z obawy o `przeciągnięcie`, ale przy niektórych uszczelkach trzeba lekko przekroczyć książkowe wartości. Są uszczelki `górna półka`, które dociągasz raz i po temacie, inne często trzeba dociągać po 1000km dla większej pewności.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
WDB2100351A041446
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 10 cze 2014, o 22:47
- Lokalizacja: Poznań
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości