Wtryskiwacze
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wiesz im wiecej tym gorzej
Pierwszy sam jak napisales 60 to ten zbiorniczek był pełny zaraz
Drugi pewnie tak ma bo pierwszy przelewa.
Jak juz chcesz robić cos z nim to rób wszystkie bo strata czasu na jeden.
Ja miałem 1 i 5 tragiczny i w sumie wymieniłem ich 6 od razu na wszystkie nowe z salonu.
Pierwszy sam jak napisales 60 to ten zbiorniczek był pełny zaraz
Drugi pewnie tak ma bo pierwszy przelewa.
Jak juz chcesz robić cos z nim to rób wszystkie bo strata czasu na jeden.
Ja miałem 1 i 5 tragiczny i w sumie wymieniłem ich 6 od razu na wszystkie nowe z salonu.
Bez gwiazdy....
Dawka zależna jest od korekcji jaka jest dokonywana na bieżąco. Pierwszy wtrysk wyszedł duży przelew, nie znaczy, że jest zły. Rób regenerację wszystkich 4-ech.michasss pisze:Czy najmniejszy wynik, 35 ml to dobry wynik?
Rozumiem, że tylko 1 wtrysk nadaje się do naprawy?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
witam,mógłby ktoś podać jakie powinny być prawidłowe numery wtrysków do 320 cdi,bo patrzę u siebie i mam jakiś mix wsadzony i nie wiem czy inne numery wtrysków mogą mieć wpływ na dymienie
Te wtryski które są teraz założone były sprawdzane i są praktycznie idealne,tylko zastanawia mnie różnica w numerach
Te wtryski które są teraz założone były sprawdzane i są praktycznie idealne,tylko zastanawia mnie różnica w numerach
W210 300td
Możesz zastosować jeden z tych numerów:Pawko31 pisze:witam,mógłby ktoś podać jakie powinny być prawidłowe numery wtrysków do 320 cdi,bo patrzę u siebie i mam jakiś mix wsadzony i nie wiem czy inne numery wtrysków mogą mieć wpływ na dymienie
Te wtryski które są teraz założone były sprawdzane i są praktycznie idealne,tylko zastanawia mnie różnica w numerach
A6130700187
A6130700587
A6130700887
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
WDB2100261A988449
Pawko31,
roznie to moze byc,
A6110700687 był stosowany w silnikach 2.2 i 2.7, podjedz do kogoś kumatego w Common Rail, niech zrobi test przelewowy wtryskiwaczy i niech sprawdzi na SD jakie wtryski maja korekcje podczas biegu jałowego, bo te przyczyny które podajesz bez SD ciężko wybadać.
roznie to moze byc,
A6110700687 był stosowany w silnikach 2.2 i 2.7, podjedz do kogoś kumatego w Common Rail, niech zrobi test przelewowy wtryskiwaczy i niech sprawdzi na SD jakie wtryski maja korekcje podczas biegu jałowego, bo te przyczyny które podajesz bez SD ciężko wybadać.
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
WDB2100261A988449
właśnie na SD wyszło że ten wtrysk ma -2.8,ale po podłączeniu po maszynę nie było lania na przelew,tyle że ,tak myślę komputer samochodu może inaczej sterować tym wtryskiem.Aloiz pisze:Pawko31,
roznie to moze byc,
A6110700687 był stosowany w silnikach 2.2 i 2.7, podjedz do kogoś kumatego w Common Rail, niech zrobi test przelewowy wtryskiwaczy i niech sprawdzi na SD jakie wtryski maja korekcje podczas biegu jałowego, bo te przyczyny które podajesz bez SD ciężko wybadać.
Bo powoli już kończą mi się pomysły,egr był czyszczony i jest czysty,klapki w kolektorze odłączone bo nie pracuje silniczek i teraz klapki przesuniete ręcznie w stronę podszybia
W210 300td
Podejdą, oba były stosowane w om611.961 - czyli takim jak u Ciebie. Oprócz tych dwóch jeszcze kilka innych:kmtaxi pisze:Mam u siebie wtryskiwacze o nr A 611 070 09 87. Czy mogę założyć jeden wtryskiwacz o nr A 613 070 06 87.
A 611 070 05 87
A 611 070 06 87
A 611 070 09 87 Replaced_By: A 611 070 13 87
A 611 070 13 87 Replaced_By: A 611 070 17 87
A 611 070 17 87
A 613 070 06 87 Replaced_By: A 613 070 09 87
A 613 070 09 87
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 9 gości