katalizator w odniesieniu dopracy silnika.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
- Lokalizacja: świętokrzyskie
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
- Lokalizacja: świętokrzyskie
-
- Posty: 67
- Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
- Lokalizacja: świętokrzyskie
katalizator wycięty-ale przyczyną moich dolegliwości był zacinający się zawór EGR,próbowali czyścić ale w końcu musiałem założyć nowy.teraz przyspiesza doskonale,w ogóle nie kopci i nie wchodzi już w tryb awaryjny :-D ,na komp. zawsze wychodził błąd przepływomierza co było trochę mylące,zepsuty zawór EGR jako element mechaniczny ,nie elektroniczny nie bedzie wykazywany przez komp.-tak mi tłumaczono.
S 210 E320 CDI '00 avantgarde
WDB2102261B110500
WDB2102261B110500
witam,
moja sytuacja wygląda następująco, Helmut zaczął głośniej pracować więc pojechałem do "speca" w Swarzędzu/k Poznania, stwierdził, że kat do wymiany, a że miał akurat )) jakiś chyba od bmw i prawie nowy 400zł, to proponuje wymienić. No cóż, Looser wielki ze mnie i tyle, zgodziłem się bo szlag mnie trafiał z głośną pracą a wiem że potrafi w nim być cicho. No i co qpa, pojechałem do Krakowa , i z powrotem za kilka dni, hałas prawie się nie zmienił, może nie hałas ale przy ok 2700 i 3500 obr nieprzyjemny dźwięk i ogólnie głośniej pow 2500 obr. Spec stwierdził, że jeszcze jest dziura na rurze od tłumika, zaspawał i powiedział że będzie ok, ....nie było i nie jest do teraz a mija już rok ( jakoś przywykłem) . Chciałbym to w końcu naprawić tyle że w Krakowie, jeśli ma ktoś kogoś do polecenia, tłumiki, katy itp to będę wdzięczny, nie chcę się znowu naciąć. Aha, po starym kacie nie ma śladu, zabrał spec ( wiem, nie śmiejcie się, nie wiedziałem że chodzą po tyle w skupie używki, że w ogóle je ktoś skupuje) więc starego mu zostawiłem.
moja sytuacja wygląda następująco, Helmut zaczął głośniej pracować więc pojechałem do "speca" w Swarzędzu/k Poznania, stwierdził, że kat do wymiany, a że miał akurat )) jakiś chyba od bmw i prawie nowy 400zł, to proponuje wymienić. No cóż, Looser wielki ze mnie i tyle, zgodziłem się bo szlag mnie trafiał z głośną pracą a wiem że potrafi w nim być cicho. No i co qpa, pojechałem do Krakowa , i z powrotem za kilka dni, hałas prawie się nie zmienił, może nie hałas ale przy ok 2700 i 3500 obr nieprzyjemny dźwięk i ogólnie głośniej pow 2500 obr. Spec stwierdził, że jeszcze jest dziura na rurze od tłumika, zaspawał i powiedział że będzie ok, ....nie było i nie jest do teraz a mija już rok ( jakoś przywykłem) . Chciałbym to w końcu naprawić tyle że w Krakowie, jeśli ma ktoś kogoś do polecenia, tłumiki, katy itp to będę wdzięczny, nie chcę się znowu naciąć. Aha, po starym kacie nie ma śladu, zabrał spec ( wiem, nie śmiejcie się, nie wiedziałem że chodzą po tyle w skupie używki, że w ogóle je ktoś skupuje) więc starego mu zostawiłem.
Mercedes-Benz E200 LPG
WDB2100351A191329
WDB2100351A191329
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości