Wtryskiwacze

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

michasss
Posty: 362
Rejestracja: 20 lis 2011, o 15:59
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: michasss »

Witam.

Zrobiliśmy u kumpla w w210 2.2 cdi test przelewowy. Wyszły nam takie wyniki:
Szyba
- 60 ml
- 43 ml
- 38 ml
- 35 ml
Chłodnica

Czas pracy 5 minut.

Czy najmniejszy wynik, 35 ml to dobry wynik?
Rozumiem, że tylko 1 wtrysk nadaje się do naprawy?
Z drogi śledzie, bo michasss w w210 jedzie !
Zxvn
Posty: 29
Rejestracja: 4 sie 2014, o 10:06
Lokalizacja: Uk

Post autor: Zxvn »

Wiesz im wiecej tym gorzej :)
Pierwszy sam jak napisales 60 to ten zbiorniczek był pełny zaraz :D
Drugi pewnie tak ma bo pierwszy przelewa.
Jak juz chcesz robić cos z nim to rób wszystkie bo strata czasu na jeden.
Ja miałem 1 i 5 tragiczny i w sumie wymieniłem ich 6 od razu na wszystkie nowe z salonu.
Bez gwiazdy....:)
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

michasss pisze:Czy najmniejszy wynik, 35 ml to dobry wynik?
Rozumiem, że tylko 1 wtrysk nadaje się do naprawy?
Dawka zależna jest od korekcji jaka jest dokonywana na bieżąco. Pierwszy wtrysk wyszedł duży przelew, nie znaczy, że jest zły. Rób regenerację wszystkich 4-ech.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

witam,mógłby ktoś podać jakie powinny być prawidłowe numery wtrysków do 320 cdi,bo patrzę u siebie i mam jakiś mix wsadzony i nie wiem czy inne numery wtrysków mogą mieć wpływ na dymienie
Te wtryski które są teraz założone były sprawdzane i są praktycznie idealne,tylko zastanawia mnie różnica w numerach
W210 300td
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Pawko31 pisze:witam,mógłby ktoś podać jakie powinny być prawidłowe numery wtrysków do 320 cdi,bo patrzę u siebie i mam jakiś mix wsadzony i nie wiem czy inne numery wtrysków mogą mieć wpływ na dymienie
Te wtryski które są teraz założone były sprawdzane i są praktycznie idealne,tylko zastanawia mnie różnica w numerach
Możesz zastosować jeden z tych numerów:

A6130700187
A6130700587
A6130700887


:)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

dzięki kolego,dziś dokładnie sprawdziłem numery i wychodzi że 5 szt.mam z numerami

613 076 0587 i jedna sztuka 611 070 0687 i teraz pytanie czy miało by to wpływ na mulenie przy starcie z miejsca i na te okrutne dymienie
W210 300td
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Pawko31,

roznie to moze byc,

A6110700687 był stosowany w silnikach 2.2 i 2.7, podjedz do kogoś kumatego w Common Rail, niech zrobi test przelewowy wtryskiwaczy i niech sprawdzi na SD jakie wtryski maja korekcje podczas biegu jałowego, bo te przyczyny które podajesz bez SD ciężko wybadać. :)
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

Aloiz pisze:Pawko31,

roznie to moze byc,

A6110700687 był stosowany w silnikach 2.2 i 2.7, podjedz do kogoś kumatego w Common Rail, niech zrobi test przelewowy wtryskiwaczy i niech sprawdzi na SD jakie wtryski maja korekcje podczas biegu jałowego, bo te przyczyny które podajesz bez SD ciężko wybadać. :)
właśnie na SD wyszło że ten wtrysk ma -2.8,ale po podłączeniu po maszynę nie było lania na przelew,tyle że ,tak myślę komputer samochodu może inaczej sterować tym wtryskiem.
Bo powoli już kończą mi się pomysły,egr był czyszczony i jest czysty,klapki w kolektorze odłączone bo nie pracuje silniczek i teraz klapki przesuniete ręcznie w stronę podszybia
W210 300td
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1922
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok

Post autor: Aloiz »

Pawko31,


Intercooler szczelny, bez wycieków oleju :?:
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Pawko31
Posty: 58
Rejestracja: 5 sty 2015, o 04:22
Lokalizacja: Radzyń Podlaski

Post autor: Pawko31 »

właśnie widzę ślady oleju na łączeniu aluminium z plastikem,na inercoolerze,i przy odpuszczaniu gazu słychać gwizd,także dziś na śniadanie idzie intercooler
dzięki za pomoc kolego,zdam relację co było
pzdr
W210 300td
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Mam u siebie wtryskiwacze o nr A 611 070 09 87. Czy mogę założyć jeden wtryskiwacz o nr A 613 070 06 87.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

kmtaxi pisze:Mam u siebie wtryskiwacze o nr A 611 070 09 87. Czy mogę założyć jeden wtryskiwacz o nr A 613 070 06 87.
Podejdą, oba były stosowane w om611.961 - czyli takim jak u Ciebie. Oprócz tych dwóch jeszcze kilka innych:


A 611 070 05 87
A 611 070 06 87
A 611 070 09 87 Replaced_By: A 611 070 13 87
A 611 070 13 87 Replaced_By: A 611 070 17 87
A 611 070 17 87
A 613 070 06 87 Replaced_By: A 613 070 09 87
A 613 070 09 87
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Tyle to ja też wiem. Chodzi mi o to, czy będzie dobra współpraca na jednym silniku różnych numeracji, czy tylko o tej samej.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 9 gości