katalizator w odniesieniu dopracy silnika.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

bettinsoli
Posty: 67
Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: bettinsoli »

..i tak zrobię ,tylko w innym warsztacie,kolejnego podejścia do nich z tym samym problemem nie ma sensu robić,chłopaki sobie nie radzą :-/
S 210 E320 CDI '00 avantgarde
WDB2102261B110500
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

bettinsoli, a nie trzeba bylo sobie tlumika z jakims dobrym rabatem zalatwic?
W Radomiu jest warsztat, a nawet 2 ktore sie specjalizuja w MB. Niedaleko chyba masz.
E 220 CDI '01 Elegance
bettinsoli
Posty: 67
Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: bettinsoli »

jasne! tylko żebym miał czas tam jechać,od roku wybieram się do radomia do faceta co mi wyswietlacze ma naprawić....i dupa,nie ma kiedy.
S 210 E320 CDI '00 avantgarde
WDB2102261B110500
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

byl temat o tlumikach, dawalem linki tam do dobrych tlumikow z niemieckiej blachy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
pewex70
Posty: 25
Rejestracja: 24 sty 2010, o 20:52
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: pewex70 »

bettinsoli pisze:windykatorek, dzięki,zastanawiam się nad wywaleniem katalizatora
witam pytanie czy katalizator juz wyciety ? bo też mam podobny objaw i myśle go usunąć !
mercedes 221,245,246 176,462.
bettinsoli
Posty: 67
Rejestracja: 11 lis 2008, o 20:43
Lokalizacja: świętokrzyskie

Post autor: bettinsoli »

katalizator wycięty-ale przyczyną moich dolegliwości był zacinający się zawór EGR,próbowali czyścić ale w końcu musiałem założyć nowy.teraz przyspiesza doskonale,w ogóle nie kopci i nie wchodzi już w tryb awaryjny :-D ,na komp. zawsze wychodził błąd przepływomierza co było trochę mylące,zepsuty zawór EGR jako element mechaniczny ,nie elektroniczny nie bedzie wykazywany przez komp.-tak mi tłumaczono.
S 210 E320 CDI '00 avantgarde
WDB2102261B110500
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Zawor EGR rowniez jest pokazywany na kompie, sprawdzalem.
E 220 CDI '01 Elegance
alemusial
Posty: 26
Rejestracja: 4 cze 2012, o 14:18
Lokalizacja: Poznań

Post autor: alemusial »

witam,
moja sytuacja wygląda następująco, Helmut zaczął głośniej pracować więc pojechałem do "speca" w Swarzędzu/k Poznania, stwierdził, że kat do wymiany, a że miał akurat :))) jakiś chyba od bmw i prawie nowy 400zł, to proponuje wymienić. No cóż, Looser wielki ze mnie i tyle, zgodziłem się bo szlag mnie trafiał z głośną pracą a wiem że potrafi w nim być cicho. No i co qpa, pojechałem do Krakowa , i z powrotem za kilka dni, hałas prawie się nie zmienił, może nie hałas ale przy ok 2700 i 3500 obr nieprzyjemny dźwięk i ogólnie głośniej pow 2500 obr. Spec stwierdził, że jeszcze jest dziura na rurze od tłumika, zaspawał i powiedział że będzie ok, ....nie było i nie jest do teraz a mija już rok ( jakoś przywykłem) . Chciałbym to w końcu naprawić tyle że w Krakowie, jeśli ma ktoś kogoś do polecenia, tłumiki, katy itp to będę wdzięczny, nie chcę się znowu naciąć. Aha, po starym kacie nie ma śladu, zabrał spec ( wiem, nie śmiejcie się, nie wiedziałem że chodzą po tyle w skupie używki, że w ogóle je ktoś skupuje) więc starego mu zostawiłem.
Mercedes-Benz E200 LPG
WDB2100351A191329
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości