zakup W210 - pomóżcie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
zakup W210 - pomóżcie
Witam (jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość)
Planuję w niedalekiej przyszłości zakup okulara. Raczej będzie to polift w dieslu z manualną skrzynią. Jedyne co wymagam od auta to tempomat ale chyba jest w standardzie. I tu moje pytanie do was:
Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, jaki silnik wybrać, jak wykonać test przelewowy wtrysków (wiem tyle że potrzebne będą strzykawki i gumowe przewody ale nie mam zielonego pojęcia jak wygląda to od strony technicznej czy można to zrobić u właściciela na podwórku, ile to czasu zajmuje) itp...
Od razu zaznaczam - nie kupuję auta w Polsce, w grę wchodzą Niemcy, Belgia ew. Holandia.
Z góry dziękuję za pomoc.
Planuję w niedalekiej przyszłości zakup okulara. Raczej będzie to polift w dieslu z manualną skrzynią. Jedyne co wymagam od auta to tempomat ale chyba jest w standardzie. I tu moje pytanie do was:
Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, jaki silnik wybrać, jak wykonać test przelewowy wtrysków (wiem tyle że potrzebne będą strzykawki i gumowe przewody ale nie mam zielonego pojęcia jak wygląda to od strony technicznej czy można to zrobić u właściciela na podwórku, ile to czasu zajmuje) itp...
Od razu zaznaczam - nie kupuję auta w Polsce, w grę wchodzą Niemcy, Belgia ew. Holandia.
Z góry dziękuję za pomoc.
3` szukam
2` Passat 99' 1.9tdi 115KM
1` Passat 95' 1.9tdi 90KM
2` Passat 99' 1.9tdi 115KM
1` Passat 95' 1.9tdi 90KM
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ponoc test przelewowy na cdi to oficjalna sprawa.
Gdybym ja sprzedawal auto to bym sie nigdy nie zgodzil aby potencjalny kupiec mi silnik rozbieral, ale licencjonowany warsztat robiacy inspekcje nie powinien byc problemem.
Zawsze bylem zwolennikiem testu kompresji na kupowanych silnikach, ale warsztaty chcialy za to powyzej $200 tak ze robie test przyspieszen, przedmuchu i puszczania dymka.
Gdybym ja sprzedawal auto to bym sie nigdy nie zgodzil aby potencjalny kupiec mi silnik rozbieral, ale licencjonowany warsztat robiacy inspekcje nie powinien byc problemem.
Zawsze bylem zwolennikiem testu kompresji na kupowanych silnikach, ale warsztaty chcialy za to powyzej $200 tak ze robie test przyspieszen, przedmuchu i puszczania dymka.
Re: zakup W210 - pomóżcie
Wszystko możesz przesledzic w tym forum. Nie tylko porady jak kupic ale czytajac posty o usterkach i pytaniach. Test przelewowy wątpie czy sie ktos zgodzi. Ja bym sie nie zgodził jak przyjda mi jakies paparuchy wyrozkrecaja i beda marudzic. Potem jak okaże sie że źle to co? Pewnie strzela focha zostawia rozkrecone . Tym bardziej do tego trzeba kogos co ma pojecie anie że poczytał na forum i widzial to na youtubie.matilkr94 pisze:Witam (jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość)
Planuję w niedalekiej przyszłości zakup okulara. Raczej będzie to polift w dieslu z manualną skrzynią. Jedyne co wymagam od auta to tempomat ale chyba jest w standardzie. I tu moje pytanie do was:
Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, jaki silnik wybrać, jak wykonać test przelewowy wtrysków (wiem tyle że potrzebne będą strzykawki i gumowe przewody ale nie mam zielonego pojęcia jak wygląda to od strony technicznej czy można to zrobić u właściciela na podwórku, ile to czasu zajmuje) itp...
Od razu zaznaczam - nie kupuję auta w Polsce, w grę wchodzą Niemcy, Belgia ew. Holandia.
Z góry dziękuję za pomoc.
Dokładnie. Nikt się na to nie zgodzi. Poza tym puknij się w głowę - czego szukasz ? Fabrycznej nówki wśród 15-latków ?? Licz się z tym że każdy diesel w tym wieku - A JUŻ ZWŁASZCZA MERCEDES - będzie miał w okolicy 400tyś km nabite zatem nie ma potrzeby fatygować się z jakimiś testami przelewowymi bo i tak wiadomo że nie trzyma norm.tonidriver pisze:u nas w kraju nikt się nie zgodzi na taki test bo nie chce żeby mu zawracać dupę a na zachodzie uznają to za wariactwo
Szukaj 200CDI lub 220CDI bo tam nawet jak będzie trzeba je wymienić to nie jest to droga impreza.
200CDI baaardzo mało palą.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
210
Gdyby wszyscy się na coś takiego zgadzali, to nie mieliby na nic czasu, bo z każdym potencjalnym klientem robiliby testy i zanim by sprzedali, to minęłyby wieki. Nie wymagaj za dużo.
-
- Posty: 1388
- Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: zakup W210 - pomóżcie
Ty normalny jesteś i poważnie pytasz ?matilkr94 pisze:Witam (jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość)
Planuję w niedalekiej przyszłości zakup okulara. Raczej będzie to polift w dieslu z manualną skrzynią. Jedyne co wymagam od auta to tempomat ale chyba jest w standardzie. I tu moje pytanie do was:
Na co trzeba zwrócić uwagę przy zakupie, jaki silnik wybrać, jak wykonać test przelewowy wtrysków (wiem tyle że potrzebne będą strzykawki i gumowe przewody ale nie mam zielonego pojęcia jak wygląda to od strony technicznej czy można to zrobić u właściciela na podwórku, ile to czasu zajmuje) itp...
Od razu zaznaczam - nie kupuję auta w Polsce, w grę wchodzą Niemcy, Belgia ew. Holandia.
Z góry dziękuję za pomoc.
Re: zakup W210 - pomóżcie
Ja pier....le, strach się baćmatilkr94 pisze:Witam (jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość)
..... jak wykonać test przelewowy wtrysków (wiem tyle że potrzebne będą strzykawki i gumowe przewody ale nie mam zielonego pojęcia jak wygląda to od strony technicznej czy można to zrobić u właściciela na podwórku, ile to czasu zajmuje) itp...
..........
E220-W210, 2.2D, automat, 1997r. ruda na nim ale nic to:)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości