termostat
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
podepnę się pod temat już od dłuższego czasu pokazuje mi temperaturę między 60a 80 i to nawet po przejechaniu 100km wczoraj w garażu przy tej temperaturze sprawdzam górny wąż ciepły dolny zimny jak go około 20-30 minut pogazowałem nie cały czas termostat chyba otworzył bo dolny też zrobił się ciepły a temperatura trochę ponad 80 z tego co czytam to cały czas powinien pokazywać powyżej 80 czyli termostat do wymiany czy trudno wymienić termostat i jaki tam przychodzi
WDB2100151A796188 2.5td AVANTGARDE sedan 1999
Moim zdaniem - wzsystko jest OK I nie trza zsukac dziury w calymguma79 pisze:podepnę się pod temat już od dłuższego czasu pokazuje mi temperaturę między 60a 80 i to nawet po przejechaniu 100km wczoraj w garażu przy tej temperaturze sprawdzam górny wąż ciepły dolny zimny jak go około 20-30 minut pogazowałem nie cały czas termostat chyba otworzył bo dolny też zrobił się ciepły a temperatura trochę ponad 80 z tego co czytam to cały czas powinien pokazywać powyżej 80 czyli termostat do wymiany czy trudno wymienić termostat i jaki tam przychodzi
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
niby wszystko ok ale podczas jazdy nigdy nie dochodzi do 80 stopni i nie otwiera mi termostatu bo leci słabe ciepłe powietrze jaka temperatura spadnie do minusowych to ciężko ogrzać samochód niedawno wymieniałem płyn chłodniczy to termostat też sam się nie otworzył tylko trzeba było go gazować normalni chyba temperatura powinna dojść do 80 paru stopni otwiera termostat i trochę opada chyba że się mylę
WDB2100151A796188 2.5td AVANTGARDE sedan 1999
Termostaty w TD chyba wszystkie są na 80 stopni, wersje wolnossące 85. Pasują zamiennie, ale wg mnie nie ma sensu poprawiać fabryki.
Jeśli mówisz o temp. poniżej 80, a nawet 60 stopni, to zdecydowanie termostat do wymiany.
Silnik nigdy nie osiąga swojej temperatury roboczej, przez co może trochę więcej palić. A zimą jak przyjdzie -10 to ogrzewanie będzie słabe.
Też tak miałem u siebie, ale trzymał mi jakieś 75 stopni, chociaż powinien 85. Przy wymianie zagotowałem w garnku stary i nowy termostat, stary zaczął się otwierać wyraźnie szybciej.
Wymiana termostatu to spuszczenie płynu, odkręcenie jednej opaski i dwóch śrubek. I oczywiście ponowne zalanie całości Jest on nad alternatorem, pod przykręcanym króćcem, na który wchodzi dolny wąż od chłodnicy.
Jeśli mówisz o temp. poniżej 80, a nawet 60 stopni, to zdecydowanie termostat do wymiany.
Silnik nigdy nie osiąga swojej temperatury roboczej, przez co może trochę więcej palić. A zimą jak przyjdzie -10 to ogrzewanie będzie słabe.
Też tak miałem u siebie, ale trzymał mi jakieś 75 stopni, chociaż powinien 85. Przy wymianie zagotowałem w garnku stary i nowy termostat, stary zaczął się otwierać wyraźnie szybciej.
Wymiana termostatu to spuszczenie płynu, odkręcenie jednej opaski i dwóch śrubek. I oczywiście ponowne zalanie całości Jest on nad alternatorem, pod przykręcanym króćcem, na który wchodzi dolny wąż od chłodnicy.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości