Straszny muł na paliwie, filtr?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Straszny muł na paliwie, filtr?
Witam, moje `oczko`ma silnik 2.0 benzyna 136KM z LPG , mam pytanie dotyczące braku mocy na benzynie.
Otóż przy jeździe jak `taryfiarz`na benzynie jest w miarę dobrze, jednak gdy przycisnę mocniej lub jadę pod stromą górę, to masakra, goście w tico mnie mijają , na LPG tego nie ma. W związku z tym mam pytanie, czy to może być zapchany filtr paliwa, czy pompa paliwa? logika podpowiada że filtr, ale być może ktoś z kolegów już to przerabiał, więc nie będę `macał` po omacku , tylko po podpowiedzi zrobię od razu to co potrzeba.
Otóż przy jeździe jak `taryfiarz`na benzynie jest w miarę dobrze, jednak gdy przycisnę mocniej lub jadę pod stromą górę, to masakra, goście w tico mnie mijają , na LPG tego nie ma. W związku z tym mam pytanie, czy to może być zapchany filtr paliwa, czy pompa paliwa? logika podpowiada że filtr, ale być może ktoś z kolegów już to przerabiał, więc nie będę `macał` po omacku , tylko po podpowiedzi zrobię od razu to co potrzeba.
MB E-200 2.0 B+LPG ASB 95r Classic
WDB2100351A041446
WDB2100351A041446
Przed zimą wymieniałeś filtr paliwa? Z opisanego objawu wynika, że silnik nie dostaje benzyny.jabu pisze:czy to może być zapchany filtr paliwa, czy pompa paliwa?
Trzeba wejść pod auto i wymienić filtr paliwa.jabu pisze:więc nie będę `macał` po omacku
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Odłącz akumulator na noc i podłącz go rano i zobacz czy będzie różnica .
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Nie wiem na ile dokładnie , po jakim czasie się resetują ustawienia.stanleym210 pisze:A po co na całą noc?.
Wystarczy jeżeli już to nie dłużej jak do godziny, bowiem niektóre układy elektroniczne potrzebują do kilkudziesięciu minut na "uśpienie".
BMW e46 2.0 d 150km 2003r
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
ex. E klasa T 2.0 Kompressor +LPG
Diagnostyka Komputerowa Solus Pro
Główne funkcje testera to
odczyt kodów usterek
kasowanie kodów usterek
kasowanie lampek inspekcji
programowanie podzespołów
wykonywanie adaptacji
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości