W210 zakup: 2,2CDI; 2,7CDI; 3,2CDI

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

_Adam_
Posty: 69
Rejestracja: 26 lis 2014, o 06:44
Lokalizacja: Łódź

W210 zakup: 2,2CDI; 2,7CDI; 3,2CDI

Post autor: _Adam_ »

Co myślicie to tych wozach:

1. 2,7CDI

2. 3,2CDI


Jak na razie obejrzałem parę W210 i wyrabiam sobie opinię o nich. Trudno o niezgnite. Ale na W211 mnie nie stać bo biorę pod uwagę, że jak kupię W211 w cenie W210 to będzie płacz i zgrzytanie zębów. W powyższych chodzi mi przede wszystkim o to czego mogę się spodziewać po tych silnikach.
Jak w ogóle sprawują się Common Raile w W210?
Koszty obsługi, utrzymania dużo wyższe niż diesli w W124?
Kacperski7777
Posty: 5
Rejestracja: 23 lis 2014, o 20:27
Lokalizacja: Niemcy

Post autor: Kacperski7777 »

Witam ja mam 220 CDI kupilem z przebiegiem 260,000 km rok temu z pierwszej reki teraz jest 325000 km leje tylko rope ,uszczelnilem pompe wzryskowa ,i to wstystko a noi zalany jest Castrolem chodzi jak zegarek :)
Awatar użytkownika
RafałMercManiak
Posty: 164
Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: RafałMercManiak »

Kolego jeśli nie byłeś to zajrzyj do powitalni.
W 1 prawe tylne światło od przed lifta.
Ogólnie lepiej wygląda ten 2 chociaż już wisi trochę na aukcjach. Ale może dużo ludzi straszy przebieg.
Jeśli chodzi o porównanie do w124 no to jest przepaść. Pod względem przyspieszenia i kultury pracy ale to inna technologia wiec nie ma sie co dziwić.
Co do serwisowania to zależy jaki egzemplarz trafisz.
Jak trafisz dobre CDI i będziesz tankował dobre paliwo (bp ultimate itp ) to nie będziesz narzekał. Miałem i mam parę aut z CDI i do mechanika jeżdżę tylko na inspekcje olejowe i hamulcowe . Przy kupnie jedz na warsztat obejrzyj kielichy podłogę progi i ogólnie budę z wierzchu. Podłącz SD niech sprawdza turbinę wtryski kompresje już mniej więcej będziesz wiedział czy motor jest ok sprawdza czy nie ma błędów skrzynia itd. Nie zrażaj się jeśli auto było malowane to normalne przy w210 byle by nie miało wiadra szpachli.
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
seba 5
Posty: 22
Rejestracja: 27 sie 2009, o 16:15
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: seba 5 »

Kolego W210 po lifcie z tymi silnikam i w tej cenie to w 99,8% to też będzie płacz i zgrzytanie zębów
_Adam_
Posty: 69
Rejestracja: 26 lis 2014, o 06:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: _Adam_ »

reloaded16
Posty: 228
Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
Lokalizacja: Newcastle/Kalisz

Post autor: reloaded16 »

jasne że warto na niego spojrzeć jeśli nie przeszkadza Tobie przebieg 2 albo 3 razy większy od tego co jest i że to była taxa z Belgii :)
Szrama
Posty: 463
Rejestracja: 31 maja 2010, o 23:25
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Szrama »

_Adam_ Poproś o zdjęcia lepszej jakości, bo na tych to za wiele nie widać. Poproś również o nr VIN oraz zdjęcia środka.

reloaded16 Po czym tak wnioskujesz ?
Z Mercedesów:
W164 320 CDI WDC1641221A403837
W220 320 WDB2200651A045613 - ex
W211 270 CDI WDB2110162A311319 - ex
W210 2.9 TD WDB2100171A122998 - mój pierwszy MB ;)
_Adam_
Posty: 69
Rejestracja: 26 lis 2014, o 06:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: _Adam_ »

Byłem obejrzeć bo mam blisko.

Blacharsko w miarę nieźle jak na W210.

Ale nie da się nim jeździć potwornie ściąga w prawo.
To podobno wina tulei wahacza i końcówki drążka. Do regeneracji podobno maglownica.


Podsumowując odpada bo to skarbonka.

[ Dodano: 2014-11-27, 20:23 ]
Mam do niego daleko a chętnie bym się więcej dowiedział. Może ktoś go już widział lub może podjechać zobaczyć. Z właścicielem się ciężko rozmawia... no chyba że był na gazie :)

http://otomoto.pl/mercedes-benz-320-ava ... 14625.html
seba 5
Posty: 22
Rejestracja: 27 sie 2009, o 16:15
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: seba 5 »

Zacznij grać w totka szybciej wygrasz :rotfl:
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

Poniżej 10 tyś. zł będzie ciężko Ci znaleźć dobrego polifta. Co do kosztów to CDI może okazać się droższe w serwisowaniu niż wolnossący diesel z w124. Jak nie trafisz skarbonki i będziesz dbał o blachę to źle nie będzie.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

dziki24 pisze:Poniżej 10 tyś. zł będzie ciężko Ci znaleźć dobrego polifta.
no to tak delikatnie ująłeś...
Powiem tak: znajdziesz ale takiego w którego drugie tyle włożysz.
Reszty się domyśl...
fajneksywysazaj
Posty: 1004
Rejestracja: 25 lip 2010, o 23:28
Lokalizacja: NOS,ZSZ

Post autor: fajneksywysazaj »

dziki24, w końcu ktoś go uświadomił
KIA Sedona 2006 3.8 LPG
_Adam_
Posty: 69
Rejestracja: 26 lis 2014, o 06:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: _Adam_ »

Oglądałem dziś W210 320CDI 2001r, za około 18 tys. zł. Nie mam zdjęć.

Właściciel twierdzi, że po zakupie podwozie było odkorodowane i zabezpieczone czymś. Byłem na pojeździe i od spodu ładnie wygląda, czarne wszystko. Ale nie jest to typowy baranek, bardziej konsystencja smoły bądź lepiku, trochę się klei jak przycisnąć. Auto ładnie jedzie, nie ściąga, ładnie hamuje też bez ściągania. Jest moc.

Skrzynia wg mnie OK. Tylko, że przedtem automatem nie jeździłem. Dopiero teraz jak szukam W210 to jeździłem paroma szrotami z komisów za około 12 tys. i od ludzi za około 9 tys. zł. Ten automat jako pierwszy ładnie zmienia biegi nawet na wysokich obrotach bez szarpnięć.

Pytanka:
1. Czy z tym podwoziem to wg Was ściema - może tym czarnym mazidłem było psiknięte na rdzę? Jak zweryfikować? Przecież ściągnąć tej warstwy mi nikt nie pozwoli.

2. Czy dobrze rozumiem działanie kickdown: jadę spokojnie na którymś biegu i jak wcisnę w podłogę gaz to automat ma zmienić bieg na niższy by szybciej gnać do przodu :) tak?
W dobrej skrzyni ile automat ma mieć czasu na zrzucenie biegu? Czy tu jest dobrze?

3. Ile trzeba liczyć kasy na przyzwoite zrobienie maski - nie za pokrycie lakierem rdzy - tylko ładnie i porządnie?

4. Ściema sprzedającego czy prawda: sprężyny od Avangarde są niższe więc założyłem od Elegance.

5. Czy tak powinno być: jadę, okno otwarte. Stop, gaszę silnik. Zamykam auto pilotem z centralnego i .... czy szyba ma się sama zamknąć czy muszę trzymać zamykanie na pilocie celując w klamkę (odbiornik podczerwieni)? W W124 moduł komfortu sam zamykał okna i szyber.
Awatar użytkownika
dziki24
Posty: 560
Rejestracja: 7 wrz 2010, o 09:49
Lokalizacja: Wrocław/Lubawka

Post autor: dziki24 »

_Adam_ pisze:
...

3. Ile trzeba liczyć kasy na przyzwoite zrobienie maski - nie za pokrycie lakierem rdzy - tylko ładnie i porządnie?

4. Ściema sprzedającego czy prawda: sprężyny od Avangarde są niższe więc założyłem od Elegance.

5. Czy tak powinno być: jadę, okno otwarte. Stop, gaszę silnik. Zamykam auto pilotem z centralnego i .... czy szyba ma się sama zamknąć czy muszę trzymać zamykanie na pilocie celując w klamkę (odbiornik podczerwieni)? W W124 moduł komfortu sam zamykał okna i szyber.
ad.3 Jak prosta, tylko pordzewiała to tak z 400 - 500 trzeba liczyć.

ad.4 Mogło tak być. Jak stoi wyżej od Avy to gość mówi prawdę. Tylko oby nie stał za wysoko. Poza tym jakie te sprężyny wsadził. Nowe ? Niech pokaże faktury. Jak używki jest loteria. Przy okazji sprawdź czy amortyzatory nie są rozlane.

ad.5 Jak nie ma jakiegoś własnego alarmu to trzeba trzymać wciśnięty przycisk na polocie aby pozamykać szyby i szyberdach.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP

"In rust we trust"
_Adam_
Posty: 69
Rejestracja: 26 lis 2014, o 06:44
Lokalizacja: Łódź

Post autor: _Adam_ »

Dzięki dziki za odpowiedz. A pytanka 1 i 2?
BYŁ: W123 240D 85r.
BYŁ: W124 300D 91r.
JEST: W210 2,7CDI, 2000r. WDB2100161B177803
JEST: W211 3,2CDI 2007r. WDB2112221B144831
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości