S210 E55 ///AMG - rodzinne kombi po taxi z bundes ;)

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

cóż... zależy chyba gdzie kupujesz....
Lestad
AMG/// E55 T
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

To wyjaśnij, anie półsłówkami operujesz :hyhy:
W210 '95 300D
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Blorer
Lestad
AMG/// E55 T
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Pojawiła się nowa, 18223 z rzędu teoria: wtryskiwacze. Co Wy na to?
Lestad
AMG/// E55 T
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

No ale wtryskiwacze mają stałą wydajność a regulowany jest tylko czas otwarcia... a jeżeli byłyby usyfione, to by momentalnie korekcje leciały bo by było większość czasu za ubogo - co powinieneś widzieć na SD.

Jeżeli diagnosta stiwerdził poprawny fueltrim to nie są to wtryskiwacze.

A poza tym usyfione wtryski w benzynach zdarzają się niezwykle rzadko.
Delta-P dla B200 !
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Ale wróżenie z fusów :D

Po pierwsze nikt normalny nie porównuje HP tylko BHP, bo potem przez takie pomiary szuka się dziury w całym.
Po drugie podstawowe pomiary do tej pory nie zostały zrobione: pomiar ciśnienia sprężania według ogólnych przykazań, sprawdzenie nastaw rozrządu, sprawdzenie nieszczelności układu podciśnienia.
Potem można się bawić w maksymalny odczyt wartości strumienia masy powietrza przy pełnym obciążeniu, sprawdzenie skrzyni biegów.
Na takie zachowania stawiałbym:
- uszkodzona skrzynia biegów (sprzęgło lock-up)
- uszkodzona skrzynia biegów (przyśpieszenie zapłonu na skutek wzrostu temperatury skrzyni - przy zużytych tarczkach)

Poza tym do kręgu rozważań wróżenia z fusów:
- zablokowane klapy regulacji długości dolotu na skutek zgormadzenia się nagaru w kolektorze ssącym przez EGR
- wytarty wałek wyrównoważający
- wyciągnięty łańcuch
- uszkodzony któryś z elementów osprzętu: sprzęgło sprężarki klimatyzacji, alternator, pompa wody, pompa wspomagania

Silnika z E50 raczej nikt by Ci nie wsadził bo szkoda roboty. Za to M113 E50 już tak. Wystarczy sprawdzić co masz wybite na bloku.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Tak jest - jadę po kolei. Najpierw kompresja, potem znów na SD, hamownia...

- zablokowane klapy regulacji długości dolotu na skutek zgormadzenia się nagaru w kolektorze ssącym przez EGR
ten dolot ma regulowaną długość? W kolektorze? Nie mam EGRa od dość dawna...
Lestad
AMG/// E55 T
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

A co do wtrysków...

Zaznaczam, że czasami jest tak, że coś się odblokowuje i nagle auto dostaje szału i jeździ jak wściekłe. Może to wtryskiwacz jednak?
Dodam, że jak przełącze się na gaz, to auto jeździ normalnie, ale jak jadę powoli i drastycznie wcisnę pedał gazu, to potrafi się pogubić i przełącza się awaryjnie na benzynę....
Lestad
AMG/// E55 T
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

awaryjnie czy specjalnie ? moze to taka instalacja ze jak tps>80% to jezdzi na benzynie ? dlatego poki gaz nie bedzie fabrycznie montowany to ja nie lubie takich aut.

a co do wtrysków - nie możliwe. musiałyby blokować się wszystkie.
Delta-P dla B200 !
Awatar użytkownika
Paweł Cz.
Posty: 462
Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paweł Cz. »

Co do LPG to przyczyn może być kilka.
Reduktor / reduktory mogą nie wyrabiać, brudny filtr LPG, za mało gazu w butli.
Najłatwiej to sprawdzić z komputerem do LPG, przejechać się i zobaczyć co pokazuje.
Jaką masz instalacje?
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Nie, nie - gazu na razie nie dotykamy. Najpierw trzeba PB ogazrnąć. Pisałem powyższe, tylko po to, aby zdiagnozować czy to problemy z wtryskiem.

Ale dzięki za sugestie.
Lestad
AMG/// E55 T
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Januszek pisze:awaryjnie czy specjalnie ? moze to taka instalacja ze jak tps>80% to jezdzi na benzynie ? dlatego poki gaz nie bedzie fabrycznie montowany to ja nie lubie takich aut.

Nie wydaje mi się, bo kiedyś tego nie było - walił na gazie do odcięcia.
Lestad
AMG/// E55 T
Awatar użytkownika
Camel-
Posty: 611
Rejestracja: 21 mar 2009, o 21:05
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- »

Tak mi się przypomniało, żeby sprawdzić jeszcze adaptację CPS.
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Januszek
Posty: 487
Rejestracja: 24 maja 2014, o 22:38
Lokalizacja: Sopot

Post autor: Januszek »

Camel- pisze:Tak mi się przypomniało, żeby sprawdzić jeszcze adaptację CPS.
Sterownik od tego silnika CPS tylko czyta. Nie ma adaptacji tego.
Delta-P dla B200 !
Lestad
Posty: 116
Rejestracja: 2 lip 2014, o 13:21
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Lestad »

Dolot wrócił do serii, nic to nie zmieniło.
Lestad
AMG/// E55 T
Zablokowany

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości